خط چشم ژله ای ؛ 6 مارک محبوب و پرطرفدار

خط چشم ژله ای

خط چشم ژله ای یکی از ابزار ضروری در کیت آرایشی هر فردی است که می تواند به تعریف و شکل دادن به چشمان شما کمک کند و آنها را بزرگتر یا چشمگیرتر نشان دهد. اما با وجود انواع و برندهای مختلف موجود، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین، در اینجا ما لیستی از بهترین خط چشم های ژلی یا کاسه ای مناسب برای نیازهای شما را معرفی خواهیم کرد.

انتخاب خط چشم مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد، اما با در نظر گرفتن شکل چشم، سبک زندگی و ترجیحات شخصی خود، می توانید فرمول مناسبی را برای خود پیدا کنید. از امتحان انواع و رنگ‌های مختلف نترسید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. با کمی آزمایش، می توانید محصول مناسبی را برای کمک به تعریف و افزایش زیبایی طبیعی خود بیابید.

دور چشم

بهترین خط چشم ژله ای

1. خط چشم ژلی یورن

این خط چشم از برند محبوب یورن در طیف گسترده ای از سایه ها موجود است که در صورت استفاده با دقت نتایج استثنایی را ارائه می دهد. رنگدانه ای فوق العاده دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

+ خاصیت ضد آب و ضد حساسیت

+ بدون ریزش و پخش شدگی

خط چشم ژله ای یورن

مشاهده قیمت و خرید:


2. خط چشم میبلین مدل لستینگ دراما

میبلین یکی از بهترین برند های دنیا در زمینه تولید لوازم آرایشی است. خط چشم های ژله ای میبلین لکه نمی‌کند یا پخش نمی‌شود و در تمام طول روز باقی می‌ماند تا زمانی که آن را با پاک‌کننده‌های آرایشی مناسب پاک کنید.

+ دوام 24 ساعته

+ دارای قلم موی تخصصی

خط چشم ژله ای میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


3. خط چشم ژله ای فلورمار

این خط چشم فلورمار با رنگدانه بسیار عالی برای آرایش چشم بدون عیب و ماندگار مناسب است. به طور یکنواخت توزیع می شود و استفاده از آن را آسان می کند. بافت مخملی، زیبا و با ماندگاری بسیار بالایی دارد و در برابر لک مقاوم است.

+ بدون ایجاد ماسیدگی و تکه تکه شدن

+ حاوی رنگدانه‌های غلیظ و متراکم

خط چشم ژله ای فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


4. خط چشم اوربیوتی

خط چشم ژلی اوربیوتی حداکثر پوشش و رنگ های غنی را با یک ضربه ایجاد می کند. فرمولی سبک و ضد ریزش را ارائه می‌کند و برای آرایش روزمره و مهمانی‌ها عالی است.

+ ضد آب و ۲۴ ساعته

خط چشم ژله ای اوربیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


5. خط چشم ژلی رد اند بلک مدل Aqua

این خط چشم ژلی در یک بسته بندی کاسه ای عرضه می شود که استفاده از آن را راحت و مفید می کند. از نظر بافت بسیار نرم و کرمی است و رنگ مناسبی را ارائه می دهد. باعث سوزش و خارش چشم نمی شود و همچنین ضد آب است.

+ رنگ مات و ماندگار

خط چشم ژله ای رد اند بلک

مشاهده قیمت و خرید:


6. خط چشم استودیو میکاپ

اگر به دنبال بهترین خط چشم ژله ای هستید، این خط چشم از برند خوب استودیو میکاپ قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. بافت سبک و منعطف ژلی یک پوشش ضد آب و بدون ریزش با ماندگاری طولانی ایجاد می کند.

+ ایجاد خط بدون پخش رنگ و لکه

خط چشم ژله ای استودیو میکاپ

مشاهده قیمت و خرید:


7. ایزادورا سری Waterproof

این محصول از برند ایزادورا از یک فرمول سبک و ضد آب ساخته شده است که کاربرد آسان را امکان پذیر می کند. بدون آسیب رساندن به چشمان شما روی پلک ها برای مدت طولانی باقی می ماند.

+ بافت کرمی و ژل مانند

+ اپلیکاتور با نوک دوطرفه پهن و نازک

+ بدون رایحه

خط چشم ژله ای ایزادورا

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه خط چشم کاسه ای یا ژلی مناسبی را انتخاب کنیم؟

  • ماندگاری:
    اگر به‌دنبال استفاده از خط چشم در تمام طول روز هستید یا به دنبال خط چشمی هستید که برای مدت طولانی بدون لکه و ریزش بماند، به قدرت ماندگاری محصول توجه کنید. معمولا روی بسته بندی ذکر می شود و برخی از خط چشم ها تا 24 ساعت ماندگاری دارند. کلمات دیگری که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: “مقاوم در برابر لک”، “ضد محو شدن”، “ضد آب” و “ضد انتقال” زیرا همه این ویژگی ها به ماندن خط چشم برای مدت طولانی روی چشمان شما کمک می کند.
  • فرمول:
    همیشه بسته بندی یا توضیحات محصول را بررسی کنید تا از مواد شیمیایی مضر مانند ​​هیدانتوئین، فرمالدئید و پارابن ها جلوگیری کنید، به خصوص اگر از لنزهای تماسی استفاده می کنید یا چشم های حساسی دارید. به دنبال مواد صاف کننده مانند موم کارنوبا باشید که به خط چشم کمک می کند به راحتی روی پلک سر بخورد. موادی مانند ویتامین E و روغن هایی مانند جوجوبا، آرگان و دانه انگور پوست را عمیقا بهبود می بخشد تا به خوبی تغذیه شود.
  • اپلیکاتور:
    خط چشم کاسه ای معمولا با یک براش اپلیکاتور ارائه می شود. اپلیکاتوری را انتخاب کنید که در قسمت پایین ضخیم باشد و انتهای آن نوک تیز باشد تا بتوانید خطوط دقیقی به هر اندازه که می خواهید ضخیم یا نازک بکشید.
  • رنگ:
    وقتی صحبت از رنگ خط چشم به میان می‌آید، رنگ‌های سیاه و سفید یکدست یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایش شما هستند. خط چشم ژله ای نیز در طیف وسیعی از رنگ‌ها، از رنگ‌های سلطنتی روشن، نعنایی و کبالتی گرفته تا رنگ‌های براق و نئون عرضه می‌شود. سایه کلاسیک مشکی یا قهوه ای یک رنگ همه کاره برای آرایش چشم شما است. رنگ مناسبی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی چشمان شما همخوانی داشته باشد.

سوالات تکراری

— کدام خط چشم بهتر است ژلی یا مایع؟

خط چشم های ژلی دارای قوام ضخیم و ضد آب هستند و معمولا با یک اپلیکاتور داخلی برای دقت ارائه می شوند. از طرف دیگر خط چشم های مایع دارای رنگدانه بالایی هستند و خطوط تیز ایجاد می کنند، اما استفاده از آنها برای مبتدیان دشوار است.

— آیا خط چشم ژله ای به راحتی اعمال می شود؟

بر خلاف خط چشم های مدادی و مایع، خط چشم های ژلی به راحتی قابل استفاده هستند. به آسانی از بین نرفته و لکه نمی‌شوند.

— ماندگاری خط چشم ژله ای چقدر است؟

یک خط چشم ژلی خوب و ضد لک ماندگاری بالایی دارد که بین 12 تا 36 ساعت پس از استفاده روی چشمان شما ماندگار خواهد بود.

— چگونه خط چشم را پاک کنم؟

برای پاک کردن، از پاک کننده آرایشی استفاده کنید که با نوع خط چشم شما سازگار است. خط چشم های ژلی ضد آب ممکن است برای تجزیه فرمول به آب میسلار تزریق شده با روغن نیاز داشته باشند.


بیشتر بخوانید: خط چشم کره ای

بیشتر بخوانید: خط چشم سفید

پیمایش به بالا