8 خط چشم قهوه ای خوشرنگ و ماندگار

خط چشم قهوه ای

در ترندهای مدرن، ظاهر طبیعی و خنثی تمام چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. در این شرایط، یک خط چشم قهوه ای به شما کمک می‌کند تا فورا ظاهری متعادل و ظریف ایجاد کنید. علاوه بر چشمان قهوه ای، این رنگ برای همه رنگ ها و شکل های چشم عالی است. رنگ قهوه ای مکمل همه رنگ های پوست است و چشمان شما را به طور طبیعی زیبا نشان می دهد.

خط چشم قهوه ای، مانند سایر خط چشم ها، می تواند به صورت مایع، مدادی کم رنگ، با رنگدانه بالا، ضد آب و بدون ظلم یا وگان باشد. قبل از اینکه برای خود خط چشمی بخرید، بدانید پوست و چشم شما به چه چیزی نیاز دارد.

ما تعدادی از بهترین خط چشم‌ های قهوه‌ای را فهرست کرده‌ایم تا چشمان شما را بی‌عیب و نقص کند. آنها را در زیر بررسی کنید!


خط چشم های قهوه ای

1. مداد چشم قهوه ای گلدن رز شماره 407

گلدن رز یک خط چشم عالی با ماندگاری طولانی است که دارای رنگدانه های غنی و در تمام روز و شب ماندگاری دارد. این خط چشم قهوه ای با بافت نرم و کرمی، رنگی جسورانه و ماندگار را ارائه می دهد که با تمام رنگ ها و اشکال چشم مطابقت دارد.

+ ساخت ترکیه

+ قهوه ای سوخته

خط چشم قهوه ای گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. مداد چشم مای شماره 06

مداد چشم مای یکی از بهترین خط چشم های با رنگ قهوه ای طبیعی است که به ایجاد جلوه های زیبا، از خطوط نازک ساده گرفته تا ظاهرهای دراماتیک و جسورانه کمک می کند. فرمول استفاده شده در این مداد دارای دوام بالا و موم های طبیعی است که به راحتی روی چشم ها می لغزد.

+ حاوی موم های طبیعی (زنبور عسل، نارگیل، نخل)

خط چشم قهوه ای مای

مشاهده قیمت و خرید:


3. خط چشم هندیان شماره 06

خط چشم های محبوب برند هندیان به شما امکان ایجاد خطوط تیز و دقیق با رنگ های عمیق و شدید را می دهد. با استفاده از این خط چشم قهوه ای، صرف نظر از اینکه ظاهر شما چه شکلی است، اثری طبیعی، نرم و متعادل خواهد داشت و رنگ چشمان شما برجسته می شود.

+ دارای رنگ های متنوع دیگر

+ دوام و پیگمنت بالا

خط چشم قهوه ای هندیان

مشاهده قیمت و خرید:


4. مداد چشم پیپا شماره 823

این خط چشم فوق العاه از برند پیپا به شما امکان می‌دهد خطوط دقیق و با وضوح را در یک حرکت بکشید. این برند هیچ آزمایشی روی حیوانات انجام نمی دهد، که این محصول را به گزینه ای دوستدار محیط زیست برای همه تبدیل می کند.

+ فرمولاسیون گیاهی و فاقد تست حیوانی

+ فاقد پارابن و سرب

خط چشم قهوه ای پیپا

مشاهده قیمت و خرید:


5. مداد چشم فلورمار شماره 106

خط چشم قهوه ای مدادی فلورمار به گونه ای طراحی شده است که به راحتی روی پلک ها و خط داخل چشم شما سر بخورد. بافت کرمی، رنگی غنی را ارائه می دهد و می تواند برای دستیابی به ظاهری کلاسیک و جسورانه روی چشم ها استفاده شود که مکمل هر موقعیت یا حالت آرایشی است.

+ حاوی روغن‌های گیاهی و گلیسیرین

+ ضد آب و مناسب استفاده روزانه

خط چشم قهوه ای فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


6. مداد چشم اسنس شماره 02

اگر به دنبال یک مداد چشم قهوه ای هستید که رنگی غنی و قوی ارائه دهد، این خط چشم از برند محبوب اسنس یک محصول عالی برای شروع است. از این خط چشم می‌توان برای ایجاد خطوط دقیق یا برای ظاهری دودی و طبیعی استفاده کرد.

+ بدون حساسیت با ماندگاری بالا

خط چشم قهوه ای اسنس

مشاهده قیمت و خرید:


7. مداد چشم یورن قهوه ای

این مداد چشم یورن با بافت نرم و کرمی، ظاهری زیبا بر روی چشم ها ایجاد می کند که برای مدت طولانی تکان نمی خورد. رنگ قهوه ای دارای رنگدانه بالایی است و با ترکیبی خاص از مواد معدنی مغذی فرموله می شود.

خط چشم قهوه ای یورن

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم

  • سبک استفاده:
    هنگام انتخاب بهترین خط چشم قهوه ای برای خود، به سراغ سبکی بروید که با آن راحت تر هستید. در حالی که برخی از افراد خط چشم مایع را ترجیح می دهند، بسیاری از تازه کارها ممکن است کنترل این خط چشم را سخت بدانند و نتوانند با آن خطی مستقیم یا صاف ایجاد کنند. استفاده از خط چشم های مدادی ساده تر است، اما گاهی اوقات ممکن است رنگدانه بالایی نداشته باشند.
  • سایه رنگ قهوه‌ای:
    بسته به رنگ چشم‌هایتان، ممکن است مجبور شوید سایه قهوه‌ای مناسب برای چشم‌هایتان را انتخاب کنید. اگر چشمان شما به قهوه ای تیره نزدیک تر است، تیره ترین خط چشم قهوه ای برای زیبایی طبیعی برای شما مناسب خواهد بود. با این حال، اگر از رنگ قهوه‌ای روشن‌تر استفاده می‌کنید، می‌تواند به ایجاد آرایش چشم دودی کمک کند. اگر چشمان شما به رنگ قهوه ای روشن است، خط چشم قهوه ای روشن برایتان طبیعی تر به نظر می رسد در حالی که می توان از خط چشم قهوه ای تیره نیز برای ایجاد ظاهری رسمی و مناسب مهمانی استفاده کرد.
  • ضد آب:
    خط چشم های ضد آب برای مدت طولانی تری در هر محیطی باقی می مانند و حتی در شرایط مرطوب و عرق کرده بدون ریزش یا پاک شدن ناگهانی ماندگار خواهند بود.
  • ماندگاری طولانی:
    به طور کلی یک خط چشم با ماندگاری بالا، بهترین خط چشم است زیرا می توانید 12 تا 13 ساعت بدون نیاز به کشیدن مجدد خط چشم استفاده کنید که این باعث می شود گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه نیز باشد.

سوالات تکراری

آیا خط چشم و ریمل یکی هستند؟

خیر، خط چشم روی پلک بالا و خط داخل چشم پایین زده می شود، در حالی که ریمل روی مژه ها زده می شود تا بلند و پر به نظر برسند.

آیا می توانید خط چشم مشکی و قهوه‌ای را با هم استفاده کنید؟

بله، می‌توانید هر دو خط چشم را با هم بزنید، یکی روی پلک و دیگری روی خط داخل چشم، بدون توجه به رنگ چشم‌تان، جلوه‌ای متعادل‌تر ایجاد کنید.

برای رنگ چشم قهوه‌ای، خط چشم مشکی بهتر است یا قهوه‌ای؟

رنگ قهوه‌ای می تواند ظاهر زیباتری ایجاد کند و در واقع می تواند لکه های روشن در آنها را بیشتر از خط چشم مشکی نشان دهد.


بیشتر بخوانید: خط چشم ژله ای

بیشتر بخوانید: خط چشم کره ای

پیمایش به بالا