خط چشم ضد آب ؛ 9 تا از بهترین مارک های بازار

خط چشم ضد آب

پلک ها به طور طبیعی صاف و چرب هستند. حتی با پوست خشک، آرایش چشم شما در نهایت با حداقل تعریق شروع به لکه شدن یا ریزش می کند و از بین می رود، بنابراین تصور کنید چه اتفاقی برای افرادی که بیش از حد معمول از منافذ پوست خود چربی ترشح می کنند، می افتد. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید که آرایش شما بدون توجه به نوع پوست شما دست نخورده باقی می ماند، برخی از برندهای معروف خط چشم های ضد آب و بدون لک یا ریزش را ارائه می کنند.

اگر مطمئن نیستید که کدام محصول را بخرید، در اینجا لیستی از 11 خط چشم ضدآب عالی که برای رفع نیازهای پلک های چرب ساخته شده اند آورده شده است.

دور چشم

بهترین خط چشم ضد آب

1. خط چشم ضدآب ماژیکی مای

مای یکی از پرفروش ترین خط چشم های موجود در بازار با ماندگاری طولانی ظاهری عالی به شما ارائه می دهد. از خطوط دقیق گرفته تا ظاهری ضخیم، پررنگ و دراماتیک، همه را می توان با خط چشم های برند خوب مای، به راحتی به دست آورد. نوک دقیق خط چشم استفاده از آن را برای مبتدیان و حرفه ای ها آسان می کند!

+ حاوی ویتامین E

خط چشم ضد آب مای

مشاهده قیمت و خرید:


2. گلدن رز مدل وینیل لاینر

خط چشم ضد آب ترکیه ای و محبوب گلدن رز، دارای رنگدانه های شدید و حاوی مواد بسیار قوی است که آن را به انتخابی عالی برای هنرمندان آرایش نیز تبدیل می کند. اپلیکاتور بسیار ظریف آن کاربرد دقیق را در یک حرکت تضمین می کند. فرمولاسیون ضد اب با خشک شدن سریع پوششی ضد لک و طولانی مدت ارائه می دهد.

+ دوام و ماندگاری بالا

خط چشم ضد آب

مشاهده قیمت و خرید:


3. خط چشم اینلی مدل WATERPROOF

خط چشم ضد آب این لی بر روی انواع پوست (مخصوصا چرب) ماندگاری زیادی دارد. بافت نرم و سبک خط چشم اینلی خطوط دقیقی را ترسیم کرده، که آن را برای استفاده در تمام روز ایده آل می کند.

+ فاقد اسانس و پارابن

+ بدون ریزش و پخش شدن

خط چشم ضد آب

مشاهده قیمت و خرید:


4. خط چشم مویی مات گابرینی ضد اب

خط چشم ضد لک و ضد آب گابرینی برای پوست های شما روکشی مات ارائه می دهد. این محصول کاربردی بدون دردسر ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا ظاهری شگفت انگیز ایجاد کنید.

+ اپلیکاتور مویی

+ فرمول مات و ساخت ترکیه

خط چشم ضد آب

مشاهده قیمت و خرید:


5. اسنس مدل لیکوئید اینک

خط چشم مایع مشکی ارائه شده توسط برند مشهور اسنس با نوک ظریف مویی و انعطاف پذیر که می تواند خطوط نازک و ضخیم را بر اساس موقعیت و ظاهری که می خواهید، ایجاد کند.

+ خط چشم ضد و مقاوم در برابر تعریق یا آب

+ مناسب برای شنا در استخر

خط چشم ضد آب

مشاهده قیمت و خرید:


6. خط چشم فوق مشکی لچیک

لچیک یکی از بهترین برند های خط چشم دنیا در تمام طول روز ماندگار و استفاده از آن بسیار آسان است. این محصول ضد آب و لک است و به همراه یک قلم با نوک ماژیکی ارائه می شود که رنگدانه کامل و بازده رنگ بالایی دارد.

+ اپلیکاتور ماژیکی

+ ساخت آلمان

+ بدون پارابن و حساسیت

خط چشم ضد آب

مشاهده قیمت و خرید:


7. ماراکوجا مدل Smudge Proof

این خط چشم مقاوم در برابر آب از برند ماراکوجا محصولی فوق العاده برای داشتن ظاهری شاداب، زیبا و بی عیب در تمام روز و هر روز است! فرمول مقاوم در برابر محو شدن و ماندگاری طولانی آن را به یک خط چشم خوب برای پوست های چرب تبدیل می کند.

+ بدون الکل، عطر و مواد حساسیت زا

+ اپلیکاتور نمدی

خط چشم ضد آب

مشاهده قیمت و خرید:


خط چشم برای استفاده پوست های چرب

  • نوع: خط چشم های ضد آب در فرمول های مختلفی از جمله مدادی، مایع، ژلی تولید می شوند. هر نوع خط چشمی مزایا و معایب خود را دارد و تاثیر آن روی چشم نیز متفاوت است. در حالی که نوع انتخاب شما به ترجیحات و مهارت شخصی شما بستگی دارد، به طور کلی، هنرمندان حرفه ای آرایش می گویند که استفاده از خط چشم مدادی ساده ترین گزینه است، در حالی که محصولات مایع و ژلی به مهارت بیشتری نیاز دارند.
  • مواد تشکیل دهنده: کسانی که پوست چرب دارند باید مواد تشکیل دهنده را بررسی کنند و از مناسب بودن آن با نوع پوست شما اطمینان حاصل کنند. محصولات نباید باعث تحریک یا واکنش آلرژیک شوند و پوست را چرب تر کنند. بهتر است محصولی را انتخاب کنید که به پوست آبرسانی کند.
  • مناسبت: خط چشم های ژلی تاثیر متفاوتی با خط چشم های مایع و پودری دارند. می توانید ظاهری جسورانه یا دراماتیک، چشم گربه ای یا دودی، یا گاهی اوقات فقط یک خط ظریف و دقیق داشته باشید. نوع ظاهری که می خواهید بستگی به موقعیت دارد و از این رو باید از نوع مناسب خط چشم برای ایجاد آن ظاهر استفاده شود.
  • برداشتن: پوست اطراف چشم بسیار حساس و مستعد پیری زودرس است. علاوه بر این، هرچه تماس فیزیکی تهاجمی کمتری با چشمان خود داشته باشیم، بهتر است. به این ترتیب، چین و چروک یا ناراحتی و تحریک کمتری برای چشمان ایجاد می شود.

سوالات تکراری

  • چه چیزی باعث چرب شدن پلک می شود؟ آیا چربی پلک طبیعی است؟

غدد روغنی برای برخی افراد چربی اضافی آزاد می کنند، چون روغن شروع به جمع شدن می کند، تکثیر می شود و پلک ها را چرب می کند. این اتفاق بسیار طبیعی است و با استفاده از محصولات مناسب قابل درمان است.

  • آیا خط چشم ژله ای برای پوست های چرب خوب است؟

خط چشم های ژلی برای پوست های چرب ایده آل هستند زیرا لکه نمی کنند و همچنین ضد اب هستند. بهترین خط چشم های ژله ای به پوست درخشندگی و ظاهری تمیز به چشم ها می بخشد.

  • برای جلوگیری از چرب شدن پلک چه کاری می توانید انجام دهید؟

قبل از آرایش از تمیز بودن پلک ها اطمینان حاصل کنید، از کرم های حاوی روغن استفاده نکنید و قبل از آرایش از پرایمر بدون روغن استفاده کنید. در صورت نیاز از اسپری تثبیت کننده استفاده کنید.

  • آیا خط چشم ضد آب برای پوست های چرب خوب است؟

بله، این خط چشم ها برای پوست های چرب عالی هستند. آنها چربی را دور نگه می دارند و مدت طولانی تری روی پوست باقی می مانند.

  • چگونه از پاک شدن زود هنگام خط چشم جلوگیری کنیم؟

برای اینکه خط چشمتان روی پلک ها بماند، صورت خود را با یک شوینده مناسب صورت بشویید و از شر چربی، سبوم و کثیفی خلاص شوید. مطمئن شوید که ابتدا سایه چشم خود را بزنید تا پایه ای عالی برای خط چشم خود ایجاد کنید. از خط چشم ضدآب و طولانی مدت با قدرت ماندگاری خوب استفاده کنید. هنگام استفاده از خط داخل چشم خودداری کنید. وقتی آرایش چشمتان تمام شد از یک پودر تثبیت کننده استفاده کنید!


بیشتر بخوانید: تقویت کننده مژه خارجی

بیشتر بخوانید: بهترین تقویت کننده مژه

پیمایش به بالا