7 خط چشم سفید پرفروش و با کیفیت

خط چشم سفید

خط چشم در سایه سفید یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند رنگی از روشنایی و درخشندگی را به آرایش چشم خود اضافه کنند. این خط چشم ها برای ایجاد ظاهری جسورانه و چشمگیر عالی هستند، به خصوص زمانی که با سایه چشم های تیره یا یک خط چشم بالدار کلاسیک همراه شوند. آنها همچنین برای برجسته کردن گوشه داخلی چشم بسیار عالی هستند و آنها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. خط چشم سفید در اشکال مختلف از جمله مدادی، مایع و ژلی وجود دارد که استفاده و ترکیب آنها را آسان می کند. آن‌ها در هر مجموعه آرایشی ضروری هستند و می‌توان از آن‌ها برای مجالس رسمی و غیررسمی استفاده کرد.

ما از میان صدها مارک موجود در بازار آرایشی، بهترین خط چشم های سفید را برای انتخاب راحت تر شما در فهرست زیر جمع آوری کردیم.


انواع خط چشم سفید

1. مداد چشم سفید گلدن رز

مداد چشم حرفه ای گلدن رز یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال ظاهری طبیعی است. این مداد چشم بدون زحمت در تمام طول روز در برابر گرما و رطوبت دوام می آورد. ضد لک است و مانند خط چشم مایع پوشش رنگدانه ای شدیدی را ایجاد می کند. مداد چشم گلدن رز در انواع رنگ های طبیعی تا روشن موجود است.

+ مناسب چشم های حساس

+ بافت نرم

خط چشم سفید گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. خط چشم هندیان

خط چشم مویی از برند محبوب هندیان رنگی صاف و قوی را ارائه می دهد که تا ساعت ها بدون لکه شدن یا محو شدن ماندگاری دارد. رنگ های غنی از رنگدانه و وضوح دقیق را با سایه هایی از سفید روشن ارائه می دهد.

+ بافت مات و مخملی

خط چشم سفید هندیان

مشاهده قیمت و خرید:


3. خط چشم و ابرو آکوا کریولان

خط چشم کاسه ای آکوا یک محصول درجه یک با ماندگاری طولانی است که دقت و کنترل را ارائه می دهد. با فرمول ضد لک آن، خط چشم شما در تمام روز یا شب، سر جای خود باقی می ماند. رنگ سفید همه کاره را می توان به تنهایی استفاده یا با رنگ های دیگر ترکیب کرد تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند که منعکس کننده استایل شما باشد.

+ دارای میکروپیگمنت‌ها و ریزدانه‌های رنگی فشرده

+ قابل‌استفاده با قلم موی مرطوب

خط چشم سفید آکوا

مشاهده قیمت و خرید:


4. مداد چشم فلورمار شماره 112

مجموعه محصولات آرایش چشم مارک خوب فلورمار برای ایجاد هر گونه ظاهری، از خطوط ظریف گرفته تا حالت های دودی یا ظاهری سفارشی مناسب هستند. این برند طیف وسیعی از محصولات آرایشی دیگر، از جمله کرم پودر، کرم های بی بی، کانسیلر، هایلایتر و رژ لب را نیز ارائه می دهد.

این مداد ساخته و طراحی شده توسط برند فلورمار با فرمول صاف و کرمی خود خطوطی دقیق و مشخص به شما می دهد. چه بخواهید ظاهری جسور و دراماتیک داشته باشید یا ظاهری ظریف و طبیعی، این خط چشم مدادی سفید رنگ، برای هر دو عالی است.

+ حاوی روغن‌های گیاهی و ضد آب

خط چشم سفید فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


5. خط چشم کاریته مدل W_2580

این خط چشم سفید از کاریته یک ابزار آرایشی همه کاره و راحت برای اعمال دقیق است. فرمول ضد لک تضمین می کند که ظاهر شما در تمام طول روز دوام داشته باشد.

خط چشم سفید کاریته

مشاهده قیمت و خرید:


نکات قبل خرید

  • فرم چشم: خط چشم سفید به چشمان ظاهری درشت تر و سرزنده تر می بخشد. برای چشم های عمیق یا افتاده نیز معجزه می کند.
  • آرایش چشم: از سایه چشم های گرم مانند قهوه ای، زرد، خردلی، زیتونی و طلایی استفاده کنید تا خنکی خط چشم سفید را متعادل کنید.
  • رنگ رژ لب: برای داشتن ظاهری برجسته، رژ لب قرمز بزنید و برای آرایش روزمره، می توانید خط چشم سفید را با رنگ لب نود ست کنید.
  • کاربردهای دیگر: می‌توانید از رنگ سفید برای برجسته‌تر کردن چشم‌ها استفاده کنید و از آن به‌عنوان پایه‌ای برای سایه چشم برای برجسته‌کردن آن استفاده کنید یا آن را به گوشه داخلی چشم بزنید تا ظاهری برجسته داشته باشید.

کاربرد رنگ سفید چیست؟

خط چشم سفید یک ترفند آرایشگری برای درخشندگی صورت و درشت تر و بیدارتر نشان دادن چشمان شما است، به خصوص زمانی که در خط داخل چشم پایین استفاده می شود. هنگامی که از رنگ تیره در خط پایین مژه استفاده می‌کنید، می‌تواند چشم‌ها را کوچک‌تر و کشیده‌تر نشان دهد، اما رنگ سفید اثر معکوس دارد.

  • آیا خط چشم سفید برای چشم های درشت خوب است؟

از آنجایی که خط سفید چشم‌ها را بزرگ‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهد، افرادی که چشم‌های درشت دارند باید از آن اجتناب کنند، مگر اینکه به دنبال چشم‌های برجسته‌تر باشند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: خط چشم ضد آب

بیشتر بخوانید: تقویت کننده مژه خارجی

پیمایش به بالا