5 خط چشم آبی زیبا و پرفروش

خط چشم آبی

خط چشم آبی بهترین راه برای اضافه کردن رنگی تازه به هر آرایشی است. این خط چشم ها در طیف وسیعی از سایه ها، از آبی عمیق و تیره گرفته تا آبی های روشن موجود هستند و برای ایجاد ظاهری جسور و چشمگیر عالی هستند. چه به دنبال یک چشم دودی یا یک ظاهر ظریف تر در روز باشید، این رنگ ها به اندازه کافی مناسب هر موقعیتی هستند.

خط چشم رنگ آبی دارای فرمول بسیار اشباع و در طیف گسترده ای از روکش ها مانند مات، براق، بازتابنده، براق و نیمه مات عرضه می شود. آنها با توجه به نیازهای شما با دقت زیادی فرموله و به طور کلی ضد آب، ضد لک، ضد انتقال و ضد ضربه هستند تا به شما کمک کنند آرایش خود را برای مدت طولانی حفظ کنید.


انواع خط چشم آبی با شماره

1. گلدن رز مدل Cats eyes

اولین توصیه ما خط چشم های آبی و خوشرنگ از برند مشهور و محبوب گلدن رز است. این محصول به شما کمک می کند آرایش چشم خود را با حداکثر سهولت انجام دهید.

+ ضد و مقاوم در برابر آب

+ پوشش مات و ماندگاری بالا

+ برس مویی با کیفیت

خط چشم آبی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. خط چشم آبی هندیان شماره 12 و 03

محصول بعدی در لیست ما خط چشم‌های رنگی و پرفروش برند هندیان است که دارای دو سایه جذاب آبی کمرنگ و پررنگ است. از یک ترکیب مخصوص و بازده رنگی عالی ساخته شده است که به چشمان شما زیبایی و تاکیدی را که نیاز دارد، هدیه می دهد.

+ بدون ایجاد ماسیدگی و تکه تکه شدن

+ جلوه مات

+ برس مویی


3. فلورمار شماره 06

خط چشم ماژیکی از برند ترکیه ای و پرطرفدار فلورمار، در رنگ های بی عیب و نقصی عرضه می شود که به شما کمک می کند بدون دردسر ظاهری جسورانه داشته باشید. این محصول نه تنها ضد لک یا ریزش است بلکه ماندگاری بالایی نیز دارد.

+ قلم ماژیکی نوک تیز

+ رنگ آبی زیبا

خط چشم آبی فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


4. آدارز مدل سوپر مات

این مدل از خط چشم‌های آدارز دارای یک رنگ آبی کاربنی پر جنب و جوش و ماندگاری ۲۴ ساعته است که برای ایجاد انواع ظاهر و گرایش های آرایش چشم مناسب است.

+ خاصیت ضد آب

+ جلوه مات

خط چشم آبی آدارز

مشاهده قیمت و خرید:


5. خط چشم آبی آدور کوین

آدور کوین نیز تولید کننده یکی از بهترین خط چشم های آبی رنگ بازار است که هیچ فرد علاقه مند به آرایش چشم نباید از آن بی بهره باشد. روکش مات و فرمول ضدآب آن دو ویژگی دوست داشتنی هستند که به شما امکان می دهند بدون ترس از ریزش و یا تکان خوردن، در تمام طول روز و شب ظاهر زیبای خط چشم گرافیکی خود را به نمایش بگذارید.

+ خط چشم ضد آب

+ برس مویی

خط چشم آبی آدور کوین

مشاهده قیمت و خرید:


6. خط چشم کاریته رنگ آبی

برای خیره کردن چشم ها و ارتقای ظاهر آرایش خود به سطحی کاملا جدید، این محصول آبی رنگ و ضدآب ماندگار از برند کاریته تنها چیزی است که نیاز دارید. علاوه بر این، با بافتی یکنواخت و نرم راه را برای اعمال دقیق و سریع هموار می کند.

+ مقاوم در برابر تعریق پوست

+ ماژیکی


7. خط چشم‌های رنگی اسپویلد

این یک خط چشم مویی با رنگ پاستیلی است که مقاوم در برابر آب با ماندگاری طولانی و جلوه ای مات است. همچنین بدون زحمت روی پلک و خط مژه شما می‌لغزد و به شما آزادی می‌دهد تا واضح‌ترین خط ممکن را بکشید.

+ برس مویی

خط چشم آبی اسپویلد

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه یک خط چشم رنگی انتخاب کنیم؟

  • نوع:
    هر یک از انواع خط چشم دارای ویژگی های متمایز در بافت و فرمولاسیون هستند. مدادها ماندگاری بیشتری دارند و کار کردن با آنها آسان است، در حالی که خط چشم مایع نیاز به اعمال کنترل شده تری دارد. بنابراین، هر نوع را بررسی کنید و محصولی را انتخاب کنید که با آن راحت کار کنید.
  • مواد تشکیل دهنده:
    همیشه قبل از سرمایه گذاری روی یک محصول، لیست مواد را بررسی کنید. توصیه می شود آنهایی را انتخاب کنید که با مواد مرطوب کننده و غیر تحریک کننده مانند ویتامین E غنی شده اند. از خرید خط چشم هایی که از سموم و مواد شیمیایی مضر ساخته شده اند خودداری کنید.
  • بافت و پایان:
    جنبه مهم بعدی بافت و پایان خط چشمی است که می‌خرید. لطفا توجه داشته باشید که هر دوی این موارد مربوط به ترجیحات و نیازهای شخصی است. خط چشم هایی وجود دارند که دارای بافت های کرمی، صاف یا مایع هستند. از سوی دیگر، برخی از آنها روکشی مات، براق، درخشان، بازتابنده یا نیمه مات به شما می دهند. شما می توانید هر یک از آنها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.
  • فرمول:
    اطمینان حاصل کنید که خط چشم هایی را که ضد لکه، ضد آب، ضد انتقال و بدون ریزش هستند، را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند ظاهر خود را تا حد امکان در طول روز شاداب نگه دارید. عاقلانه تر است که از خط چشم هایی استفاده کنید که غیر کومدون زا، ضد حساسیت، بدون خشونت، وگان و مهمتر از همه ماندگاری طولانی دارند.

چگونه از خط چشم استفاده کنیم؟

مرحله 1: صورت خود را با استفاده از پرایمر یا فونداسیون (در صورت نیاز) آماده کنید و شروع به زدن خط چشم روی خط مژه بالایی کنید.

مرحله 2: شروع به کشیدن یک خط روی پلک بالایی خود کنید. اطمینان حاصل کنید که استفاده را از گوشه بیرونی شروع کرده و به مرکز پلک ختم می کنید.

مرحله 3: اگر می خواهید خط چشم را به خط مژه پایینی خود بزنید، آن را از گوشه بیرونی شروع کنید و در وسط پایان دهید.

مرحله 4: چند لایه ریمل روی مژه های خود بکشید.

کدام رنگ برای خط چشم بهتر است؟

برای چشم‌های فندقی یا هیزل، خط چشم های بنفش، سبز، خاکستری همگی گزینه‌های عالی هستند. افرادی که چشمان سبز دارند باید به دنبال رنگ های شرابی و سایر رنگ های گرم و قرمز باشند، اگرچه مشکی و قهوه ای نیز می توانند به خوبی کار کنند. اگر چشمان آبی دارید، خط چشم سرمه ای، مسی، قهوه ای تیره یا زرد را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید: خط چشم چه مارکی خوبه

بیشتر بخوانید: خط چشم قهوه ای

پیمایش به بالا