7 خط لب قهوه ای تیره و روشن ؛ از بهترین برند ها

خط لب قهوه ای

خط لب قهوه ای پایه اصلی آرایش بسیاری از زنان و دخترانه ایرانی است. اما امروزه هزاران گزینه از سایه های مداد لب قهوه ای کم رنگ و روشن گرفته تا رنگ های قهوه ای شکلاتی، سوخته و تیره برای بررسی و انتخاب وجود دارد. به همین دلیل است که ما لیست زیر را برای یافتن بهترین خط لب قهوه‌ای موجود در بازار تهیه کردیم.

بهترین مداد لب قهوه ای برای تقویت و تکمیل رنگ رژ لب شما، به خصوص رنگ های نود قهوه ای، صورتی، آجری و گوشتی عالی است. مانند خط چشم، خط لب نیز یکی از ضروریات زیبایی است که سزاوار جایگاهی در کیف آرایش شماست. لب‌های شما را برجسته می‌کند و به شما ظاهری کامل می‌دهد تا بتوانید خودنمایی کنید.

علاوه بر این، خط لب می‌تواند رنگ طبیعی لب شما را تقویت کند، لب‌های شما را شکل دهد و پایه‌ای محکم برای افزایش ماندگاری رژ لب یا برق لب شما ایجاد کند.

ما تعدادی خط لب قهوه‌ای از پرفروش ترین و بهترین مارک های موجود در بازار را انتخاب کرده‌ایم که فوق‌العاده خوشرنگ هستند و به لب های شما جذابیت بیشتری می‌بخشند.

بنر رژ لب

بهترین مداد لب قهوه ای

1. مداد لب گلدن رز شماره 518

با خط لب های قهوه ای شکلاتی گلدن رز، ظاهر دلخواه خود را دریافت کنید. فرمول و بافت فوق العاده که به نرمی اجرا می شود و در عین حال پوشش مطلوبی را ارائه می دهد.

این مداد لب خوشرنگ را با رژلب مورد علاقه خود ترکیب کنید و از ماندگاری طولانی مدت آن لذت ببرید.

خط لب قهوه ای گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. خط لب قهوه ای یورن مدل 104

خط لب مخملی یورن بهترین گزینه برای آرایش روزانه است. با پوشاندن دقیق لبه ها و جلوگیری از لک شدن لب ها، ظاهری حجیم به لب های شما می بخشد.

همچنین، نوک آن نرم و بدون زحمت سر می خورد و پوششی مخملی از خود به جای می گذارد. نکته جالب این است که این فرمول دارای رنگدانه های غنی است و ماندگاری بالایی دارد.

+ حاوی روغن جوجوبا و بدون پارابن

+ ضد آب و بدون حساسیت

خط لب قهوه ای یورن

مشاهده قیمت و خرید:


3. خط لب قهوه ای بورجووا شماره 212

این خط لب قهوه ای متسوط بسیار خوشرنگ از برند بورژوا تمام چیزی است که برای تقویت رنگ لب خود نیاز دارید.

+ حاوی ویتامین E و ماندگاری عالی

خط لب قهوه ای بورژوا

مشاهده قیمت و خرید:


4. مداد لب ترنیت شماره 111

خط لب قهوه ای تیره و پررنگ ترنیت به این منظور است که حداکثر وضوح رنگ را به لب های شما بدهد و در عین حال آنها را تغذیه کند. این یک فرمول فوق العاده دارای رنگدانه بالا است که با یک بار سر خوردن رنگ خوبی را اضافه می کند.

+ ضد آب ساخت آلمان

+ بدون ماسیدگی و چسبندگی

خط لب قهوه ای ترنیت

مشاهده قیمت و خرید:


5. خط لب قهوه ای تیره تایرا شماره 222

شماره 222 از سری مداد های لب تایرا برای خانم هایی که به خط لب قهوه ای تیره و پررنگ علاقه دارند بسیار مناسب است.

+ چوبی و ساخت آلمان

+ بافت مات و بادوام

خط لب قهوه ای تایرا

مشاهده قیمت و خرید:


6. خط لب قهوه ای روشن آی فیس شماره L-04

مداد لب آی فیس رنگ قهوه ای روشن و فرمول نرم و مخملی برای استفاده طولانی مدت دارد.

البته به این نکته توجه کنید که خط لب های کم رنگ و روشن روی پوست های سبزه و تیره کمتر کاربرد دارند و مشخص نیستند. اگر قصد دارید لب های حجیم تری داشته باشید بهتر است رنگی کمی تیره تر از رژ لب خود انتخاب کنید.

خط لب قهوه ای آی فیس

مشاهده قیمت و خرید:


7. مداد لب پوپا شماره 05

این یکی از بهترین خط لب های قهوه ای برای پوست های خشک است و یک رنگ لب مات با پوشش کامل برای جلوه ای خیره کننده ارائه می دهد.

فرمول مرطوب کننده و نچسب مداد لب پوپا از چربی جلوگیری می کند و در کل روز احساس سبکی می کنید. علاوه بر این، محفظه مداد لب پوپا شامل یک اپلیکاتور لاتکس ضد حساسیت در انتهای آن است که برای محو کردن خط لب و دادن جلوه ی طبیعی تر مناسب است.

+ فاقد چربی و پارابن

+ حاوی ویتامین E، ویتامین C و پروتئین شکسته شده هسته پنبه

خط لب قهوه ای پوپا

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه از خط لب استفاده کنیم؟

در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای طرز استفاده از مداد لب دنبال کنید.

  1. پوست لب خود را لایه برداری کنید و سلول های مرده را از بین ببرید.
  2. برای ایجاد یک سطح صاف از یک بالم لب فانتزی و با کیفیت استفاده کنید. چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود.
  3. اگر از مداد استفاده می کنید، آن را برای استفاده دقیق تراش کنید.
  4. روی لب بالایی خود در مرکز X علامت بزنید (کمان کوپید) تا بالاترین نقاط لب خود را پیدا کنید.
  5. قلم یا مداد را از خط مرزی بیرون بکشید و خط لب طبیعی را دنبال کنید. از بیرون به داخل حرکت کنید.
  6. در لب پایین، از مرکزی ترین نقطه شروع کنید و به سمت گوشه ها خط بکشید.
  7. رژ لب مورد علاقه خود را روی لب های بالا و پایین بمالید. خط لب و رژ لب را با نوک انگشتان خود کمی ترکیب کنید یا از قلم مو برای ترکیب رنگ ها استفاده کنید.
  8. هنگامی که ترکیب مورد نظر را به دست آوردید، لب های خود را به آرامی روی دستمال کاغذی بکشید و رنگ اضافی را (در صورت وجود) پاک کنید. مطمئن شوید که رنگ یکنواختی دور لب دارید.

چگونه بهترین خط لب قهوه ای را انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید مداد لب قهوه ای به دنبال عواملی مانند ماندگاری، آبرسانی و فرمولی طبیعی با رنگدانه قوی باشید.

فرمولاسیون

خط لبی را انتخاب کنید که با ترکیبات طبیعی و مرطوب‌کننده مانند ویتامین‌ها و روغن‌های ضروری فرموله شده باشد. رنگدانه‌های غنی از مواد مغذی به عمق لایه‌های پوست جذب می‌شوند و سلول‌ها را تغذیه می‌کنند در حالی که رنگ لب‌های زیبا و خیره‌کننده‌ای از خود به جای می‌گذارند. همچنین، این محصول باید عاری از مواد شیمیایی خشن مانند پارابن، فتالات، عطرهای مصنوعی و الکل باشد زیرا ممکن است باعث ترک یا خشکی لب ها شود.

بافت

خط لب با بافت کرمی و کره ای باید به نرمی و بدون شکستگی روی لب حرکت کند. به راحتی روی سطوح ناهموار و لبه دار سر بخورد و در عین حال رنگ لب را تکمیل کند. بنابراین، قبل از انتخاب خط لب، مطمئن شوید که بافتی صاف و نرم دارد تا از لکه‌دار شدن آن جلوگیری شود.

ماندگاری

بهترین خط لب برای مدت طولانی در جای خود باقی می ماند و به راحتی از بین نمی رود. بنابراین به دنبال مدل هایی از مداد لب باشید که ماندگاری بیشتری دارند.

نوع پوست

اگر لب های شما مستعد خشکی یا ترک خوردن هستند، باید فرمولی با فواید آبرسانی و مرطوب کنندگی انتخاب کنید. این می تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد و لب شما را نرم و لطیف کند.

سوالات تکراری

خط لب قهوه ای از چه زمانی رایج شد؟

این خط لب در دهه 90 میلادی مورد توجه قرار گرفت. با این حال، هنوز هم در بین طرفداران زیبایی و سلبریتی های مشهور مانند جیجی حدید و سلنا گومز محبوب هستند.

از خط لب به عنوان خط چشم استفاده کنیم؟

در مورد استفاده از خط لب به عنوان خط چشم، از نظر فنی این امکان وجود دارد، اما معمولاً توصیه نمی شود. فرمول خط لب و خط چشم متفاوت است و مواد تشکیل دهنده خط لب ممکن است برای استفاده در اطراف ناحیه حساس چشم ایمن یا راحت نباشد. همچنین، خط لب معمولاً نرم‌تر است و ممکن است آن دقت و کیفیت ضد لکه‌ای را که معمولاً در خط چشم دنبال می‌کنید، ارائه ندهد. برای ایمنی و بهترین نتایج، توصیه می شود از محصولات همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بالم لب مردانه

بیشتر بخوانید: رژ لب کالباسی خوشرنگ

پیمایش به بالا