5 حجم دهنده لب خانگی با دارچین

حجم دهنده لب خانگی

دارچین طعم و عطری بسیار محبوب دارد که وقتی به بالم لب و یا دیگر محصولات زیبایی لب اضافه شود، احساس گرما ایجاد کرده و لب ها را حجیم می کند. در ادامه این ژل یا ماسک های حجم دهنده لب خانگی را امتحان کنید تا به طور طبیعی لب ها را بزرگ و پرتر کنید.

آیا دارچین واقعا لب های شما را بزرگ می کند؟

بله! دارچین دارای سوزش اولیه ای است که باعث افزایش جریان خون در لب‌های شما می‌شود تا باعث بزرگ شدن لب ها به صورت طبیعی در زمان کوتاه‌تری شود. همچنین برای لب های ترک خورده نیز مفید است.

دارچین سرشار از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های قوی، همچنین توانایی ترمیم بافت های آسیب دیده را دارد. و به دلیل خواص ضد باکتریایی خود، ممکن است حتی به جلوگیری از شکافتن لب ها کمک کند.

نکته مهم: اول آزمایش حساسیت را انجام دهید! قبل از اینکه چیزی را روی لب‌هایتان بگذارید، مقداری از آن را روی نقطه‌ای مانند داخل بازو بکشید و ببینید چه حسی دارد. اگر پوست بازوی شما را تحریک نمی کند، آن را روی لب های خود بزنید.

بنر رژ لب

ماسک یا ژل حجم دهنده لب خانگی

در ادامه طرز تهیه چند ماسک خانگی دارچین برای بزرگ شدن لب را برای امتحان در خانه به شما معرفی می کنیم:

1. اسکراب لب دارچین و شکر

مواد مورد نیاز:

  • 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  • ½ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ½ قاشق غذاخوری عسل خام
  • ½ قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده

نحوه مصرف:

مواد فوق را در یک کاسه مخلوط کنید. با نوک انگشتان روی لب ها بمالید و سلول های خشک و مرده پوست را با حرکات دایره ای به آرامی از بین ببرید. برای جلوگیری از پارگی های کوچک در پوست استفاده از یک تکنیک ملایم و عدم لایه برداری بیش از حد ضروری است.

با آب گرم بشویید و سپس بالم لب فانتزی مورد علاقه خود را بزنید. از این اسکراب یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

کمی لایه برداری لب های شما را برای دریافت خواص درمانی بالم لب آماده می کند تا لب های ترک خورده ای را که گهگاه با فصل زمستان همراه است درمان کند. ناگفته نماند که لب های شما را به طور طبیعی حجیم می کند.

محصولات پیشنهادی:

اگر به دنبال یک نتیجه سریع و موقت چند ساعته هستید از بهترین حجم دهنده لب موجود در بازار استفاده کنید.


2. بالم لب حجم دهنده روغن دارچین و نارگیل

نرم و مرطوب نگه داشتن لب‌های شما باعث می‌شود که لب‌های شما کمی پرتر و حجیم تر ظاهر شوند. ویتامین E موجود در این دستور غذا نه تنها به ماندگاری بالم لب می‌افزاید، بلکه فاکتور هیدراتاسیون آن را نیز افزایش می‌دهد.

ویتامین E به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود شناخته شده است که از پوست در برابر اثرات مضر خورشید و آسیب محیط زیست محافظت می کند. این روغن شناخته شده می تواند به همراه لب ها پوست را تغذیه، تسکین و محافظت کند.

مواد مورد نیاز:

  • 4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 1 قاشق غذاخوری موم زنبور عسل
  • 2-3 کپسول ویتامین E
  • ¾ قاشق غذاخوری عسل خام
  • 5 قطره اسانس دارچین
  • ظروف بالم لب

طرز تهیه:

روغن نارگیل و موم زنبور عسل را با هم ترکیب کنید. روی حرارت ملایم هم بزنید تا هر دو کاملا ذوب شوند. اگر ترجیح می‌دهید بالم لب شما قوام بیشتری داشته باشد، می‌توانید مقدار موم زنبور عسل را افزایش دهید و روغن نارگیل را کاهش دهید. و اگر بالم نرم تری را ترجیح می دهید، موم زنبور عسل را کم کنید و روغن نارگیل بیشتری اضافه کنید.

از روی حرارت بردارید، سپس ویتامین E (کپسول ها را سوراخ کرده و فشار دهید)، عسل و اسانس را اضافه کنید.

به ظروف بالم لب منتقل کنید. شما حدود 5 تا 10 دقیقه فرصت دارید تا محصول شروع به جامد شدن کند.

هر زمان که لب‌هایتان به مقداری رطوبت اضافی نیاز دارند از بالم لب استفاده کنید و از عطر دارچین لذت ببرید در حالی که لب‌هایتان را حجیم می‌کند.

حجم دهنده لب خانگی با عصاره دارچین

3. حجم دهنده لب خانگی با عصاره دارچین و وازلین

مواد مورد نیاز:

  • رژ لب
  • وازلین
  • روغن بادام
  • عصاره یا طعم دارچین
  • ظرف خالی رژ لب

طرز تهیه برق لب حجم دهنده خانگی:

  1. یک وازلین را در یک کاسه مخصوص مایکروویو بریزید و کمی رژ لب به آن اضافه کنید. 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید و هم بزنید تا ترکیب شوند. در صورت نیاز، چند ثانیه دیگر در مایکروویو قرار دهید تا همه چیز ذوب شود. حتما آن را خوب هم بزنید تا رنگدانه رژلب به طور یکنواخت در ژله حل شود.
  2. چند قطره روغن بادام و 3-5 قطره عصاره دارچین اضافه کنید. مخلوط را در یک ظرف خالی رژ لب بریزید و قبل از استفاده بگذارید خنک شود.

بادام همه چیز را کمی نرم تر و مغذی تر می کند، بعلاوه درخشندگی طبیعی خوبی به آن می بخشد. مقدار کمی دارچین تاثیر زیادی دارد، بنابراین برای جلوگیری از زیاده روی در مصرف دارچین از قطره چکان استفاده کنید.

دارچین از کجا تهیه کنیم؟

دارچین یا دیگر مواد مورد نیاز خود می توانید از نزدیک ترین فروشگاه به خانه خود از طریق دیجی‌کالا جت تهیه و خریداری کنید.


4. بالم لب روغن دارچین و شی باتر

مواد مورد نیاز:

  • شی باتر
  • 1 تا 4 قطره اسانس دارچین

نحوه مصرف:

در صورت نیاز، کره شی را برای چند ثانیه در مایکروویو نرم کنید. سپس در یک کاسه کوچک با روغن دارچین ترکیب کنید. هم بزنید و به یک ظرف کوچک درب دار منتقل کنید.

به طور محافظه کارانه با روغن دارچین شروع کنید. یک قطره به آن اضافه کنید و ببینید پوست و لب‌هایتان چگونه واکنش نشان می‌دهند. سپس یک قطره دیگر اضافه کنید و دوباره بررسی کنید. در صورت نیاز بیشتر اضافه کنید.

شی باتر باعث آبرسانی و محافظت از لب ها می شود در حالی که روغن دارچین به صورت طبیعی حجم لب ها را می افزاید.

سوالات تکراری

به جای موم و عسل از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

موم سویا یا موم کارناوبا دو جایگزین عالی وگان برای موم زنبور عسل هستند. اما قطعاً توصیه نمی‌کنم که موم را به طور کامل حذف کنید، در غیر این صورت وقتی روغن نارگیل شروع به نرم شدن کرد، با مشکلات قوام مواجه خواهید شد.

برای جایگزینی عسل، گلیسیرین گیاهی یا روغن کرچک را امتحان کنید.

ماندگاری حجم دهنده لب خانگی چقدر است؟

اسکراب لب خانگی در صورت نگهداری در یخچال باید تقریباً 2 هفته ماندگاری داشته باشد. بالم لب و روغن ها باید حدود 6 ماه دوام داشته باشند.

دارچین لب هایم را تحریک می کند. آیا می توانم آن را به طور کامل کنار بگذارم؟

خاصیت گزگز دارچین چیزی است که این حجم دهنده لب (بالم لب + اسکراب) را بسیار جادویی کرده است. اما بله، اگر پوست شما را تحریک می کند، قطعاً بهتر است آن را به طور کامل کنار بگذارید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: ماسک لب خانگی

بیشتر بخوانید: تینت لب فانتزی

پیمایش به بالا