10 حجم دهنده لب با تاثیر فوری و عالی

حجم دهنده لب

امروزه بسیاری از خانم ها وسواس زیادی نسبت به ظاهر لب های کم حجم خود دارند. به همین دلیل است که محصولات بی‌نظیر مانند حجم دهنده های لب در حال تبدیل شدن به محصولات مورد علاقه طرفداران هستند و در همه جا به فروش می‌رسند. در ادامه، 10 مورد از بهترین حجم دهنده لب را بیابید که نوید یک ظاهر براق و حجیم را با نتیجه فوری می دهند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که با لب های بزرگتر چگونه به نظر می رسید، ممکن است استفاده از یک حجم دهنده لب برایتان جالب باشد. این محصولات بدون درد یا فیلر تزریقی، لب‌هایی پرتر و درشت ایجاد می‌کنند. به طور معمول، فرمول های حجیم کننده لب حاوی موادی هستند که کمی لب ها را تحریک می کنند، که به طور موقت جریان خون در آن ناحیه را افزایش می دهد. لب‌های شما کمی متورم می‌شوند، که باعث می‌شود ظاهری حجیم و دلپذیر داشته باشید.

موادی مانند دارچین، منتول و نعناع فلفلی علاوه بر کمک به حجم دهی لب از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد حس سوزن سوزن شدن یا سوزش اولیه می‌باشند. در حالی که بسیاری از فرمول های موجود در بازار واقعا لب ها را تقویت می کنند، هیچ یک از آنها جایگزین نتایج طولانی مدت درمان در مطب نمی شوند. نتایج آنها موقتی و معمولا نسبتا ظریف هستند (مخصوصا با استفاده مداوم).

بنر رژ لب

بهترین حجم دهنده لب

1. حجم دهنده لب فلفلی کیس بیوتی

پرفروش ترین محصول در میان انواع حجم لب ها قطعا حجم دهنده لب فلفلی یا آمپولی از برند کیس بیوتی است. وجود فلفل در ترکیبات آن به شما اثر خنک‌کنندگی، گزگز و اندکی سوزش برای حجم دهی لب می‌دهد.

حجم دهنده لب فلفلی کیس بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


2. حجم دهنده لب توفیسد

اگر به دنبال بهترین حجم دهنده لب رنگی و خارجی هستید پیشنهاد ما توفیسد است. به طور قابل توجهی لب ها را حجیم و بزرگ می کند. این محصول در رنگ های صورتی ملایم، بنفش و هلویی با درخشندگی بالا موجود است.

+ حاوی روغن آووکادو و جوجوبا

+ فاقد تست حیوانی

+ گیاهی و وگان


3. دستگاه حجم دهنده لب

دستگاه حجم لب کارایی بسیار ساده ای دارد و هرکسی در خانه خود می تواند از آن به راحتی استفاده کند. این دستگاه بزرگ کننده لب خانگی اما تاثیر دائم ندارد، در واقع هیچ محصولی نمی تواند ادعا کند که لب های شما را برای همیشه حجیم میکند.

+ حجم موقتی و چند ساعته

+ 3 قدرت کم به زیاد

+ به همراه شارژر و دفترچه راهنما

دستگاه حجم دهنده لب

مشاهده قیمت و خرید:


4. حجم دهنده لب شیگلم

برق لب حجم دهنده شگلم حاوی روغن دانه جوجوبا و روغن نارگیل برای بزرگ کردن لب به صورت موقت و همچنین ایجاد ظاهری براق و درخشان روی لب است.

+ فاقد تست حیوانی

حجم دهنده لب شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


5. ژل حجم دهنده لب لکسیون

ژل حجم دهنده فوری لب لکسیون با فرمولاسیونی قدرتمند باعث می شود که در اولین استفاده، حجیم شدن را روی لب احساس کنید. به لطف تریکبات آبرسان به طور طبیعی لب هارا مرطوب و تقویت می کند.

+ حاوی روغن گیاهی کرچک

+ افزایش کلاژن سازی

ژل حجم دهنده لب لکسیون

مشاهده قیمت و خرید:


6. سرم حجم دهنده لب لالوکس

لالوکس به طور همزمان یک سرم قدرتمند و حجم دهنده عالی برای لب است. همچنین حاوی اسید هیالورونیک برای صاف کردن ظاهر خطوط و حجم دهی به لب و عصاره آلوورا برای مرطوب کردن است.

با استفاده از این سرم از لب هایی به وضوح درشت و پرتر که خطوط ریز کمتری دارند لذت ببرید. همچنین از تولید کلاژن طبیعی پوست پشتیبانی می کند و با آلوورا و اسید هیالورونیک آن را مرطوب می کند.

+ حاوی ویتامین C و E

سرم حجم دهنده لب لالوکس

مشاهده قیمت و خرید:


7. حجم دهنده لب پلامپ ایت

برای داشتن یک ظاهر لب درشت و طبیعی که خوب آبرسانی می شود، این حجم لب پلامپ ایت را انتخاب کنید. این محصول حاوی اکالیپتوس است، ماده ای گیاهی که باعث حجیم شدن و تقویت تولید کلاژن می شود تا به مرور زمان لب ها را آبرسانی کرده و ظاهری پرتر داشته باشد.

حجم دهنده لب پلامپ ایت

مشاهده قیمت و خرید:


8. پماد یا کرم حجم دهنده لب ژیل بیوته

کرم لب حجم دهنده ژیل بوته با وجود ترکیبات روغن درخت قلم و کلاژن هیدرولیز شده لب های شما را تقویت و حجیم می کند. از این کرم یا پماد حجم دهنده لب به صورت روزانه استفاده کنید و بعد از دو هفته تاثیرات مثبت آن را روی لب خود ببینید.

+ ساخت فرانسه

پماد یا کرم حجم دهنده لب ژیل بیوته

مشاهده قیمت و خرید:


حجم دهنده لب برای چیست؟

همه محصولات حجم لب یکسان نیستند، اما بسیاری از برق لب، رژ لب، ژل و کرم‌های موجود در بازار دارای موادی هستند که رطوبت را به سطح پوست می‌رسانند و در نتیجه ظاهری حجیم ایجاد می‌کنند. با این حال، برخی دیگر حاوی مواد افزایش دهنده خون‌رسانی هستند، که باعث می‌شود لب‌ها به طور موقت متورم شده و ملتهب شوند تا پرتر به نظر برسند. دستگاه‌هایی نیز وجود دارند که تولید کلاژن را در لب‌ها تقویت می‌کنند تا ظاهری کامل‌تر و صاف‌تر ایجاد کنند.

سوالات تکراری

حجم دهنده لب چقدر ماندگاری دارد؟

مدت زمان ماندگاری لب های تازه پر شده شما به محصول بستگی دارد. برخی از محصولات دارای ماندگاری 24 ساعته هستند، در حالی که برخی دیگر زمانی که به طور مداوم در طول زمان استفاده می شوند، می توانند شبیه یک فیلر باشند. وقتی به قدرت ماندگار نگاه می‌کنید، معمولا هر چه اثر طولانی‌تر بماند، بهتر است، بنابراین نیازی نیست نگران استفاده مجدد باشید. یک محصول با رنگ نیز ممکن است نیاز به استفاده بیشتر داشته باشد تا سرزندگی خود را حفظ کند.

ایا حجم دهنده لب ضرر دارد؟

بی خطر هستند زیرا اثرات آنها موقتی است. با این حال، در صورت استفاده بیش از حد، می تواند باعث خشکی و ترک خوردن لب شود. پس حتما زیاده روی نکنید.

احساس سوزش و سوزن سوزن شدن خفیف در اکثر این حجم لب ها طبیعی است، اما باید خفیف باشد و پس از چند دقیقه از بین برود. تا زمانی که نسبت به مواد تشکیل دهنده واکنش نشان ندهید، آسیب پوستی ناشی از محصول حجم لب جدید خود را تجربه نخواهید کرد.

بنر آرایشی

بیشتری بخوانید: تینت لب فانتزی و کیوت

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای خشکی لب

پیمایش به بالا