بهترین کرم های جایگزین اکتی پور

بهترین کرم های جایگزین اکتی پور

به دلیل قیمت نجومی و تقلبی بودن اکثر کرم پودر های اکتی پور موجود در بازار، بسیاری از طرفداران این محصول محبوب به دنبال بهترین کرم های جایگزین اکتی پور هستند. ما در این مقاله لیستی از جایگزین های مناسب کرم اکتی پور را به شما معرفی می کنیم.

کرم اکتی پور برای چیست؟

بی بی کرم اکتی پور از محصولات پرفروش و محبوب بانوان ایرانی است که برای پوشانندگی لکه و جای جوش صورت استفاده می شود. این کرم پودر علاوه بر فواید آرایشی جنبه درمانی هم دارد و بصورت ضد جوش عمل می کند و با کنترل چربی پوست جای جوش را بهبود می بخشد و از بروز جوش های جدید جلوگیری می کند.

کرم اکتی پور برای چه پوستی مناسب است؟

BB کرم اکتی پور برای انواع رنگ پوست سبزه، گندمی، تیره و روشن مناسب است. همچنین برای انواع پوست مستعد آکنه، چرب و مختلط پیشنهاد می شود.

کرم اکتی پور چند رنگ دارد؟ در دو رنگ بژ روشن (CLAIRE LIGHT) و بژ تیره (DOREE GOLDEN) موجود است. کرم اکتی پور بژ روشن برای پوست های روشن تا متوسط و گندمی مناسب است و کرم بژ تیره برای پوست هایی با تناژ گندمی، سبزه و تیره مناسب است.

اگر جوش زیادی دارید اکتی پور مناسب شما نیست چون پوشانندگی سبک تری نسبت به بقیه کرم پودر ها دارد.

بنر آرایش صورت

بهترین جایگزین ها برای کرم پودر اکتی پور

1. کرم پودر جایگزین اکتی پور (سی گل)

سی سی کرم سی گل با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی انتخاب بسیاری از بانوان برای یک کرم پودر آرایشی ضد جوش شبیه به اکتی پور است.

فرمولاسیون حاوی ویتامین سی، عصاره کاکادو و رز هیپ است و با تنظیم چربی پوست و کاهش ترشح سبوم (چربی) پوست به رفع آلودگی‌های مولد آکنه کمک می کند و از جوش های جدید پیشگیری می کند.

دارای SPF30 که از آسیب اشعه های مضر به پوست جلوگیری می کند و به عنوان یک ضد آفتاب عمل می کند.

می توانید از کرم پودر سی گل به عنوان یک زیرساز آرایشی استفاده کرده و لکه های پوستی و جای جوش را بپوشانید.

کرم پودر جایگزین اکتی پور (سی گل)

مشاهده قیمت و خرید کرم پودر سی گل:


2. جایگزین بی بی کرم اکتی پور

کرم پودر تیوبی مای با بافت سبک، نرم و مایع و قدرت پوشانندگی بالا و همچنین ماندگاری فوق‌العاده یک ظاهر طبیعی و مات روی پوست شما ایجاد می کند.

قیمت کرم پودر مای هم بسیار مناسب بوده و میتوانید آن را از فروشگاه های اینترنتی مانند خانومی خریداری کنید.

کرم پودر لانگ لستینگ مای می تواند برای پوشش لکه ها و زیرسازی آرایش صورت یک جانشین مناسب برای اکتی پور بی بی کرم باشد.

کرم پودر تیوبی مای جایگزین بی بی کرم اکتی پور

مشاهده قیمت و خرید کرم پودر مای:


3. کرم ضد جوش رنگی مشابه اکتی پور

کرم پودر BB نوآکنه مدل S20 مناسب پوست های مستعد آکنه و جوش می باشد. این کرم پودر رنگی با تنظیم چربی پوست و کنترل منافذ باز پوست از بروز جوش های بیشتر جلوگیری می کند و البته با قیمت ارزان و کیفیت خوب یک جایگزین عالی برای ب ب کرم اکتی پور است.

بی بی کرم نوآکنه با اس پی اف 20 به عنوان یک ضد آفتاب نیز عمل می کند از آسیب های اشعه خورشید به صورت جلوگیری می کند.

از این کرم پودر می توانید به صورت روزانه برای رفع لک و بهبود جای جوش صورت و گردن استفاده کنید.

کرم ضد جوش رنگی مشابه اکتی پور نوآکنه مدل S20

مشاهده قیمت و خرید کرم پودر BB نوآکنه:


4. کرم ایرانی جایگزین اکتی پور

کرم پودر کنویس با عدم ایجاد سنگینی بر روی پوست و ماندگاری بالا یک انتخاب مناسب برای پوشاندن عیب های سطح پوست است.

میزان SPF۳۰ این کرم به ضد آفتاب شدن پوست کمک میکند. همچنین کرم کنویس یک محصول ایرانی است که با ایجاد ظاهری مات و طبیعی از براقی پوست پیشگیری میکند.

کرم ایرانی جایگزین اکتی پور - کنویس

مشاهده قیمت و خرید کرم پودر کنویس:


5. کرم خارجی مشابه اکتی پور

کرم پودر BB کاسمکولوژی دارای رنگی جذاب که به صورت شما ظاهری مات و طبیعی می دهد. و البته با پوشش عالی جای زخم، لک و جوش را پنهان می کند.

بی بی کرم پودر cosmecology بدون چربی برای انواع پوست خشک تا چرب مناسب است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

اشعه UVA که نام دیگر آن اشعه پیر کننده پوست است، علاوه بر پیری زودرس پوست می تواند باعث بروز مشکلات بسیاری از قبیل ایجاد لکه‌های پوست و چین و چروک هم بشوند. کرم پودر کاسمکلوژی با spf20 از پوست شما در برابر اشعه UVA محافظت می کند.

کرم خارجی مشابه اکتی پور، کرم پودر BB کاسمکولوژی

مشاهده قیمت کرم پودر BB کاسمکولوژی:


6. جایگزین کرم پودر اکتی پور

کرم پودر مک از نظر کیفیت بهترین گزینه برای جایگزینی اکتی پور می باشد اما از نظر قیمت گرانترین گزینه موجود در لیست می باشد حتی ممکن است گران تر از کرم پودر اکتیپور باشد.

مک از برند های محبوب آرایشی است که به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می دهد، کرم پودر استودیو فیکس مک با ماندگاری بسیار خوب و کنترل چربی در تمام روز پوشش کاملی به پوست می دهد و جای جوش و لک صورت را ناپدید می کند.

ضد براقی و تعریق پوست دارای SPF15 است و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می کند.

کرم پودر مک جایگزین کرم پودر اکتی پور

مشاهده قیمت و خرید کرم پودر مک:


کرم پودر BB نوروا مدل اکتی پور

تشخیص اصل یا تقلبی بودن در خرید کرم پودر اکتی پور می توان کار سختی باشد حتی اگه از فروشگاه های آرایشی به صورت حضوری خرید کنید. به همین دلیل بهتر است همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا بتوانید امکان برگشت زدن کالای تقلبی و فیک را داشته باشید.

کرم پودر اکتی پور اصل را می توانید از دیجی کالا تهیه کنید اما دقت کنید چون نظارت کاملی به همه ی فروشنده های دیجی کالا وجود ندارد برخی از خریداران کالای فیک تحویل گرفتند بهتر است که فروشگاهی را انتخاب کنید که امتیاز بالاتری دارد.

کرم پودر BB نوروا مدل اکتی پور

مشاهده قیمت و خرید


بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین

مرتبط: نمایندگی فروش کرم اکتی پور,کرم اکتی پور بی رنگ نوروا,ب ب کرم اکتی پور دیجی کالا,اکتی پور ضد جوش,کرم پودر اکتی پور خوبه نی نی سایت,خواص کرم اکتی پور,کرم اکتی پور سه در یک,کرم اکتی پور قدیمی,کرم اکتی پور طلایی,کرم اکتی پور از کجا بخرم,کرم اکتی پور برای منافذ باز پوست,بی بی کرم اکتی پور ترب,ضد آفتاب اکتی پور رنگی,اکتی پور ساخت کجاست,کرم اکتی پور اصل فرانسه,کرم پودر نوروا اکتی پور قیمت,ایا کرم اکتی پور خوب است

پیمایش به بالا