تینت لب فانتزی و کیوت ؛ 10 برند محبوب

تینت لب فانتزی و کیوت

چه بخواهید ظاهری ساده و طبیعی داشته باشید یا آرایشی کامل بهترین تینت لب فانتزی می‌تواند به شما کمک کند که آرایش لب بی‌نقصی داشته باشید.

از آنجایی که تینت های لب قوام نازک تری نسبت به سایر محصولات لب دارند، استفاده از آنها بسیار راحت است!

همچنین به دلیل ماندگاری بالای تینت لب دیگر نیازی نیست در طول روز چندین بار از محصول استفاده کنید. حتی زمانی که از بین می‌روند، رنگ و لکه‌ای زیبا بر روی لب باقی می‌گذارند.

با افزایش محبوبیت در سال های اخیر طیف گسترده ای از تینت های لب با ماندگاری طولانی و طراحی های فانتزی و کیوت ارائه می شود که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

برای کمک به تصمیم گیری و انتخاب بهترین مارک تینت لب فانتزی در ادامه لیستی به همراه فروشنده های قابل اعتماد موجود در بازار را برای شما تهیه کردیم.

بنر رژ لب

انواع تینت لب فانتزی و کیوت

1. تینت لب بستنی مجیک

تینت لب فانتزی دخترانه مجیک با فرمول ماندگار و طولانی، در 5 سایه جذاب، رنگ های زیبا و خوشرنگی به لب های شما هدیه می دهد.

تینت لب فانتزی مجیک

مشاهده قیمت و خرید:


2. تینت لب شکلاتی کیس بیوتی

کیس بیوتی یک برند محبوب در زمینه تولید محصولات فانتزی و دخترونه است. تینت لب کیس بیوتی با طرح شکلات و ماندگاری طولانی همچنین دارای فرمولی سبک وزن است. بنابراین، کشیدن روی لب و استفاده از آن بسیار راحت است.

تینت لب فانتزی شکلاتی کیس بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


3. تینت لب دخترانه فانتزی مجیک

تینت لب فرشته یکی دیگه از طرح های کیوت و بامزه از محصولات فانتزی مجیک است. محصولات مجیک علاوه بر طراحی زیبا کیفیت خوبی نیز دارند.

تینت لب فانتزی فرشته مجیک

مشاهده قیمت و خرید:


4. تینت لب فرش جوس

تینت لب فرش جوس به لب های شما رنگ زیبایی می بخشد که در 6 طرح آبمیوه ای و طعم دار بامزه موجود است.

تینت لب فانتزی آبمیوه فرش جوس

مشاهده قیمت و خرید:


5. تینت لب کیوت و بامزه

این تینت لب ها با طراحی شکلاتی و مدل های میوه ای مختلف نیز می توانند یک انتخاب مناسب برای شما باشند.

+ ویتامین E با طعم خوب

+ ماندگاری بالا


6. تینت لب مجیک مدل بستنی قیفی

اگر از تینت لب بستنی چوبی مجیک راضی نبودید نگران نباشید چون مجیک تینت لب با طرح بستنی قیفی هم تولید می کند.

تینت لب فانتزی بستنی قیفی مجیک

مشاهده قیمت و خرید:


7. تینت لب شیشه شیر

این تینت لب دخترونه از مجیک دارای روکش براقی است که در تمام روز روی لب های شما باقی می ماند.

تینت لب فانتزی شیشه شیر مجیک

مشاهده قیمت و خرید:


8. تینت لب بستنی پولا آیلیر

پولا آیلر یکی دیگه از برند هایی هست که سعی در بازاریابی بهتر از طریق تولید و ارائه محصولات فانتزی دارد. این محصولات کیفیت، ماندگاری و قیمت مناسبی نیز دارند.

تینت لب فانتزی بستنی پولا آیلر

مشاهده قیمت و خرید:


9. تینت لب عروسکی

دو طرح عروسکی ناز و دخترانه از دو برند مجیک و هدی مات می با کیفیت عالی و ماندگاری بالا


نکات استفاده از تینت لب

برای رنگی بی عیب و نقص بر روی لب های شما، آماده سازی نکته کلیدی است.

در شب، از اسکراب لب برای لایه برداری و حذف سلول های مرده پوست از روی لب های خود استفاده کنید. این برای ایجاد یک سطح صاف هنگام اعمال تینت لب است. پس از لایه برداری توده یا لکه های خشک را کمتر تجربه می‌کنید.

می‌توانید چند دقیقه قبل از استفاده از تینت، بالم لب بزنید. بالم لب می تواند برجستگی و ناهمواری های طبیعی لب های شما را برای صاف کردن پر کند.

این کار زمانی خوب است که از تینت لب مات استفاده می‌کنید یا می‌خواهید ظاهری مات داشته باشید.

فرق تینت لب با رژ لب چیست؟

تفاوت اصلی در فرمولاسیون نهفته است. تینت های لب دارای پایه ژل یا مایع هستند، در حالی که رژ لب ها معمولا حاوی موم، نرم کننده ها و روغن هستند. رژ لب‌ها معمولا به دلیل داشتن روغن‌های مغذی، مرطوب‌کننده‌تر هستند، اما ممکن است عمر مفید آن‌ها را نیز کاهش دهد.

اما تینت های لب سبک وزن هستند و قوام نازک تری دارند. تینت های لب بهتر از رژ لب‌ به لب‌ها رنگ داده و ماندگاری بیشتری دارند.

سوالات تکراری

ماندگاری تینت لب چقدر است؟

بیشتر تینت های لب تا 12 ساعت دوام دارند. با این حال، ممکن است با خوردن، نوشیدن و عرق کردن در طول روز شروع به محو شدن کنند.

می‌توانید انتظار داشته باشید که تینت لب رنگی زیبا به جای بگذارند، حتی اگر لایه رویی براق قبلاً محو شده باشد. آماده سازی و نحوه استفاده مناسب نیز به ماندگاری تینت لب شما کمک می کند.

آیا باید تینت لب را پاک کنید؟

برای ظاهر طبیعی، بهتر است تینت لب خود را لایه لایه بزنید.

بعد از هر لایه، می توانید لب های خود را به هم فشار دهید یا یک تکه دستمال کاغذی را روی لب های خود بکشید. نباید خیلی پاک کنید زیرا ممکن است تینت به طور کامل ناپدید شود.

حرف آخر

اگر از رژ لب خسته شده اید، تینت های لب فانتزی و ماندگار را امتحان کنید. تینت ها رنگی طبیعی به لب های شما می بخشند و آنها را صاف و روشن تر نشان می دهند. تینت لب فرمول های سبکی دارند و همچنین به خوبی روی لب های شما می لغزند. علاوه بر اینکه درخشندگی و رنگ فوق العاده ای به لب های شما می بخشد، این رنگ های مرطوب کننده لب ها را نیز نرم و حجیم می کند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: خط لب قهوه ای تیره

بیشتر بخوانید: بالم لب کیوت

پیمایش به بالا