تیغ ابرو برای اصلاح صورت و ابرو ؛ 9 مارک محبوب

تیغ ابرو

بهترین تیغ های ابرو برای اصلاح صورت و مرتب کردن ابرو های کامل و ضخیمتان به شما کمک خواهد کرد. این تیغ های اصلاح ابرو ارگونومیک و جمع و جور با ویژگی هایی مانند تیغه های تیز و باکیفیت، یکی از لوازم ضروری برای زیبایی بیشتر صورت شما هستند. کنترل این تیغ ها آسان است و باعث دقت بیشتر در اصلاح می شود. بنابراین، با دانستن اهمیت تیغ ابرو، ما در این مقاله فهرستی از بهترین گزینه های موجود در بازار را برای انتخاب محصول مناسب شما تهیه کرده ایم.


بهترین مارک تیغ ابرو

1. تیغ ابرو تینکل سه تایی

تینکل یا تینکه یک تیغ ابرو با طراحی زیبا است که ترکیبی متعادل از هزینه کم و عملکرد رضایت بخش را ارائه می دهد، که برای اصلاح صورت و گردن نیز مناسب است.

+ دارای درپوش پلاستیکی شفاف

+ برند کشور کره جنوبی

تیغ ابرو تینکل برای اصلاح صورت

مشاهده قیمت و خرید:


2. تیغ ابرو جویل تاشو

اگر می خواهید از تیغ برای از بین بردن موهای صورت و اطراف ابرو خود استفاده کنید، این تیغ های ابرو برند جول گزینه بسیار خوبی هستند. جول به همراه تینکل از بهترین و پرفروش‌ترین تیغ های ابرو در بازار آرایشی هستند.

+ سری تاشو

+ مناسب اصلاح پرز و موهای ریز اطراف ابرو

تیغ ابرو جویل برای اصلاح صورت و ابرو

مشاهده قیمت و خرید:


3. تیغ ابرو قابل تعویض یدک دار

تیغ موهای زائد صورت و ابرو جول با کیفیت و کارایی بالا به دلیل طراحی، چسبندگی و تیزی به عنوان یک اصلاح کننده عالی عمل می کند. علاوه بر این، تیغه های قابل تعویض به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

+ دارای تیغ یدک

+ برای بانوان و آقایان مناسب است.

تیغ ابرو  جول برای اصلاح صورت و ابرو

مشاهده قیمت و خرید:


4. ایبرو مجموعه 6 عددی

تیغ های مقرون به صرفه ایبرو در بسته بندی 6 تایی عرضه می شود. سر تیغه آن با محافظ و پوشش پلاستیکی هستند. آنها نه تنها ابروها را به طور دقیق شکل می دهند، بلکه پرز های ریز را از صورت پاک کرده و پوست شما را صاف می کنند.

تیغ ابرو برای اصلاح صورت و ابرو

مشاهده قیمت و خرید:


5. تیغ زد وان بسته 3 عددی

تیغ زد وان با اصلاح کاملا تمیز موهای زائد ریز دور ابرو، صورت یا چانه را برای مدت طولانی از بین می برد. تیغه آن فوق العاده تیز است و برای تمیز کردن موهای کوچک و ریز که گرفتن آنها با موچین امکان پذیر نیست، بسیار عالی است.

تیغ ابرو زد وان برای اصلاح صورت و ابرو

مشاهده قیمت و خرید:


6. تیغ ابرو دورکو برای اصلاح صورت

طراحی باریک تیغ امکان کنترل و دقت مطلق و انحنای جزئی دسته تراشیدن دقیق تر و راحت تر را فراهم می کند. این تیغ ​​ابرو و صورت زیبا به طور موثر و به آرامی موهای صورت را از بین می برد و به صاف تر شدن پوست کمک می کند که منجر به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست می شود.

+ کشور مبدا برند: کره جنوبی

+ سرپوش محافظ

تیغ ابرو دورکو برای اصلاح صورت و ابرو

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه تیغ ابرو مناسبی انتخاب کنیم؟

اقدامات ایمنی: تا زمانی که اقدامات ایمنی مناسب را انجام دهید، اصلاح صورت با تیغ ابرو در خانه بی خطر است. برای اینکه ابروها یا صورت خود را به درستی اصلاح کنید، باید از تیغ جدیدی استفاده کنید، نه تیغی که برای سایر قسمت های بدن خود استفاده می کنید. این به این دلیل است که اگر به طور تصادفی پوست خود را زخمی کنید، ممکن است باعث عفونت شوید.

اندازه و شکل را در نظر بگیرید: با یک بار لغزش تیغ، می توانید در نظافت زیاده روی کنید یا به چشم خود آسیب جدی وارد کنید. بهتر است تیغ ابرویی انتخاب کنید که شکل باریکی داشته باشد و به راحتی قابل مانور دادن باشد. اگر صورت خود را اصلاح می کنید، می توانید تیغی را انتخاب کنید که کمی بزرگتر باشد.

نوع پوست خود را بشناسید: اگر پوست فوق العاده حساس یا جوش های فعال دارید، از استفاده تیغ ابرو برای اصلاح ابروها یا صورت خود اجتناب کنید. از آنجایی که از یک تیغه تیز استفاده می کنید، به راحتی می تواند باعث تحریک یا واکنش شود. بهترین گزینه این است که صبر کنید تا جوش یا آکنه از بین برود یا از جایگزین دیگری برای حذف موهای زائد استفاده کنید.

نحوه مرتب کردن ابرو

  • صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید و صبر کنید تا صورتتان کاملا خشک شود.
  • ابروهای خود را به سمت داخل مداد ابرو بزنید تا از زیاده روی در کوتاه کردن یا کندن آن جلوگیری کنید.
  • موهای ابرو خود را با استفاده از برس اسپولی به سمت بالا شانه بزنید، هرگز پایین نکشید.
  • با زاویه 45 درجه به سمت بالا، کوتاه کردن را از مرکز ابرو ها به سمت قوس شروع کنید و هرگز از جایی که مداد ابرو را کشیده اید، خارج نشوید.
  • فقط قسمتی از موهای ابرو را که بالای خط ابرو قرار دارند کوتاه کنید تا یک اصلاح یکنواخت داشته باشید.

تیغ ابرو چیست؟

قطعا تیغ ابرو با تیغی که برای اصلاح پاها یا ریش خود استفاده می کنید متفاوت است. تیغ ابرو یک ابزار زیبایی کوچکتر است که دارای تیغه ای در بالا با دسته بلند و خمیده است و به طور خاص برای اصلاح ابروهای شما طراحی شده است.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: ترولی آرایشگاه

بیشتر بخوانید: بهترین تراش آرایشی

پیمایش به بالا