10 تقویت کننده مژه خارجی با بهترین کیفیت

تقویت کننده مژه خارجی

مژه های ضخیم ظاهر آرایش چشم شما را بسیار زیباتر می کند. بهترین مارک های تقویت کننده مژه خارجی ، مژه های شما را حالت می‌دهند و برای حفظ سلامت و تغذیه آن‌ها را آبرسانی می‌کنند. آنها با ویتامین ها و اسیدهای آمینه غنی شده اند تا از مژه های شما در برابر عوامل محیطی و مواد شیمیایی خشن تزریق شده در محصولات زیبایی مانند ریمل و پرایمر محافظت کنند.

سرم های تقویت مژه با تحریک فولیکول ها باعث رشد مو می شود. آنها را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید و بدون نگرانی از اکستنشن و فر کننده مژه خود استفاده کنید. در این مقاله، فهرستی از برند های خارجی را که بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند، برای انتخاب راحت شما تهیه کرده‌ایم.


بهترین تقویت کننده مژه خارجی

1. تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا

برند سوئیسی ماوالا یکی از گرانترین و بهترین تقویت کننده مژه خارجی شناخته شده در جهان است. این سرم تقویت مژه از برند ماوالا با ویتامین ها، پپتیدها و اسیدهای آمینه ساخته شده است که در عرض چند هفته مژه های بلندتر و پرپشت تری به شما هدیه می دهد.

+ حاوی موکوپلی ساکارید طبیعی (افزایش دهنده رشد مژه و ابروها)

+ تقویت و تغذیه سلول های مژه ساز

+ سوئیس

تقویت کننده مژه خارجی ماوالا

مشاهده قیمت و خرید در:


2. تقویت کننده مژه فرانسوی تالیکا

اگر به دنبال یک محصول تقویت کننده مژه ساخت کشور فرانسه هستید، برند تالیکا محبوب ترین برند فرانسوی موجود در بازار است. ژل تقویت کننده مژه تالیکا بدون روغن معدنی، پارابن و مواد حساسیت زا ساخته شده است. حاوی مواد فعال و ترکیبات موثر گیاهی است که برای مراقبت از مژه و سلامت آن ضروری هستند.

+ افزایش رشد مژه‌ها، ضد ریزش، ضخیم کردن مژه

+ فرانسه

تقویت کننده مژه خارجی تالیکا

مشاهده قیمت و خرید:


3. سرم مژه و ابرو دی اوردینری مدل PEPTIDE

این سرم تقویت کننده مژه قوی ساخت کانادا از مژه های شما در برابر شکستگی محافظت می کند و در عین حال انعطاف و درخشندگی آن ها را بهبود می بخشد. بیوتین و اسید هیالورونیک موجود در آن از مژه ها محافظت کرده و از آسیب جلوگیری می کند. مژه های شکننده را با آبرسانی به آن ها حالت می دهد.

+ بدون مواد شیمیایی مضر، فاقد الکل، چربی و روغن های معدنی

+ کانادا

تقویت کننده مژه خارجی اوردینری

مشاهده قیمت و خرید:


4. سرم مژه و ابرو ام تو بیوتی

سرم تقویت مژه ام تو بیوتی ترکیبی قدرتمند از کمپلکس‌های پپتاید و عصاره‌های فعال گرفته شده از توت آکای است که فولیکول های مژه را برای داشتن ظاهری پرپشت تر تقویت می کند.

+ افزایش تشکیل کلاژن در مژه ها و ابرو

+ آلمان

تقویت کننده مژه خارجی ام تو بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


5. ژل تقویت کننده مژه اوریفلیم

تقویت کننده اوریفلیم یک سرم مغذی مژه است که با پانتنول و بیوتین فرموله شده و تنها در چند هفته به بلندتر و تیره شدن مژه های طبیعی شما کمک می کند. این سرم ضد حساسیت حاوی ترکیبات طبیعی و باکیفیت است که حالت دهندگی و مرطوب کنندگی عالی را بدون ایجاد هیچ گونه تحریکی برای چشمان شما فراهم می کند.

+ حاوی بیوتین که برای رشد مناسب مژه ها و کمک به فاز آناژن مو ضروری است.

+ سوئد

تقویت کننده مژه خارجی اورفیلیم

مشاهده قیمت و خرید:


6. سرم حالت دهنده مژه و ابرو الف

سرم تقویت کننده مژه خارجی از برند خوب الف، حاوی یک فرمول مغذی و حالت دهنده است که مژه ها و ابروهای شما را بلندتر می کند. این محصول حاوی ترکیبات قدرتمندی مانند آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه و ویتامین ها است که به بهبود سلامت مژه ها و ابروهای شما تنها در چند هفته کمک می کند. فرمول مغذی این سرم همچنین به حالت بخشیدن به موهای نازک، شکننده و کوتاه کمک می کند و آنها را بلندتر و پرتر نشان می دهد.

+ فرمولاسیون مایع و شفاف

+ آمریکا

تقویت کننده مژه خارجی الف

مشاهده قیمت و خرید:


سوالات تکراری

  • چه مدت باید از سرم مژه استفاده کرد؟
    اگر چه ممکن است بعد از استفاده از سرم مژه به مدت دو تا سه هفته شاهد بهبود برخی مژه ها باشید، اما به طور مداوم به مدت چهار تا پنج هفته از آن استفاده کنید تا به مژه های بلند سالم و زیبایی برسید.
  • چند بار در روز باید سرم مژه زد؟
    سرم مژه را یک بار در روز یا طبق دستور سازنده استفاده کنید.
  • آیا می توانید بیش از حد سرم مژه بزنید؟
    خیر. برای جلوگیری از آسیب رساندن به قدرت محصول، از سرم مژه بیش از حد استفاده نکنید. علاوه بر این، استفاده بیش از حد از محصول باعث افتادگی چشم و سوزش چشم می شود.
  • چگونه از سرم مژه خود بیشترین بهره را ببرم؟
    صورت خود را به خوبی شسته و تمیز کنید.
    اجازه دهید مژه ها کاملا خشک شوند.
    سرم را به طور یکنواخت روی مژه های خود بکشید.
    پنج دقیقه صبر کنید تا سرم به داخل مژه ها نفوذ کند.

بیشتر بخوانید: مداد ابرو ماژیکی

بیشتر بخوانید: بهترین چسب مژه گیاهی

پیمایش به بالا