7 بی بی کرم ضد آفتاب ؛ بهترین مارک ها

بی بی کرم ضد آفتاب

برای ارتقای روتین مراقبت از پوست خود، از بهترین مارک بی بی کرم ضد آفتاب حاوی SPF استفاده کنید. این ضد آفتاب های بی بی کرم بهترین محافظ شما در برابر آفتاب هستند و همچنین آبرسانی و پوشش مناسبی روی پوست خود خواهید داشت. اشعه های مضر خورشید می تواند بر بافت پوست شما تأثیر بگذارد و آن را کدر و آسیب دیده نشان دهد. به همین دلیل است که باید مراقب پوست ارزشمند و دوست داشتنی خود باشید. ما می‌خواهیم مجموعه‌ای از بی بی کرم های با کیفیت با ضد افتاب را به شما معرفی کنیم که پوست شما را هیدراته کرده و درخشندگی لازم را به آن می‌بخشد.

کرم پودر با پوشش کامل ممکن است همیشه بهترین گزینه برای شما نباشد، به خصوص در طول روز یا در روزهای گرم و مرطوب. این زمانی است که شما به یک بی بی کرم سبک با SPF بالا نیاز دارید تا خود را از گرمای غیر قابل تحمل نجات دهید. علاوه بر این، اگر پوست چرب دارید، مطمئنا نمی خواهید با آرایش بیش از حد روزانه سلامتی پوست خود را به خطر بیندازید. اما نگران نباشید زیرا ما بهترین ضد آفتاب بی بی کرم مرطوب‌کننده، ماندگار و محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش را برای شما آورده‌ایم که همیشه مفید خواهند بود. در ادامه لیست پیشنهادی انتخاب های برتر برای بهترین بی بی کرم ها با SPF را بررسی کنیم.

بنر آرایش صورت

بهترین ضد آفتاب بی بی کرم

1. ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر

بی بی کرم ضد افتاب گارنیر با SPF 50 ابرقهرمانی است که از شما در برابر اشعه های UV خشن و چربی بیش از حد محافظت می کند. این محصول نوید افزایش ظاهر طبیعی را می دهد و برای استفاده روزانه مناسب است. با پوشاندن رنگ های ناهموار پوست، پوست شما را بی عیب و نقص می کند.

این محصول از پرفروش ترین بی بی کرم های موجود در بازار ایران است که در فرانسه تولید می شود.

+ SPF 50

+ حاوی پرو ویتامین B5، ویتامین C و E

ضد آفتاب بی بی کرم گارنیر

مشاهده قیمت و خرید:


2. bb کرم ضد آفتاب میشا

بی بی کرم کره ای میشا با SPF 42 برای محافظت عالی در برابر آفتاب ارائه می شود. فرمول آبرسان پوست و بافت سبک و جوان کننده این کرم BB به شما پوستی سالم و درخشندگی طبیعی می دهد که حتی در زیر نور خورشید تا ساعت ها دوام خواهد داشت.

اگر از خارش یا التهاب پوست رنج می برید، عصاره رزماری و بابونه موجود در این ضد آفتاب BB به پوست شما کمک می کند تا آرام و متعادل به نظر برسد

+ SPF 42

+ بدون تست حیوانی

+ حاوی هیالورونیک اسید، عصاره بابونه، رزماری، روغن دانه ماکادمیا و عصاره خاویار

بی بی کرم ضد آفتاب میشا

مشاهده قیمت و خرید:


3. بی بی کرم فارم استی

این بالم زیبایی همه کاره از برند فارم استی یکی از بهترین بی بی کرم های با ضد آفتاب است. این فرمول با SPF 50 تغذیه و تقویت شده است که از پوست در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند. بافت سبک و با کیفیت آن به یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند و ظاهری درخشان به پوست شما می بخشد که در تمام طول روز ماندگار خواهد بود.

+ SPF 50

+ حاوی عصاره حلزون و ضد چروک

بی بی کرم ضد آفتاب فارم استی

مشاهده قیمت و خرید:


4. بی بی کرم شیسیدو

بی بی کرم ضد آفتاب شیسیدو مانند یک معجون جادویی برای پوست شما است. این بسته کوچک شگفت انگیز نه تنها پوشش بالایی را ارائه می دهد، بلکه پوست شما را تغذیه و مرطوب می کند. غنی شده با SPF 50 پوست شما را از اشعه های مضر خورشید پنهان می کند.

+ SPF 50

+ ساخت ژاپن

ضد آفتاب بی بی کرم شیسیدو

مشاهده قیمت و خرید:


5. bb کرم پرودرما

این bb کرم ضد آفتاب پرودرما به عنوان یک کرم زیرسازی سبک و آبرسان عمل می کند و بهترین عملکرد را به شما می دهد. SPF 40 حداکثر محافظت را در برابر نور خورشید به شما می دهد و با استفاده منظم پوست را یکدست می کند.

+ SPF 40

+ بدون پارابن

بی بی کرم ضد آفتاب پرودرما

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین بی بی کرم ضد افتاب را انتخاب کنیم؟

نوع پوست: هنگام سرمایه گذاری در هر محصول مراقبت از پوست، لازم است نوع پوست خود را که می تواند از پوست چرب تا خشک متغیر باشد، ارزیابی کنید. به دنبال کرم های BB باشید که آبرسانی اضافی برای پوست خشک یا کنترل چربی برای پوست های چرب فراهم می کند.

پوشش: میزان پوششی که توسط بی بی کرم های مختلف به دست می آید می تواند از شفاف تا متوسط ​​متغیر باشد. اگر می خواهید ظاهری طبیعی و سبک داشته باشید، به سراغ کرم بی بی با پوششی ملایم و شفاف بروید. اگر می‌خواهید عیوب را پنهان کنید و در نتیجه ظاهر حرفه‌ای‌تری داشته باشید، یک کرم BB با پوشش متوسط ​​بهترین انتخاب شماست.

SPF را بررسی کنید: برای اطمینان از اینکه پوست شما از محافظت کافی برخوردار است، توصیه می شود حداقل SPF 30 باشد. اگر به دنبال چیزی برای مسافرت یا بازدید از ساحل هستید، ممکن است به دنبال SPF بالاتر از 30 باشید.

مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید: توصیه می شود برای اطمینان از اینکه در حال سرمایه گذاری در بهترین بی بی کرم با SPF هستید، به مواد تشکیل دهنده آن نگاه دقیق تری بیندازید. از محصولاتی که ممکن است باعث آلرژی یا تحریک شوند، مانند عطرها یا روغن های خاص، خودداری کنید. در عوض، برای آبرسانی، محافظت و تغذیه صورت خود، به دنبال bb کرم هایی با ترکیبات دوستدار پوست مانند اسید هیالورونیک، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها باشید.

چگونه از بی بی کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

پوست خود را آماده کنید: مهم است که قبل از استفاده از بهترین بی بی کرم، پوست خود را آماده کنید تا از حداکثر فواید آن بهره مند شوید. برای شروع، صورت خود را به درستی بشویید تا از شر هرگونه آلودگی، چربی اضافی یا باقی مانده آرایش خلاص شوید.

بلند کنید: برای بهترین نتیجه، از یک براش آرایشی یا یک پد اسفنجی کرم پودر استفاده کنید تا به یک پایه بی عیب و نقص برسید. با مخلوط کردن آهسته محصول در حرکات دایره ای کوچک شروع کنید و مطمئن شوید که همه چیز به طور مساوی در سراسر پوست پخش شده است.

پوشش را بسازید: در حالی که هر بی بی کرم سطوح مختلفی از پوشش را ارائه می دهد، همیشه به کمی تلاش بیشتر برای دستیابی به بوم عالی برای هنر آرایش شما نیاز دارد. با گرفتن مقدار کمی روی انگشتان خود و اعمال آن در مناطقی که به پوشش بیشتر نیاز دارند، شروع کنید. به سادگی آن را با براش آرایش، پد اسفنجی یا انگشتان ترکیب کنید. سعی کنید قرمزی و رنگ ناهموار پوست را با ظرافت بپوشانید.

بی بی کرم خود را تثبیت کنید: تثبیت کردن بی بی کرم با پودر فیکس یا اسپری فیکساتور می تواند به تضمین ماندگاری آن در طول روز کمک کند. با پیروی از این دستورالعمل ها، می توانید درخشندگی را مدیریت کنید و آرایش خود را از لکه دار شدن یا جابجایی جلوگیری کنید. همچنین کمک می کند تا از چربی یا عرق اضافی جلوگیری کرده و به ماندگاری آن برای ساعت های طولانی کمک می کند.

بعد از بی بی کرم ضد آفتاب چی بزنیم؟

ظاهر آرایش خود را کامل کنید: یک بی بی کرم با SPF می تواند به عنوان یک پایه آرایش عالی عمل کند. می توانید بعد از استفاده از کرم بی بی، مراحل باقی مانده از روتین آرایش خود را ادامه دهید. کمی رژگونه اضافه کنید، ابروهایتان را فرم دهید، ریمل بزنید و رنگ لب دلخواهتان را روی آن بزنید. ممکن است به کرم پودر یا کانسیلر کمتری نسبت به حالت عادی نیاز داشته باشید زیرا bb کرم پوششی طبیعی روی پوست شما ارائه می دهد.

در صورت نیاز مجددا استفاده کنید: در حالی که بی بی کرم با SPF محافظت در برابر آفتاب را ارائه می دهد، مهم است که به یاد داشته باشید که با گذشت زمان، اثربخشی آن کاهش می یابد. اگر ساعت های طولانی زیر نور آفتاب هستید، حتماً هر دو ساعت یک بار بی بی کرم خود را تمدید کنید. برای داشتن ظاهری سالم و با طراوت، می توانید بعد از هر دو ساعت یک بار استفاده مجدد را در نظر بگیرید. هر مکانی که ممکن است محو یا فرسوده شده باشد را می توان با یک اسفنج زیبایی یا نوک انگشتان فیکس کرد.

پوست ما با ارزش ترین دارایی ماست و باید همیشه از آن محافظت کنیم. آرایش منظم و روتین مراقبت از پوست خود را با بهترین ضد آفتاب بی بی کرم افزایش دهید که نه تنها عیوب پوست شما را می پوشاند بلکه از آن در برابر اشعه های مضر UV نیز محافظت می کند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: سی سی کرم چه مارکی خوبه

بیشتر بخوانید: پرایمر پوست چرب

پیمایش به بالا