بهترین کرم پودر 24 ساعته با ماندگاری بالا

کرم پودر 24 ساعته

کرم پودر برای اکثر خانم ها شروع و پایه آرایش صورت است و همه ما کرم پودری می خواهیم که بدون چروک یا ساییدگی در جای خود و در تمام طول روز باقی بماند. بهترین کرم پودر های 24 ساعته و با ماندگاری طولانی مدت، روکشی بی عیب و نقص به شما می دهند که به راحتی می توانید بقیه آرایش خود را روی آن بسازید.

انتخاب کرم پودر می تواند یک انتخاب شخصی باشد. هرکسی به رنگ، پوشش و ماندگاری متفاوتی نیاز دارد. یافتن کرم پودری با ماندگاری طولانی اما سبک که رنگی مناسب پوست شما دارد و احساس شگفت انگیزی به آرایش شما می دهد کار آسانی نیست. با این حال، نیازی به نگرانی نیست، ما لیستی از 6 مدل از بهترین کرم پودر 24 ساعته و بادوام مورد علاقه خریداران را گردآوری کرده‌ایم تا شما انتخاب راحت تری داشته باشید.

بنر آرایش صورت

بهترین کرم پودر 24 ساعته

1. کرم پودر میبلین Super Stay

کرم پودر های سوپر استی میبلین یکی از بهترین برند های بازار هستند که محصولی بادوام و ماندگار در تمام طول روز را تولید می کنند. با ماندگاری 30 ساعته آرایش شما تکان نمی خورد و مات است، به این معنی که برای کسانی که پوست چرب و مختلط دارند نیز عالی است. (البته به گفته خود برند این کرم پودر برای انوع پوست، حتی پوست خشک نیز مناسب است.)

میبلین یکی از آن کرم پودر های سطح بالایی است که بعد از استفاده از آن پوست شما با شکوه و یکدست به نظر می رسد.

+ مناسب انواع پوست با تکنولوژی میکروفلکس

میبلین بهترین کرم پودر 24 ساعته

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم پودر ایزادورا Active

جای تعجب نیست که این کرم پودر مورد علاقه بسیاری از افراد است. ایزادورا مدل اکتیو یکی از بهترین کرم پودر های 24 ساعته بازار است که هرگونه لک و سیاهی روی پوست را به طرز ماهرانه‌ای پنهان می‌کند. این کرم پودر علیرغم پوشش کامل، به طرز شگفت انگیزی سبک است و روی پوست شما حس سنگینی ندارد.

+ مناسب انواع پوست با تنوع رنگی عالی

+ حاوی گلیسرین و کمپلکس Actigym

+ ضد آب و تعریق

ایزادورا بهترین کرم پودر 24 ساعته

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم پودر لورال 24 ساعته

کرم پودر لورآل پاریس 24 ساعته با فرمولاسیون مغزی و سبک، بدون احساس سنگینی و چربی بیش از حد بر روی پوست، پوششی کامل به شما می‌دهد.

+ مناسب پوست مختلط تا چرب

+ فاقد چربی و مقاوم در برابر آب

لورال بهترین کرم پودر 24 ساعته

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم پودر بورژوا Air Mat

این محصول با ترکیبات پیشرفته مراقبت از پوست فرموله شده است، احساس تنفس و راحتی را روی پوست ایجاد می کند، بعلاوه در عین حال که عیوب پوست را به خوبی پوشش می دهد، فوق العاده طبیعی به نظر می رسد.

+ پوست معمولی تا چرب

+ فاقد چربی و بدون تحریک آکنه

+ SPF10 و رنگبندی متنوع

بورژوا بهترین کرم پودر 24 ساعته

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پودر گابرینی

کرم پودر گابرینی مدل درما به متعادل کردن رنگ پوست، کنترل چربی و داشتن ظاهری کاملا طبیعی و مات کمک می کند. به عنوان یک امتیاز اضافی، دارای SPF 15 برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB است.

+ پوشش بالا برای استفاده روزانه

+ مناسب پوست معمولی، چرب و مختلط

گابرینی بهترین کرم پودر 24 ساعته

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم پودر دبورا ORE PERFECT

این کرم پودر از دبورا با ماندگاری طولانی دارای بافتی مخملی است که به طور یکپارچه ترکیب می شود و بر روی پوست احساس بی وزنی می کند. با کرم پودر های دبورا به راحتی تمام عیب و نقص پوست خود را در تمام روز پوشش دهید.

+ مناسب انواع پوست

دبورا بهترین کرم پودر 24 ساعته

مشاهده قیمت و خرید:


نکات انتخاب بهترین کرم پودر 24 ساعته

پوشش: بعضی ها ظاهری با پوشش یا کاور بالا، کامل و بی عیب و نقص می خواهند، در حالی که برخی دیگر ظاهری طبیعی تر از رنگ پوست را ترجیح می دهند. ممکن است هر دو را برای مناسبت های مختلف نیاز داشته باشید. همه اینها به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

ظاهر: این احتمالاً به نوع پوست شما بستگی دارد. کسانی که پوست خشک دارند ممکن است خواهان زیرسازی شفاف تر و درخشان تر باشند، در حالی که آنهایی که پوست چرب دارند ممکن است از فرمول مات بهره ببرند که به آن ها کنترل و ماندگاری بهتری می دهد.

بودجه: برخی از کرم پودر های خارجی ممکن است کمی گران باشند. اما اگر استفاده زیادی از کرم پودر دارید، نگران نباشید زیرا کرم پودر با قیمت مناسب و کیفیت عالی زیادی نیز در بازار وجود دارد.

فرمول: فرمول های کرم پودر علاوه بر پوشش و ظاهر، می توانند چیزهای بیشتری را به شما و پوست شما ارائه دهند. آیا فرمول کرم پودر شما آبرسان است؟ آیا شامل محافظت SPF می شود؟ ضد آب است یا ضد جوش؟

چگونه باید کرم پودر بزنید؟

هر کسی، از افراد با تجربه یا طرفدار معمولی آرایش، روش خاص خود را برای استفاده از کرم پودر خود دارد. راه مشخصی (درست یا غلط) وجود ندارد، هر روشی که برای شما بهتر کار می کند را انتخاب کنید. برای پیدا کردن بهترین روش کرم پودر زدن نیاز به آزمون و خطا خواهید داشت.

ما توصیه می‌کنیم پوست خود را از قبل پرایم کنید تا ظاهری صاف‌تر و ماندگارتر داشته باشید، اما وقتی صحبت از خود کرم پودر زدن باشد، سه راه محبوب وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید.

پد کرم پودر: همچنین به عنوان یک بلندر زیبایی شناخته می شود، یک پد اسفنجی به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از کرم پودر خود ببرید، آن را روی پوست خود پخش کنید و بدون زحمت محصول را با هم ترکیب کنید. ما این روش را برای کرم پودر های با پوشش متوسط ​​و کامل دوست داریم.

برس آرایشی: چه یک برس پایه کلاسیک انتخاب کنید یا یک برس استیپلینگ، این می تواند به شما کمک کند تا محصول را به طور یکپارچه روی پوست خود بمالید و کنترل زیادی به شما می دهد. این می تواند با ترکیب کردن محصولات کرم مانند کانسیلر و رژگونه های خاص نیز مفید باشد.

دستان شما: قبل از اینکه آرایش به یک حرفه جهانی تبدیل شود، بسیاری از مردم فقط با دستان خود آرایش می کردند. این انتخاب برتر ما نیست، اما گرمای دستان شما می تواند به ترکیب کردن کمک کند. فقط مطمئن شوید که دستانتان قبل از استفاده فوق العاده تمیز هستند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: کرم پودر خوب برای پوست خشک

بیشتر بخوانید: بهترین کرم های جایگزین اکتی پور

پیمایش به بالا