بهترین کرم موبر سفید کننده ؛ 6 برند محبوب

بهترین کرم موبر سفید کننده

کرم موبر جایگزینی فوق العاده برای اصلاح و اپیلاسیون است و موها را به راحتی و به آرامی از بین می برد. امروزه، کرم های موبر با فرمول های با کیفیت بالا ساخته می شوند که حاوی عناصر مغذی و تسکین دهنده مانند ویتامین E، آلوئه ورا، و کره کاکائو هستند. یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن سریع موهای زائد استفاده از بهترین کرم های موبر سفید کننده بدن است.

کرم های موبر به سرعت عمل می کنند و استفاده از آنها آسان است. کرم‌های رفع موهای زائد فواید متعددی مانند سفیدی، رطوبت، نرمی، لطافت پوست و بسیاری موارد دیگر را نیز ارائه می‌کنند زیرا با فواید مواد مغذی و روغن‌های طبیعی غنی شده‌اند.

اگر می خواهید بهترین مارک و برند کرم موبر را خریداری کنید، می توانیم به شما کمک کنیم. در زیر لیستی جامع از بهترین کرم های رفع موهای زائد وجود دارد که ما از بین گزینه های بسیار موجود در بازار گردآوری کرده ایم.

بنر قرص جنسی

بهترین کرم موبر بدن (سفید کننده)

1. کرم موبر بدن ویت

با فناوری جدید، عملکرد کرم حذف موهای زائد Veet بهبود یافته است و شما را بر اساس رشد منظم موهایتان به مدت طولانی از شر موهای زائد بدن نجات می دهد. ویت بهترین کرم موبر سفید کننده بدن است و با موفقیت حتی کوتاه ترین موها را از بین می برد و در عین حال پوستی صاف و ابریشمی به شما هدیه می دهد.

کرم موبر ویت پوست را تا 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. هر گونه بوی نامطبوع با رایحه های گیاهی موجود در کرم از بین می رود. به سرعت پوست را لایه برداری می کند و موها را از بین می برد و پوست را صاف و جذاب می کند. بهترین کرم موبر بدن در بازار ایران از برند Veet است که می تواند برای بازوها، پاها، زیر بغل و نواحی بیکینی استفاده شود.

+ حاوی عصاره آلوئه ورا

+ بدون درد و سریع

+ مناسب پوست حساس

ویت بهترین کرم موبر سفید کننده بدن

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم موبر بدن سی گل

این کرم موبر شرکت سی گل غنی شده با خواص مفید عصاره اسطوخودوس، گل همیشه بهار و بیزابولول، انتخابی فوق العاده برای از بین بردن موهای زائد بدن است.

کرم موبر سی گل دارای رایحه بسیار مطبوع است که تجربه کلی را بهبود می بخشد و حس آرامش بخشی را به شما القا می کند.

همچنین ادعا می کند که موها را در حدود 5-6 دقیقه از بین می برد. این کرم خاصیت ضد التهابی دارد و پوست را تسکین می دهد. به لطف سادگی آن، می توانید به سرعت از شر موهای زائد خلاص شوید.

سی گل بهترین کرم موبر سفید کننده بدن

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم موبر بدن رینبو

با استفاده از یک لایه کرم موبر رینبو در ناحیه مورد نظر و پاک کردن آن با کاردک موجود در بسته تنها پس از 5 دقیقه از پوستی صاف و درخشان لذت ببرید. کرم رفع موهای زائد رینبو محصولی با فرمول خاص و سازگار با پوست است که پوست را تسکین می دهد، از رشد موهای زیر پوستی جلوگیری می کند و از تیره شدن نواحی حساس جلوگیری می کند.

با عصاره طبیعی آلوئه ورا غنی شده است. رینبو یکی از بهترین کرم های موبر سفید کننده بدن در بازار ایران است زیرا با پوست مهربان است و باعث ایجاد واکنش های شیمیایی نمی شود که منجر به تغییر رنگ شود.

رینبو بهترین کرم موبر سفید کننده بدن

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم موبر صورت و بدن آقایان هیدرودرم

از کرم موبر مردانه هیدرودرم برای پوست های معمولی فقط در چند دقیقه استفاده کنید تا پوستی صاف و محسوس داشته باشید. این کرم با اجزای تسکین دهنده طبیعی غنی شده است، در حالی که به آرامی و به راحتی موها را از بین می برد.

+ مناسب موهای ضخیم آقایان

+ بدون ایجاد خارش و التهابات پوستی

هیدرودرم بهترین کرم موبر سفید کننده بدن

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم موبر صورت و بدن زنانه هیدرودرم

کرم موبر زنانه هیدرودرم که توسط متخصصین پوست تست شده است به از بین بردن موهای زیر سطحی پوست کمک می کند. این باعث می شود که در بازار بسیار محبوب باشد و به شما امکان می دهد برای مدت طولانی تری بدون مو بمانید. همچنین پوست را تغذیه می کند و به از بین بردن موهای زائد، حتی کوچکترین موها کمک می کند.

+ مناسب پوست حساس خانم ها

هیدرودرم بهترین کرم موبر سفید کننده بدن

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم موبر بدن دپی

کرم موبر دپی با مواد گیاهی فرموله شده که باعث واکنش های آلرژیک نمی شود. دپی یکی از بهترین کرم های موبر سفید کننده بدن است که با ترکیبات ویتامین‌ E، آلانتوئین و مواد موثر کراتولیتیک پوست را التیام بخشیده و در عین حال به آرامی لایه برداری کرده و باعث روشن شدن و شفافیت پوست می شود.

+ بدون ایجاد احساس ناراحتی و حساسیت

دپی بهترین کرم موبر سفید کننده بدن

مشاهده قیمت و خرید:


طرز استفاده از کرم موبر:

اولین قدم برای استفاده از هر نوع کرم موبر، تست محصول روی قسمت کوچکی از بدن مثل داخل بازو 24 ساعت قبل از استفاده کامل از کرم است.

اگر حساسیتی به محصول ندارید در ادامه با کمک کاردک کرم را به ناحیه مورد نظر بزنید. از کار اضافه مانند ماساژ دادن خودداری کنید. بعد از 5 دقیقه با کاردک بر خلاف رشد موها بکشید اگر موها کنده شدند ادامه دهید. اما اگر موها کنده نشد تا 10 دقیقه صبر کنید تا کرم موبر اثر کند.

توجه کنید اکثر برند ها توصیه می کنند که کرم موبر نباید بیشتر از 10 تا 12 دقیقه روی پوست بماند. ماندگاری بیش از حد ممکن است باعث حساسیت شود.

پس از مصرف، محل مورد نظر و دست‌هایتان را با آب شستشو دهید و پوست را به آرامی خشک کنید.

بیشتر بخوانید: اسپری موبر مردانه با بهترین کیفیت

سوالات تکراری

ماندگاری اثر کرم موبر چقدر است؟

کرم موبر موهای زیر سطح پوست را از بین می برد، بنابراین معمولاً تنها پس از دو تا سه روز رشد می کند.

هر چند وقت یکبار باید از کرم موبر استفاده کرد؟

می توانید هر 3 یا 4 روز یکبار از کرم موبر استفاده کنید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید. بین هر بار استفاده حداقل 72 ساعت باید بگذرد.

چرا کرم های موبر بهتر از اصلاح با تیغ هستند؟

استفاده از کرم موبر بدن، چندین روز بیشتر دوام می‌آورد و باعث رشد ملایم‌تر مو نسبت به اصلاح با تیغ یا ماشین می‌شود که موهای سطح پوست را کوتاه می‌کند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: موبر قوی برای موهای ضخیم

بیشتر بدانید: بهترین مارک نوار موبر بدن و صورت

پیمایش به بالا