بهترین کرم ضد چروک دور لب ؛ 6 مارک پرفروش

بهترین کرم ضد چروک دور لب

از خطوط ریز و چروک دور لب گرفته تا از دست دادن حجم لب همگی نشان دهنده نیاز مراقبت بیشتر از پوست این ناحیه و شروع استفاده از بهترین کرم ضد چروک دور لب هستند. در ادامه چند تا از بهترین و پرفروش‌ترین پماد یا کرم های موجود در بازار را برای مقابله با چین و چروک پوست دور لب به شما معرفی می کنیم.

وقتی حرف از پیری پوست می شود، احتمالا لب های شما اولین جایی نیست که به آن فکر می کنید. با این حال، آنها یکی از اولین مکان هایی هستند که نشانه های پیری را نشان می دهند. لب های شما به عنوان یک نقطه کانونی کلیدی روی صورت شما، ظاهر زیبای شما را تکمیل می کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا لب های شما با بالا رفتن سن از بین می روند، اما با کمی مراقبت محبت آمیز و محصولات خاصی که برای هدف قرار دادن مناطق حساس طراحی شده اند، به زودی یک بار دیگر پوستی سالم خواهید داشت.

دسترسی سریع: بهترین کرم های ضد چروک دور لب

بنر رژ لب

چرا دور لب ها چروک می شود؟

اگر زمان زیادی را در زیر اشعه های مضر خورشید بنشینید، ممکن است لب های شما علائم پیری زودرس را نشان دهند. قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر UVA/UVB فرآیندی به نام پیری نوری را ترویج می کند، به این معنی که خورشید به پوست ظریف شما آسیب زیادی وارد کرده است، خطوط و چین و چروک های کوچک شروع به ایجاد می کنند.

اگر سیگاری هستید، ممکن است شروع به دیدن چین و چروک های بالای لب کنید. جمع کردن مداوم لب ها در اطراف سیگار باعث ایجاد خطوطی می شود زیرا ماهیچه ها دائما حرکت می کنند و جمع می شوند. به هم زدن لب‌ها می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک شود، بنابراین اگر این عادت را دارید، ارزش آن را دارد که آن را ترک کنید.

خبر خوب این است که با بهترین کرم ضد چین و چروک برای خطوط دور لب، می‌توانید همه چیز را صاف کرده و لب‌هایتان را نرم کنید، بنابراین احتمال ایجاد خطوط کمتر است. ما نظرات خریداران را بررسی کرده‌ایم و برخی از محبوب ترین کرم‌های لب را پیدا کرده‌ایم و در لیست زیر معرفی کرده‌ایم تا شما آن‌ها را بررسی کنید.

بهترین مارک کرم برای چروک دور لب

1. کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما

اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر چین و چروک های دور لب هستید، کرم تسکین دهنده پرودرم مخصوص پوست دور چشم و لب را دوست خواهید داشت. این فرمول مغذی بدون پارابن و نگهدارنده های مضر ظاهر خطوط و چین و چروک های عمیقی که در اطراف لب های ارزشمند شما ایجاد شده اند را کاهش می دهد. لب های شما بخش مهمی از صورت شما هستند، مهم است که آنها را با بهترین کرم ضد چروک موجود برای دور لب درمان کنید. ساخته شده با روغن بادام شيرين، شي باتر، اسکالن، شبه بوتاکس و رتينول مخصوص پوست های چروک دار طراحی شده است، پوست اطراف لب های شما پس از هر بار استفاده سفت تر به نظر می رسد.

طرز استفاده: با حرکات ضربه‌ای توسط نوک انگشتان خود به دور لب مالیده تا کاملا جذب شود. می توانید از این کرم صبح و شب بر روی پوست های خشک و تمیز استفاده کنید.

+ پرفروش‌ترین کرم دور لب فاقد پارابن

+ حاوی شبه بوتاکس و رتينول

پرودرما بهترین کرم ضد چروک دور لب

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم ضد چروک دور لب اون

یک فرمول هدفمند که برای آبرسانی به پوستی که علائم پیری را نشان داده طراحی شده است، همچنین می توانید کرم دور لب اون را در اطراف چشم خود نیز اعمال کنید.

کرم دور چشم و لب احیا کننده اون سری Ystheal برای تقویت کلاژن و رشد سلولی کار می کند، بنابراین ناحیه ظریف اطراف لب و چشم شما مغذی تر و سالم تر از همیشه به نظر می رسد. کرم فرانسوی Avene یکی از بهترین کرم های چین و چروک برای مشکلات پیری پوست اطراف لب، با فرمولی که به سرعت در پوست جذب می شود و خطوط ریز دور لب را کاهش می دهد.

+ بدون عطر و پارابن

اون بهترین کرم ضد چروک دور لب

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم برای پوست اطراف لب ایوروشه

چشم ها و لب های شما از حساس ترین نواحی در کل بدن شما هستند. متأسفانه این نواحی یکی از مکان هایی هستند که شما شروع به دیدن علائم قابل مشاهده پیری روی پوست می کنید. کرم سفت کننده چشم و لب ایوروشه برای بهبود خطوط اصلی چهره مانند خط خنده ، اخم و خطوط اطراف چشم و لب طراحی شده و عمل می کند.

+ برای افراد ۴۰ سال به بالا

ایوروشه بهترین کرم ضد چروک دور لب

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم رفع چین و چروک نوکس

نوکس از جمله برند های محبوب ساخت فرانسه است که محصولات آن در بیش از 30 کشور جهان عرضه می شود. این کرم لب و دور چشم نوکس سری Nuxuriance Ultra بهترین محصول برای افزودن به روتین مراقبت از پوست شما است. این فرمول با توجه به علائم پیری که در اطراف لب ها و چشم های حساس شما ظاهر می شود، پوست را هیدراته و تغذیه می کند.

این کرم ضد چروک دور لب از نوکس به سفت شدن پوست و درمان خطوط ریز کمک می کند و از ایجاد خطوط جدید جلوگیری می کند.

+ پرکننده خطوط ریز دور لب و چشم

نوکس بهترین کرم ضد چروک دور لب

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم دور چشم و لب ویشی

پوست روی لب و اطراف آن بسیار حساس است، اغلب نیاز به مراقبت بیشتری دارد. کرم دور چشم و لب ویشی مدل NEOVADIOL حاوی ترکیبی عالی از مواد مغذی طبیعی است که ظاهر خطوط ریز و چین و چروک های اطراف لب شما را بهبود می بخشد.

ویشه بهترین کرم ضد چروک دور لب

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم ضد چروک دور لب فلورنس نیچر

کرم فلورنس نیچر سرشار از خواص طبیعی و ارگانیک مانند ژل رویال و اسید هیالورونی به پرکردن و ترمیم پوست دور لب ها کمک می کند و آنها را در برابر تغییرات فصلی و سفرهای طولانی مدت محافظت می کند.

+ ضد چین و چروک دور چشم و لب

فلورنس نیچر بهترین کرم ضد چروک دور لب

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه از شر چین و چروک لب خلاص شویم؟

برای خلاص شدن از شر چین و چروک دور لب، باید عادات خود را تغییر دهید و از کرم ضد چروک اطراف لب کمک بگیرید. اگر روتین فعلی مراقبت از لب شما فقط شامل کشیدن سریع یک بالم لب است که در سه ماه گذشته در کیف شما بوده است، وقت آن رسیده که تغییری در روال مراقبتی پوست لب خود بدهید.

یک پماد ضد چروک دور لب حاوی ترکیبی از مواد مغذی و آبرسان است که لب‌های شما را تسکین می‌دهد و به از بین بردن پیچ خوردگی‌های کوچک پوست کمک می‌کند. ترکیباتی مانند روغن گل پامچال، روغن دانه گل رز، کلاژن و الاستین باعث می شود لب های شما حجیم به نظر برسد و احساس تغذیه داشته باشید.

برای سفت کردن چین و چروک های دور لب و رفع چین و چروک در زیر بینی و بالای لب، مهم است که برخی از کرم های مخصوص لب را انتخاب کنید که به ناحیه ظریف توجه بیشتری دارند. وقت آن است که بالم لب فانتزی و قدیمی خود را کنار بگذارید و آن را با یک پماد لب ضد چروک عوض کنید. این محصولات اغلب با ترکیبات تسکین دهنده مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، کره آجیل و ویتامین A ساخته می شوند.

چگونه از چین و چروک دور لب پیشگیری کنیم؟

برای جلوگیری از چین و چروک روی لب ها، باید هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید با یک لوسیون ضد آفتاب قوی از خود محافظت کنید. اگرچه معمولا فراموش کردن استفاده از SPF در ناحیه زیر چشم و اطراف لب‌ها آسان است، اما بدون آن، این مناطق به سرعت آسیب دیده و چروکیده به نظر می‌رسند.

سیگار نکشیم؟! سیگار کشیدن یک اعتیاد جدی است. به سلامتی شما آسیب می رساند و پوست شما را نازک و بی روح نشان می دهد. اگر با سیگار مشکل دارید، از یک متخصص پزشکی کمک بگیرید تا به شما کمک کند این عادت بد را برای همیشه ترک کنید. ما تضمین می‌کنیم که احساس بهتری نسبت به آن خواهید داشت و لب‌هایتان بلافاصله شروع به پر شدن خواهند کرد.

برای کمک به حجم دادن به لب‌هایتان و صاف کردن هر خط کوچک، خوب است که با یک روتین مراقبت از لب‌ مناسب به کار خود ادامه دهید. یک کرم ضد چروک دور لب، پوست را تغذیه و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: ماسک لب ورقه ای ؛ 4 برند برتر

بیشتر بخوانید: خشکی لب نشانه کمبود کدام ویتامین است

پیمایش به بالا