بهترین ژل ابرو ؛ 8 مارک محبوب

بهترین ژل ابرو

بهترین ژل ابرو با افزایش حجم و وضوح ابروهای طبیعی شما را تقویت می کند. اگر از حالت دادن به ابروهای خود خسته شده اید و می‌خواهید در کمترین زمان ابروهای پرتر و پرپشت‌تری داشته باشید، این محصولات بهترین گزینه‌هایی هستند که باید به روتین ابروهای خود اضافه کنید! برخی از این ژل های لیفت ابرو دارای فرمول های غیر چسبنده ای هستند که برای مدت طولانی باقی می مانند و به طور یکپارچه ابروهای شما را مشخص و زیبا می کنند.

ژل ابرو چه مارکی خوبه ؟ در ادامه لیستی از بهترین مارک های ژل ابرو موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم، با بررسی لیست زیر مناسب ترین محصول را برای ابروهای خود انتخاب کنید.


بهترین مارک ژل ابرو

1. ژل ابرو مارک خوب سریتا

سریتا یکی از بهترین مارک های ژل حالت دهنده ابرو در بازار است که محصولی ایده آل برای پرکردن، ترمیم و حالت دادن ابروهای شما است. این فرمول منحصر به فرد و با کیفیت برای استفاده در تمام طول روز راحت است.

+ حاوی پروویتامین ب 5، توکوفریل استات (ویتامین ای) و عصاره آلوئه ورا

+ گیاهی و بی رنگ

بهترین ژل ابرو سریتا

مشاهده قیمت و خرید:


2. ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس

این ژل با ماندگاری طولانی به ابروهای شما حالت می دهد تا به طور طبیعی قوی و رویایی به نظر برسد. همچنین می توانید از آن به عنوان یک ریمل شفاف و بدون رنگ استفاده کنید که فر طبیعی مژه های شما را مشخص، جدا کرده و تقویت می کند.

+ بدون رنگ و پارابن

+ ثابت نگه دارنده حالت ابرو

بهترین ژل ابرو اسنس

مشاهده قیمت و خرید:


3. ژل و صابون ابرو دفکتو

ژل ابرو لیفت کننده دفکتو ابروهایی با ظاهری قوی ایجاد می کند که به دلیل فرمولاسیون تقویت کننده خود ماندگاری بسیار خوبی دارند. این محصول برند دیفکتو یکی از پرفروش‌ترین ژل های ابرو بی رنگ در اکثر فروشگاه های معتبر است.

+ فاقد الکل و پارابن

+ بدون ایجاد سفیدک و پوسته پوسته شدن روی ابرو

+ حاوی روغن آووکادو و نارگیل

بهترین ژل ابرو دفکتو

مشاهده قیمت و خرید:


4. ژل لیفت ابرو جان اشلی

این ژل ابرو خوب و حالت دهنده از برند محبوب جان اشلی دارای فرمولی ماندگار و مقاوم است که ابروهای شما را در تمام طول روز در جای خود نگه می دارد.

+ بدون رنگ

بهترین ژل ابرو جین اشلی

مشاهده قیمت و خرید:


5. ژل ابرو گابرینی اصل

اگر به دنبال یک برند ژل ابرو ترکیه ای خوب هستید، پیشنهاد ما گابرینی است. این محصول با کیفیت و شگفت‌انگیز به ابروهای شما فرم داده و آنها را در جای خود نگه داشته تا ظاهری طبیعی داشته باشند.

+ بدون ایجاد سفیدک روی ابرو

+ کاملا بدون رنگ

بهترین ژل ابرو گابرینی

مشاهده قیمت و خرید:


6. ژل فیکساتور کالیستا مدل ShapeStyle

این محصول با ویتامین B5، عصاره بادام و کراتین فرموله شده است که ابروهای شما را تغذیه می کند و در عین حال به آنها حالت می دهد.

+ بدون رنگ و مواد نگهدارنده مضر

+ فیکساتور و تثبیت کننده ابرو

بهترین ژل ابرو کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


7. ژل شون مدل ریل مجیک

ژل ابرو شون حاوی یک فرمول عالی بدون پوسته پوسته شدن است که هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد. این محصول به حالت دادن و آراستگی ابروهای شما کمک می کند و پس از چند بار استفاده به یکی از لوازم های آرایشی ضروری و محبوب شما تبدیل می شود.

+ دارای ترکیبات گیاهی مانند عصاره‌های رزماری، گیاه دم اسب، کافئین و بیوتین

+ شفاف

بهترین ژل ابرو شون

مشاهده قیمت و خرید:


8. ژل ابرو کاسه ای دیفکتو

ژل ابرو کاسه ای دیفکتو حاوی فرمولی سبک وزن و با ماندگاری طولانی برای حفظ حالت ابروهای شما در تمام طول روز بدون ایجاد لکه و احساس سفت شدن مناسب است. این یک ژل شفاف و بی رنگ است که تمام موهای سرکش ابرو را رام و صاف می کند و ظاهری مرتب به ابروهای شما می بخشد.

+ حاوی روغن آووکادو، کرچک و نارگیل

بهترین ژل ابرو دیفکتو

مشاهده قیمت و خرید:


مواردی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید

فرمول: فرمول های مومی گزینه خوبی برای ماندگاری طولانی هستند و استفاده از فرمول های نرم و کرمی آسان است. به دنبال محصولی باشید که ضد رطوبت، ضد پوسته پوسته شدن و برای استفاده طولانی مدت باشد. اگر به دنبال ژل لیفت ابرو برای جلوه ای پرپشت هستید، ژل های حاوی الیاف ریز را بررسی کنید که به حجم دهی کمک می کند تا ظاهری واضح تر داشته باشید. در هر صورت، اگر پوست حساسی دارید و قصد خرید ژل ابرو برای لیفت و تقویت ابروهای خود دارید، مطمئن شوید که توسط متخصص پوست تست شده است.

قلم مو: اکثر این ژل های حالت دهنده ابرو مجهز به برس اسپولی هستند که به استفاده از آن کمک می‌کند و ابروهایی با بافت زیبا برای لیفت طبیعی ابرو ایجاد می‌کند. آرایشگران حرفه ای، برس های کوچکتر را برای سهولت در اجرا و دقت ترجیح می دهند.

رنگ: اگر ابروهای تیره تری دارید، به دنبال رنگی روشن تر از رنگ موهایتان باشید. این به شما امکان می دهد ظاهری طبیعی داشته باشید.

سوالات تکراری

از ژل ابروی شفاف یا رنگی استفاده کنم؟

ابروی تیره‌ بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از ابروی روشن‌ به نظر می‌رسد. بنابراین، از یک ژل ابروی مات رنگی استفاده کنید تا فورا به ابروهای خود وضوح و شخصیت اضافه کنید.

آیا استفاده از ژل ابرو خوب است؟

بله، اگر از قبل ابروهای تیره و مشخصی دارید، ژل حجم دهنده ابرو یک محصول تکمیل کننده عالی است. ابروهای شما را در تمام طول روز بدون تغییر رنگ یا شکل ابروها در جای خود نگه می دارد.

آیا می توان از وازلین به عنوان ژل ابرو استفاده کرد؟

بله، می توانید از وازلین به عنوان یک ژل ابرو خانگی برای ایجاد ابروهای پرپشت و ضخیم استفاده کنید.

آیا ژل ابرو لیفت کننده به ابروها آسیب می رساند؟

نه، اما استفاده روزانه از ژل ابرو می تواند آسیب زا باشد، زیرا ابروهای شما را منقبض می کند و آنها را شکننده و احتمال شکستن آن ها را بیشتر می کند. بنابراین، استفاده از ژل های ابرو را کاهش دهید تا از ریزش موهای ابرو جلوگیری کنید.


بیشتر بخوانید: رنگ ابرو مشکی

بیشتر بخوانید: شابلون ابرو

پیمایش به بالا