بهترین چسب مژه ؛ 7 مارک برتر

بهترین چسب مژه

مژه های حجیم و مرتب، قهرمانان گمنامی هستند که سطح آرایش چشم شما را چندین درجه بالا می برند. بنابراین، ما لیستی از بهترین چسب های مژه را برای شما تهیه کرده ایم که به شما کمک می کند مژه های طبیعی و مصنوعی خود را به راحتی استفاده کنید. فرمول‌های ملایم، ایمن و بدون لاتکس، و قابلیت‌های ماندگاری عالی و خشک شدن سریع آن‌ها چیزی است که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.


چسب کاشت مژه چی خوبه

1. چسب مژه مصنوعی جول

اولین توصیه ما این چسب مژه بدون حساسیت برای چشم های حساس از برند جویل است. قوام متوسط ​​تا نازکی دارد و دارای فرمول بسیار سبکی است که باعث تحریک، بوی بد و یا واکنش آلرژیک نمی شود.

+ بدون لاتکس و بدون فرمالدهید

+ دارای اپلیکاتور و چسبندگی فوق قوی

+ رنگ شیری آن به محض خشک شدن، شفاف می‌شود.

جول بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


2. چسب مژه مصنوعی امادای

مورد بعدی در لیست ما یک چسب مژه با کیفیت کره ای از برند امادای است که در مقابل آب نیز مقاوم است. این محصول به دلیل نداشتن فرمالدهید در فرمولاسیون خود، یک انتخاب عالی برای کسانی است که چشم های حساسی دارند.

+ ضد حساسیت و حاوی آلوئه ورا

+ بدون فرمالدهید

+ رنگ: مشکی

امادای بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


3. چسب مژه 2 پوینت

این محصول ساخت کره جنوبی از برند تو پوینت یکی از محبوب ترین چسب های مژه در میان مژه‌کاران حرفه ای است.

+ بدون ایجاد ریزش و سنگینی بر روی مژه ها

+ رنگ: مشکی

+ برداشتن آسان مژه بعد از استفاده

توپوینت بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


4. چسب دان برای مژه‌های مصنوعی

فرمولاسیون ایمن، چسبندگی قوی و ماندگاری خوب سه عاملی هستند که باعث شده چسب مژه دان بیشترین بازدید و خرید را در فروشگاه های آنلاین کسب کند.

+ رنگ: مشکی

+ ساخت کره جنوبی

دان بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


5. چسب مکس تو

چسب مژه مکسی تو به دلیل فرمول فوق العاده محکم و غیر محرک خود در لیست پیشنهادی ما قرار گرفته است. شما می توانید این چسب را به تنهایی استفاده کنید و نیازی نیست که به آرایشگر یا آرایشگاه حرفه ای وابسته باشید.

+ کاملا بدون بو و بدون رنگ

+ بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت

مکس تو بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


6. چسب زد وان

زد وان یک برند چینی با کیفیت در زمینه تولید ابزار و لوازم آرایشی مختلف است. محصولات این برند به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب در بازار ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

+ دارای اپلیکاتور و رنگ شفاف

+ ماندگاری و مقاومت خوب

+ خشک شدن سریع چسب

زد وان بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


7. چسب مژه مصنوعی امپل

چسبندگی این چسب بادوام است و باعث ریزش مژه ها نمی شود و هیچ گونه تحریکی برای چشم شما ایجاد نمی کند.

+ رنگ مشکی

امپل بهترین چسب مژه

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه چسب مژه را بمالیم؟

مرحله 1: صورت خود را تمیز کنید یا مژه های خود را با شامپوی مژه بشویید تا ریشه مژه ها تمیز بماند.

مرحله 2: مژه مصنوعی یا مژه های اکستنشن را با موچین بردارید و ریشه آنها را مقدار کمی چسب بزنید. همچنین می توانید از یک برس برای زدن چسب روی پایه مژه خود استفاده کنید.

مرحله 3: مژه های مصنوعی خود را روی مژه های طبیعی خود قرار دهید. مطمئن شوید که آنها را دقیقاً در گوشه چشم خود نچسبانید زیرا ممکن است هنگام پلک زدن بلند شوند. 2 تا 3 دقیقه صبر کنید تا چسب خشک شود و مژه ها به خوبی بچسبند.

مرحله 4: از یک برس یا شانه مژه برای اصلاح و مرتب کردن مژه های خود استفاده کنید.

چگونه بهترین چسب مژه را انتخاب کنیم؟

مواد تشکیل دهنده: مهمترین ماده موجود در چسب مژه اتیل سیانواکریلات است زیرا دارای قابلیت چسبندگی چشمگیری است. به سرعت خشک می شود و همچنین قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارد. از این رو، توصیه می شود چسب مژه ای را انتخاب کنید که حاوی این ماده باشد.

فرمول: اطمینان حاصل کنید که چسب مژه ای که انتخاب می کنید دارای فرمولی ملایم، سبک، ضد حساسیت و بدون لاتکس باشد. چسب‌هایی را انتخاب کنید که برای چشم‌های حساس بی‌خطر هستند.

رنگ: چسب مژه معمولا در سه رنگ سیاه، شفاف و سفید وجود دارد. از بین این سه مورد، پرفروش ترین ها دو مورد اول هستند. زمانی که می خواهید اکستنشن مژه را به صورت مجازی غیرقابل تشخیص کنید، می توانید رنگ مشکی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، یک چسب مژه بدون رنگ و شفاف اصلا قابل رویت نیست. در مورد رنگ سفید، زمانی که استفاده می شود سفید است اما به صورت شفاف خشک می شود. از این رو، به سختی تفاوتی بین سفید و شفاف وجود دارد.

اپلیکاتور: اطمینان حاصل کنید که چسب شما دارای یک اپلیکاتور آسان برای استفاده است. گاهی اوقات، چسب ها با یک میکرو برس برای مرتب سازی مژه های طبیعی و مصنوعی ارائه می شوند.

چسب مژه شفاف بهتر است یا مشکی؟

چسب مژه شفاف بهتر از چسب مشکی است زیرا بر خلاف چسب سیاه که در کربن رقیق شده است، به خوبی به مژه های طبیعی می چسبد.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: چسب مژه موقت با ماندگاری بالا

بیشتر بخوانید: بهترین چسب مژه گیاهی

پیمایش به بالا