بهترین پودر فیکس ؛ 10 مارک برتر برای پوست چرب و خشک

بهترین پودر فیکس

درست مانند هر چیز دیگری، آرایش شما نیز سزاوار پایانی خوش است. و برای آن، ما پودر های تثبیت کننده آرایشی را داریم! داشتن بهترین پودر فیکس برای پوست های چرب ، خشک و مختلط شما به اندازه داشتن کرم پودر و کانسیلر مهم است. بنابراین اگر عیوب یا منافذ قابل مشاهده ای دارید، پودر تکمیل کننده آرایش تمام چیزی است که برای به دست آوردن یک پوشش بدون عیب و نقص نیاز دارید.

پودر فیکس صورت یک محصول آرایشی است که برای تثبیت آرایش، کاهش درخشندگی و ایجاد ظاهری صاف و مات به پوست استفاده می شود. پودر فیکساتور صورت همچنین می تواند به تنهایی برای ظاهری طبیعی و بدون آرایش استفاده شود. برخی از پودرها حاوی مواد اضافی مانند SPF یا مواد مغذی پوست مانند ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

چه پوست چرب داشته باشید یا خشک، چه در آب و هوای مرطوب زندگی کنید، یا فقط می خواهید آرایشتان ثابت بماند، پودر تثبیت کننده در هر کیت زیبایی جای دارد.

کرم مراقبت صورت

بهترین مارک پودر فیکس

1. پودر فیکس فلورمار بی رنگ

پودر تثبیت کننده فلورمار آرایش شما را ماندگار و طولانی می کند. یک پودر شفاف بی رنگ که روی پوست شما مات می‌شود تا ظاهری غیر براق و طبیعی ایجاد کند. این محصول یکی از بهترین پودر های فیکس خارجی موجود در بازار است.

+ حاوی روغن فندق ماكاداميا، روغن هوهوبه

+ دارای ويتامين‌های مكمل A، E، F و امگا 6، 7 و 9

پودر فیکس فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


2. پودر فیکساتور گلدن رز

یکی از بهترین ها و پرفروش‌ترین پودر فیکس اکثر فروشگاه های آرایشی پودر گلدن رز است. این محصول پودری ریز آسیاب شده، منافذ و خطوط را محو می کند و یک روکش صاف روی آرایش را ارائه می دهد. فرمولاسیون بسیار سبک و با کیفیت آن به راحتی آرایش شما را تا ساعت ها تثبیت می کند.

+ ساخت ترکیه

پودر فیکس گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


3. پودر تثبیت کننده شیگلم

پودر فیکس شیگلم در واقع یک محصول دو کاره است، این محصول از دو قسمت تشکیل شده که قسمت بالایی برای فیکس کردن زیر چشم و قسمت پایینی برای صورت استفاده می شود. از آن برای آرایش صورت یا بدن استفاده کنید، چربی و درخشندگی اضافی را جذب می کند و ظاهر منافذ و خطوط ریز را به حداقل می رساند تا آرایش شما بی عیب به نظر برسد.

+ حاوی کافئین و آبرسان

+ ضد آب

+ بدون تست حیوانی

پودر فیکس شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


4. پودر فیکس ارزان و بی رنگ

پودر فیکس و تثبیت کننده آرایش لاس پودر ارزان ترین برندی است که می توانید در فروشگاه دیجی کالا پیدا کنید. اگر به دنبال یک محصول اقتصادی هستید و اسم برند اهمیت چندانی برایتان ندارد، این پودر فیکساتور بی رنگ و ارزان شاید انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پودر فیکس لاس پودر

مشاهده قیمت و خرید:


5. پودر تثبیت کننده میبلین

پودر فیکس میبلین (Maybelline) یک پودر تثبیت کننده آرایش صورت بسیار عالی، برای کسانی است که به دنبال از بین بردن ظاهر چرب آرایش خود هستند. به طور موثر آرایش را صاف می کند و منافذ را می پوشاند و ظاهری مات باقی می گذارد که در تمام طول روز ماندگاری دارد. این پودر با توانایی کنترل چربی و ارائه یک روکش بی عیب و نقص، برای افرادی که به دنبال آرایشی با ماندگاری بالا و بدون درخشندگی هستند ایده آل است.

پودر فیکس میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


6. پودر فیکس رولوشن

این پودر تثبیت کننده رولوشن طیف وسیعی از رنگ‌های پوست از روشن گرفته تا تیره را پوشش می‌دهد و می‌تواند به‌عنوان یک پودر فیکس کننده آرایش برای کنترل درخشش و ایجاد ظاهری بی‌عیب و نقص استفاده شود.

+ بدون تست حیوانی

+ بدون ماسیدگی و ماندگاری عالی

+ جذب چربی اضافه

پودر فیکس رولوشن

مشاهده قیمت و خرید:


7. پودر تثبیت کننده آرایش مک

پودر فیکس مک یک فرمول پودری با ماندگاری طولانی است که رنگ پوست را صاف و یکدست می کند. فیکساتور مک حس فوق العاده سبکی روی پوست خواهد داشت و همچنین به جذب روغن و چربی اضافی کمک می کند تا ظاهری بدون برق یا درخشش زیاد و آرایشی بدون چروک یا کیک شدگی داشته باشید.

پودر فیکس مک

مشاهده قیمت و خرید:


پودر فیکس چیست؟

پودر فیکس صورت یک محصول آرایشی است که برای تنظیم و تثبیت کردن آرایش و دادن ظاهری صاف و مات به پوست استفاده می شود. معمولاً بعد از کرم پودر و کانسیلر اعمال می شود و می تواند برای کمک به کنترل درخشندگی و یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده شود.

پودر فیکساتور صورت چندین هدف را انجام می دهد. رطوبت اضافی را جذب می کند و درخشندگی را کاهش می دهد، در حالی که برخی از انواع این پودر های فیکس با خاصیت روشن کنندگی می توانند ظاهری شبنم دار و درخشان ایجاد کنند. از طرف دیگر، پودر فیکس می تواند به پوشاندن لکه ها کمک کند و پوشش قابل ساختی را ایجاد کند.

پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟

بسته به ظاهری که می خواهید، می توانید محصولی را انتخاب کنید که بهترین کاربرد را برای شما دارد. پودر فیکس برای مات کردن است و به کاهش درخشندگی و چربی کمک می کند. توصیه می شود افرادی که پوست خشک یا مختلط دارند از اسپری فیکساتور استفاده کنند در حالی که کسانی که پوست چرب دارند باید از پودر فیکس یا تثبیت کننده استفاده کنند.

نحوه انتخاب بهترین پودر فیکس مناسب نوع پوست شما

هنگام انتخاب پودر فیکس صورت، مهم است که نوع پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوست چرب دارید، بهتر است پودری را انتخاب کنید که بدون چربی و دارای روکش مات باشد. این به کنترل درخشندگی و جلوگیری از چرب به نظر رسیدن پوست کمک می کند. اگر پوست خشک یا حساسی دارید، ممکن است بخواهید پودر فیکسی را انتخاب کنید که مرطوب کننده تر باشد و روکش ابریشمی داشته باشد. این به آبرسانی پوست شما کمک می کند و ظاهری طبیعی تر و درخشان تر به آن می بخشد.

پودر فیکس را چگونه استفاده کنیم ؟

برای استفاده از فیکساتور، با استفاده از یک پد یا براش پودر فیکس شروع کنید تا پودر را به آرامی روی صورت خود بمالید و روی ناحیه T و هر قسمت دیگری که نیاز دارید، تمرکز کنید. مطمئن شوید که پودر را به خوبی ترکیب کرده و از زدن بیش از حد آن خودداری کنید، زیرا این کار می تواند پوست شما را شبیه به کیک کند.

پودر تثبیت کننده باید از کرم پودر روشن تر باشد یا تیره تر ؟

انتخاب پودر فیکساتوری که یک درجه روشن تر از کرم پودر شما باشد ایده خوبی است. از آنجایی که روی سایر لوازم آرایش پوشیده می شود، پودر فیکس می تواند در طول روز تیره تر شود.

آیا رژگونه را قبل از پودر فیکساتور میزنید یا بعد از آن؟

بستگی به نوع رژگونه ای دارد که استفاده می کنید. اگر رژگونه پودری را انتخاب می کنید، پس از تثبیت شدن کرم پودر، آن را بمالید. اگر از فرمول رژگونه مایع استفاده می کنید، آن را قبل از فیکساتور بمالید.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین برنزر صورت

بیشتر بخوانید: بهترین مارک کرم موس صورت

پیمایش به بالا