بهترین مداد ابرو ؛ 8 مدل از مارک های خوب و محبوب

بهترین مداد ابرو

مداد ابرو یک محصول زیبایی است که برای هر کسی که به دنبال داشتن ابرویی کاملا مرتب است، ضروری است. بهترین مارک های مداد ابرو در طیف وسیعی از سایه‌ها برای مطابقت با هر رنگ موی تولید می‌شوند و می‌توان از آنها برای پرکردن نواحی کم‌رنگ، فرم دادن به ابروها و حتی ایجاد ظاهری دراماتیک‌تر استفاده کرد. استفاده از آن‌ها آسان است و کنترل دقیقی را ارائه می‌دهد، و در بین هنرمندان حرفه ای آرایش و زیبایی بسیار محبوب است. فرقی نمی‌کند ظاهری طبیعی داشته باشید یا چیزی پررنگ‌تر، یک مداد ابرو خوب ابزار ضروری برای افزودن به کیف آرایش شما است.

مداد ابرو چه مارکی خوبه ؟ در ادامه انواع مارک های مداد ابرو با کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم. با بررسی لیست زیر می توانید مناسب ترین محصول را برای خود انتخاب کنید.


مداد ابرو چه مارکی خوبه

1. مداد گلدن رز مدل DREAM

اگر به دنبال بهترین مداد ابرو با ماندگاری خوب که به راحتی پاک نشه هستید، پیشنهاد اول ما مداد یا قلم ابرو گلدن رز می باشد. این محصول محبوب و پرفروش برای فرم دادن، مشخص کردن و پرکردن ابروهای کم پشت شما مناسب است.

+ دارای برس شانه‌ ای

+ رنگدانه قوی با بافت سبک

+ حاوی ویتامین E

بهترین مداد ابرو گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. مداد ابرو اتود

اتود یک برند کره ای بسیار محبوب و باکیفیت در زمینه تولید لوازم آرایشی است. مداد های ابرو پودری اتود دارای انواع رنگ های قهوه ای روشن ، متوسط و تیره ، مشکی ، دودی و خاکستری است. این مداد بدون ظلم با روکش مات ساخته شده است و از موادی ساخته شده است که برای شما بی خطر هستند.

+ بدون ریزش

+ ماندگاری عالی

بهترین مداد ابرو اتود

مشاهده قیمت و خرید:


3. مداد ابرو کورنس

قلم کورنس یکی از پرطرفدارترین و بهترین مارک های مداد ابرو خارجی در بازار آرایشی ایران است. مداد ابرو کورنس با فرمولی گیاهی باکیفیت که استفاده از آن آسان و مقرون به صرفه است که با رنگ های مختلف پوست و رنگ مو هماهنگی رنگی خوبی دارد.

+ بهترین مداد ابرو بدون ریزش

+ بدون پخش شدن در اطراف ابرو

+ مقاوم در برابر آب

بهترین مداد ابرو کورنس

مشاهده قیمت و خرید:


4. مداد ابرو کالیستا بیوتی

مداد ابروی کالیستا بیوتی یک مداد ابرو ارزان و بسیار توصیه شده است که جایگزینی عالی برای برند های گران قیمت خارجی ارائه می دهد. این مداد ابرو با ایجاد ظاهری طبیعی برای کسانی که ابروهای نازک دارند یا به دنبال پر کردن نواحی کم پشت هستند مناسب است.

+ ضد آب

بهترین مداد ابرو کالیستا بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


5. مداد ابرو پودری فلورمار

به طور کلی، این مداد ابرو از برند خوب ترکیه ای فلورمار به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودن مورد علاقه بسیاری از خریداران است. در حالی که برس آن کمک می کند تا محصول را برای یک اثر طبیعی روی ابرو شانه بکشید. این مداد نازک است و امکان اعمال دقیق و ضربه های کوچک را فراهم می کند.

+ مقاوم در برابر آب

+ دارای روغن‌ های طبیعی و ویتامین C

بهترین مداد ابرو فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


6. مداد ضد آب بل

مداد ابروی بل محصولی فوق العاده و باکیفیت است که برای کسانی که می‌خواهند ابروهای خود را فرم داده، مشخص و پر کنند، مناسب است. با نوک ظریف خود، به آرامی روی ابرو می لغزد و امکان استفاده دقیق را فراهم می کند.

+ دارای روغن های طبیعی

+ بافت سبک و ضد آب

بهترین مداد ابرو بل

مشاهده قیمت و خرید:


7. مداد بورژوآ مدل Sourcils Precision

مداد تعریف کننده ابرو از برند محبوب فرانسوی بورژوا ابزاری عالی برای پرکردن و فرم دادن به ابروهای شما با ماندگاری طولانی و استفاده آسان است. برس ابروی آن نیز یک افزودنی عالی است که شانه زدن و ترکیب محصول را برای ظاهری طبیعی آسان می کند.

+ تنوع رنگی

+ بدون ریزش و لکه شدن روی پوست اطراف ابرو

بهترین مداد ابرو بورژوا

مشاهده قیمت و خرید:


راهنمای انتخاب بهترین مداد ابرو

  • رنگ

اولین چیزی که در انتخاب مداد هاشور ابرو باید به آن توجه کنید رنگ آن است. مهم است که رنگ مداد را تا حد امکان با رنگ طبیعی ابرو خود هماهنگ کنید. اگر ابروهای خیلی روشنی دارید، سایه روشن تر انتخاب کنید. اگر ابروهای شما تیره است، مدادی را با رنگ عمیق تر انتخاب کنید. همچنین مهم است که ته رنگ ابروهای خود را نیز در نظر بگیرید. اگر ابروهای شما ته رنگ گرم دارند، به دنبال مدادی با ته رنگ مایل به قرمز یا گرم باشید. اگر رنگ ابروهای شما سرد است، به سراغ مدادی با ته رنگ سردتر بروید.

  • فرمول

انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند. مدادهای پودری برای ظاهری ملایم و طبیعی تر عالی هستند. آنها همچنین به راحتی ترکیب می شوند و برای افراد مبتدی انتخاب خوبی هستند.

  • کاربرد را در نظر بگیرید

نوع کاربرد نیز می تواند عاملی در انتخاب مداد ابرو باشد. برخی از آنها دارای یک برس اسپولی در یک طرف هستند که می تواند برای ترکیب و آرایش ابروها مفید باشد. برخی دیگر نوک نازک و دقیقی دارند که برای استفاده عالی است. اگر ابروهای بزرگتری دارید، بهتر است برای پوشش بیشتر مداد ضخیم تر با نوک پهن تر انتخاب کنید.

  • به دنبال مدادی با قدرت ماندگاری باشید

همچنین مهم است که قدرت ماندگاری مداد ابرویی را که انتخاب می کنید در نظر بگیرید. اگر پوست چرب دارید یا در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، یک مداد ابرو خوب باید بتواند در برابر این عناصر مقاوم باشد و در طول روز پاک نشه یا به دنبال مدادهایی باشید که ضد آب یا ماندگاری طولانی دارند.

رنگ مداد ابرو باید روشن تر از موهایتان باشد یا تیره تر ؟

برای دستیابی به ظاهری زیبا تر، توصیه می شود مداد ابرویی را انتخاب کنید که 1 یا 2 درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ موهایتان باشد. این به جلوگیری از برجسته شدن هر یک از ویژگی ها بیشتر از سایرین کمک می کند و ظاهر کلی طبیعی تری ایجاد می کند.


بیشتر بخوانید: بهترین صابون ابرو

بیشتر بخوانید: سایه ابرو پودری

پیمایش به بالا