10 مدل از بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر یک محصول ضروری برای روتین آرایش بسیاری از خانم ها است. این محصول همه کاره، می تواند برای پوشاندن لکه ها، حلقه های تیره زیر چشم و رنگ ناهموار پوست صورت استفاده شود. با وجود گزینه های بسیار زیاد در بازار، انتخاب محصول مناسب نیز دشوار است. در این مقاله، بهترین مارک های کانسیلر موجود در بازار آرایشی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هنگام انتخاب کانسیلر باید به چند نکته توجه کرد. ابتدا باید به پوشش مورد نیاز خود فکر کنید. اگر تیرگی یا لک دارید، به دنبال کانسیلری با پوشش کامل باشید. اما اگر به دنبال روشن کردن ناحیه زیر چشم خود هستید، یک کانسیلر با پوشش ملایم تر برای شما مناسب است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید نوع پوست است. اگر پوست خشکی دارید، کانسیلری انتخاب کنید که مرطوب کننده باشد. اگر پوست چرب دارید، به دنبال یک کانسیلر مات و ماندگار باشید.

تلاش برای یافتن کانسیلر مناسبی که علاوه بر پوشش کافی با رنگ پوست شما مطابقت داشته و در تمام طول روز دوام داشته باشد، یک کار زمان بر و دشوار است. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین مارک های کانسیلر خارجی و ایرانی موجود در بازار آرایشی ایران را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم محصول جدید خود را به راحتی پیدا کنید. تیم پینک مد گزینه‌های مختلفی را بر اساس نظرات خریداران مورد بررسی قرار داده است تا بهترین محصولات را که کیفیت و اثربخشی مثبتی دارند به شما معرفی کند.

کرم مراقبت صورت

بهترین کانسیلر های زیر چشم و صورت

1. کانسیلر های میبلین

میبلین یکی از بهترین و مشهورترین مارک های کانسیلر موجود در بازار جهان است. این محصول با فرمول سبک وزن خود به طور موثر حلقه های تیره و خطوط ریز اطراف چشم را پنهان و ظاهری طبیعی ایجاد می کند. کانسیلر میبلین حاوی عصاره گوچی بری و هالوکسیل است، که به تدریج علائم پیری را به حداقل می رساند.

اگر به دنبال یک کانسیلر همه کاره هستید که بتواند به پوشاندن پف و سیاهی زیر چشم، خطوط ریز و عیوب پوستی کمک کند، میبلین بهترین گزینه بازار است.

+ مناسب برای استفاده روزانه

+ فاقد پارابن و مواد حساسیت زا

– توجه کنید که کانسیلر های خارجی به دلیل هزینه واردات قیمت های نامناسبی در بازار ایران دارند.

میبلین بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


2. تارت ؛ بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر تارت مدل Shape tape دارای یک فرمول پوشش دهی کامل با روکش مات و طبیعی است که برای پوشاندن تیرگی دور چشم، لکه ها و سایر عیوب پوستی عالی عمل می کند.

اگر به دنبال یک کانسیلر با کیفیت و خارجی هستید، کانسیلر تارت گزینه بسیار خوبی است. با یکبار استفاده از کانسیلر های تارت، حتما تحت تاثیر پوشش کامل و توانایی ترکیب آسان آن قرار خواهید گرفت. قیمت این محصول کمی بالا است اما به طور کلی، اگر مایل به سرمایه‌گذاری روی یک کانسیلر با کیفیت هستید، کانسیلر مایع تارته یک انتخاب عالی است.

تارت بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


3. کانسیلر رولوشن مدل Conceal & Define

اگر به دنبال کانسیلری هستید که پوشش کاملی داشته باشد و برای سیاهی، خطوط ریز، قرمزی و تغییر رنگ پوست صورت به خوبی کار کند، کانسیلر رولوشن یک انتخاب عالی است.

اپلیکاتور مخملی آن به شما کمک می کند تا محصول را به راحتی و سریع اعمال کنید تا بتوانید بدون نگرانی در مورد لکه دار شدن یا خرابی آرایش به کار های روزانه خود برسید.

+ ماندگاری بالا

+ مقاوم در برابر عرق و رطوبت

رولوشن بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


4. کانسیلر کالیستا

کانسیلر های ایرانی کالیستا از پرفروش‌ترین محصولات بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مثل خانومی و دیجی‌کالا هستند. علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت و پوشانندگی عالی این محصول از دلایل محبوبیت آن در میان خانم های ایرانی بوده است.

رنگدانه و فرمولاسیون سبک کانسیلر کالیستا، ترکیب و ساخت پوشش برای عیوب صورت و زیر چشم را آسان می کند.

– با توجه به نظر خریداران حجم کانسیلر کالیستا کمه و زود تموم میشه

کالیستا بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


5. کانسیلر آرت‌ اسکین

بعد از کالیستا، آرت اسکین به لحاظ رقابتی بهترین مارک ایرانی در زمینه تولید کانسیلر های با کیفیت و ارزان قیمت است.

کانسیلر آرت اسکین با پوشانندگی متوسط ​​تا کامل در رنگ های متنوع برای انواع پوست، فورا جای جوش و لکه های پوستی صورت را پنهان می کند.

+ مقاوم در برابر آب و تعریق

آرت اسکین بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


6. کانسیلر لورال مدل Infaillible

ما کانسیلر کرمی لورال را به افرادی توصیه می کنیم که به دنبال یک کانسیلری با دوام طولانی 24 ساعته و ضد چروک با پوشش قابل ساخت متوسط ​​تا بالا هستند.

+ کانسیلر لورال برای همه نوع پوست مخصوصا پوست های چرب و مختلط مناسب است.

لورال بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


7. کانسیلر گابرینی

کانسیلر گابرینی برای انواع رنگ پوست روشن، گندمی ، سبزه ، تیره و زیتونی مناسب است. به راحتی با رنگ پوست شما ترکیب شده و ظاهری طبیعی و مات به صورت شما می دهد.

به طور کلی، کانسیلر برند ترکیه ای گابرینی محصولی عالی است که با انواع پوست خشک تا چرب سازگار است. علاوه بر این، پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی دارد.

گابرینی بهترین مارک کانسیلر صورت و زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید:


نحوه انتخاب بهترین کانسیلر

نوع پوست: در مرحله اول، دانستن نوع پوست شما (خشک، چرب یا مختلط) بسیار مهم است. برای کسانی که پوست خشک دارند بهتر است از کانسیلر های مایع یا کرمی که آبرسانی کرده و خطوط ریز را تشکیل نمی دهند، استفاده کنند. از طرف دیگر، کسانی که پوست چرب دارند باید یک کانسیلر با فرمول مات و بدون چربی انتخاب کنند، که در برابر محو شدن در طول روز مقاومت می کند.

تطبیق رنگ: بعد از نوع پوست، همه چیز در مورد تطبیق رنگ است. اگر می خواهید ناحیه زیر چشم را روشن کنید یا قسمت های خاصی از صورت خود را برجسته کنید، کانسیلر ایده آل باید یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. از سوی دیگر، برای لکه ها، بهتر است از کانسیلری استفاده کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد تا با بقیه آرایش‌ ترکیب شود.

هدف: آنچه را که می‌خواهید پنهان کنید، در نظر بگیرید. برای حلقه ها و تیرگی زیر چشم، یک محصول مرطوب کننده و سبک به روشن شدن و کاهش ظاهر خطوط ریز کمک می کند. برای لکه های صورت، یک محصول ضخیم تر و دارای رنگدانه غنی انتخاب بهتری است. همچنین برخی از کانسیلر ها حتی با موادی مانند اسید سالیسیلیک فرموله شده اند تا به مبارزه با جوش کمک کنند.

کاور پایانی: ظاهر نهایی و زمان ماندگاری نیز فاکتورهای مهمی هستند. روکش مات را ترجیح می دهید یا شبنمی؟ روکش‌های شبنمی می‌توانند ظاهری طبیعی‌تر و هیدراته‌تر داشته باشند، در حالی که روکش‌های مات ماندگاری بیشتری دارند و پوشش بیشتری را ارائه می‌کنند. یک فرمول با ماندگاری بالا تضمین می کند که نیازی به استفاده مجدد در طول روز ندارید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: براش کانسیلر

بیشتر بخوانید:

پیمایش به بالا