بهترین مارک پرایمر صورت ؛ 10 برند محبوب

بهترین مارک پرایمر صورت

کلید آرایش بی عیب و نقص در آماده سازی پوست شماست. یک سطح صاف به محصولات شما اجازه می دهد تا بدون زحمت روی آن سر بخورند و در تمام طول روز ثابت بمانند. بهترین مارک پرایمر صورت به طور معمول، پوست را آبرسانی و حجیم کرده و پایه ای صاف برای آرایش شما ایجاد می کند. آنها در بالای پوست باقی می مانند، که باعث می شود آرایشی که بعداً اعمال می کنید در منافذ یا خطوط ریز قرار نگیرد یا در پوست فرو نرود و به طور کامل ناپدید نشود. پرایمر صورت همچنین کمک می کند تا رنگ آرایش شما واقعی تر و زنده تر به نظر برسد.

اگر پوست خشکی دارید، به دنبال فرمولی با ترکیبات آبرسان باشید. پوست های چرب و مستعد آکنه نیز بهتر است فرمولی را انتخاب کنند که درخشندگی را کاهش دهد. پرایمر صورتی را خریداری کنید که به ماندگاری آرایش شما کمک می کند و در عین حال ظاهر و احساس پوست شما را در طول زمان بهبود می بخشد.

برای یافتن بهترین برند پرایمر آرایشی، ده ها محصول را با در نظر گرفتن مواد تشکیل دهنده، فینیش، نظرات و قیمت مقایسه کردیم. ما تعدادی از پرایمرها را متناسب با انواع پوست و ترجیحات ظاهری مختلف در لیست زیر به شما معرفی می کنیم.

کرم مراقبت صورت

بهترین برند پرایمر صورت

1. پرایمر لورال : بهترین برند پرایمر صورت خارجی

پرایمر لورال یک انتخاب همه کاره است که ظاهر منافذ را کاهش می دهد، بنابراین آرایش بی عیب و نقص روی پوست شما قرار می گیرد. ترکیبات عالی این محصول از پوست شما در برابر عوامل استرس زای محیطی مانند آلودگی محافظت کرده و آن را تسکین می دهد.

پرایمر لورال عملکردی بیش از تثبیت و ماندگاری آرایش دارد. به گفته این برند، ظاهر خطوط ریز را به حداقل می رساند و تولید چربی را نیز در طول روز کاهش می دهد.

قیمت پرایمر لورال به دلیل فرانسوی بودن محصول نسبت به پرایمر های ایرانی و ترکی کمی بیشتر است. شما می توانید برای خرید پرایمر لورال از سایت های دیجی کالا و خانومی دیدن کنید.

پرایمر لورال در انواع مختلفی برای پوست های خشک ، معمولی و چرب موجود است. مدل های مات کننده برای پوست چرب هستند و مدل های غیر مات برای پوست های معمولی تا خشک مناسب هستند.

پرایمر صورت لورال

مشاهده قیمت و خرید:


2. پرایمر میبلین مدل بیبی اسکین

میبلین نیازی به تعریف ندارد، پرایمر میبلین نیز یکی از بهترین مارک های پرایمر صورت در بازار آرایشی اکثر کشور های جهان است. پرایمر بیبی اسکین میبلین یک انتخاب عالی است که پوستی صاف و یکنواخت را برای روتین آرایشی روزانه شما ایجاد می کند. این پرایمر با جدیدترین تکنولوژی دنیا فرموله شده و به شما کمک می کند تا بدون مات شدن بیش از حد به یک پوشش طبیعی و بدون منافذ باز برسید.

+ کنترل چربی و مناسب انواع پوست

+ ماندگاری بیشتر آرایش شما

+ کاهش منافذ باز شده پوست

پرایمر صورت میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


3. کالیستا : بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی

پرایمر کالیستا فرمول آبرسان با درخشندگی سالمی را ارائه می دهد که زیر آرایش شما به زیبایی و بدون چسبندگی اضافی می نشیند. کالیستا یکی از بهترین مارک های پرایمر صورت برای پوست های خشک و نرمال را تولید می کند.

در حالی که این فرمول به راحتی فقط با نوک انگشتان شما اعمال می شود، ممکن است بهداشتی ترین روش برای استفاده روزانه نباشد، زیرا انگشتان شما باکتری ها را در خود جای می دهند. توصیه می‌کنیم قبل از استفاده، دست‌های خود را بشویید یا از کاردک آرایشی برای خارج کردن محصول از ظرف استفاده کنید.

+ مناسب پوست معمولی تا خشک و جلوگیری از پوسته پوسته شدن آرایش

+ بافت سبک و جذب سریع

+ پنهان کردن منافذ و عیوب پوستی

پرایمر صورت کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


4. پرایمر صورت گابرینی

پرایمر گابرینی از صورت شما در برابر عوامل محیطی محافظت می کند و ظاهری زیبا به آن می بخشد. هنگامی که زیر آرایش استفاده می شود، باعث ماندگاری طولانی تر آرایش شما می شود. بافت این محصول سبک و بدون چربی است که آن را برای انواع پوست مناسب می کند.

+ فرمولاسیون سبک و بدون چربی

+ بستن منافذ و چروک ریز پوست

پرایمر صورت گابرینی

مشاهده قیمت و خرید:


5. پرایمر صورت گلدن رز

برند محبوب و ترکی گلدن رز به راحتی عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین مارک های پرایمر صورت برای پوست های چرب و مختلط در بازار ایران را به خود اختصاص می دهد، زیرا به طور یکپارچه پوست را صاف، منافذ و خطوط ریز را محو و قدرت ماندگاری کرم پودر خارجی شما را افزایش می دهد.

+ بدون پارابن و مواد حساسیت زا

+ مات کننده و مناسب پوست معمولی تا چرب

پرایمر صورت گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


6. پرایمر فلورمار مدل مات کننده

پرایمر فلورمار بدون چربی و پارابن عیوب پوستی را محو می کند و درخشندگی را کنترل می کند. می توان آن را قبل از آرایش برای نتایج طولانی مدت استفاده کرد یا در طول روز روی آرایش برای جذب چربی اضافی استفاده کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، این پرایمر فلورمار پوششی مات بر روی پوست شما ایجاد می کند و قرمزی، ظاهر منافذ و خطوط ریز را محو می کند.

+ مناسب پوست چرب و نرمال

+ فاقد چربی و پارابن

+ استفاده روزانه

پرایمر صورت فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


7. پرایمر وت اند وایلد

اگر یک روز طولانی و مهم در پیش دارید اما نگران از بین رفتن زود هنگام آرایش خود هستید، پرایمر آرایشی حرفه‌ای وت اند وایلد بهترین گزینه برای شماست. این پرایمر یک پایه شگفت انگیز برای آرایش شما ایجاد می کند و برای محو کردن منافذ و کامل کردن بافت پوست عالی است. بهترین قسمت؟ این محصول غیر کومدون زا و حاوی فرمولاسیونی گیاهی است.

+ بدون سولفات، پاربن و چربی

+ عدم تست حیوانی

+ مناسب برای انواع پوست

پرایمر صورت وت اند وایلد

مشاهده قیمت و خرید:


8. پرایمر صورت این لی

پرایمر این لی دارای بافت بسیار نرم و سبک است که به سرعت در پوست شما فرو می رود و پایه ای مرطوب و صاف برای محصولات آرایشی بعدی شما ایجاد می کند. این پرایمر کرم پودر شما را تثبیت می کند و تضمین می کند که آرایش شما در تمام طول روز تازه و بی عیب بماند.

اگر به دنبال یه مارک خوب پرایمر صورت ایرانی با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما پرایمر این لی است.

+ حاوی ویتامین E

+ مرطوب کننده و آبرسان

+ کوچک شدن منافذ باز پوست

پرایمر صورت این لی

مشاهده قیمت و خرید:


پرایمر صورت چیست؟

پرایمر ها با ایجاد یک بوم صاف و یکنواخت زمان ماندگاری آرایش شما به ویژه کرم پودر و کانسیلر را افزایش می دهند. آنها می توانند مانعی بین پوست و آرایش شما ایجاد کنند و برای ماندگاری طولانی مانند چسب عمل کنند. پرایمرها در فرمول های مختلفی از جمله ژل، کرم و لوسیون وجود دارند و دارای روکش های متفاوتی مانند مات، درخشان و طبیعی هستند.

چگونه از پرایمر صورت استفاده کنیم؟

کاربرد پرایمر ساده است. مقداری به اندازه یک نخود از بهترین مارک پرایمر صورت خود را بردارید و با استفاده از نوک انگشت خود، آن را روی پیشانی، گونه ها، بینی، لب بالایی و چانه بمالید. با خیال راحت در هر ناحیه که مشکل دارید کمی پرایمر اضافه کنید.

مواد موجود در پرایمر؟

بعد از اینکه تشخیص دادید چه نوع پوستی دارید، باید به دنبال مواد با کیفیت و مناسب خود باشید. اگر به هیدراتاسیون اضافی نیاز دارید، به دنبال موادی مانند اسید هیالورونیک، گلیسیرین، عصاره جلبک، نیاسینامید باشید. اگر برای کنترل چربی اضافی به کمک نیاز دارید، به دنبال موادی مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای باشید. اما از آنجایی که پوست هر فرد می تواند نسبت به هر عنصر متفاوت باشد، مهم است که ابتدا یک آزمایش حساسیت روی ناحیه کوچکی از پوست انجام دهید.

از طرف دیگر، قطعاً مواد خاصی وجود دارد که باید از آنها دوری کنید. برای شروع از محصولاتی که شامل پارابن، پارافین، فتالات، عطر مصنوعی و فرمالدئید هستند دوری کنید.

فواید پرایمر صورت

  • پوست شما را صاف می کند، بنابراین کرم پودر شما مانند ابریشم روی آن می لغزد.
  • نواقص مزاحم مانند منافذ و خطوط ریز را محو می کند تا چهره ای آماده داشته باشید.
  • پوست شما را آبرسانی و تغذیه می کند و به آن ظاهری سالم می بخشد.
  • یک سد محافظ بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند و به جلوگیری از جوش کمک می کند.
  • برخی از پرایمرها حتی دارای SPF برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید نیز هستند.

چگونه بهترین پرایمر صورت را انتخاب کنیم؟

سازگاری با پوست: هنگام انتخاب بهترین مارک پرایمر صورت، یکی از عوامل کلیدی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر با نوع پوست شما مطابقت دارد. اگر پوست چرب دارید، بهتر است به دنبال پرایمرهای بدون چربی یا مات کننده باشید که می توانند به کنترل درخشندگی بیش از حد و افزایش ماندگاری آرایش شما کمک کنند. از سوی دیگر، اگر پوست خشکی دارید، پرایمر های پوست خشک با فرمول آبرسان یا روشن کننده می توانند رطوبت را تقویت کرده و به پوست شما ظاهری شفاف ببخشند. برای پوست های حساس یا مستعد آکنه، ارزش دارد پرایمرهایی را در نظر بگیرید که غیر کومدون زا و عاری از محرک های رایج پوستی هستند.

بافت و ثبات: قوام و بافت یک پرایمر می تواند تفاوت زیادی در تجربه استفاده از آرایش شما ایجاد کند. برخی از پرایمرها بافتی ابریشمی و بر پایه سیلیکون دارند که منافذ را پر می کند و پوست را صاف می کند تا یک پایه بی عیب و نقص داشته باشد. برخی دیگر دارای قوام سبک تر و ژل مانند هستند که به سرعت جذب می شود و احساس طراوت روی پوست ایجاد می کند. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا پرایمر سنگین یا سبک، چرب یا خشک است و چگونه زیر کرم پودر شما قرار می گیرد.

کیفیت مواد تشکیل دهنده: یک پرایمر خوب علاوه بر ایجاد یک بوم صاف برای آرایش شما، همچنین می تواند پوست شما را با مواد مفید تغذیه کند. به دنبال پرایمرهایی باشید که حاوی موادی مانند آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و SPF برای محافظت در برابر آفتاب هستند. با این حال، به خصوص اگر پوست حساسی دارید، مراقب هرگونه محرک پوستی باشید. همیشه توضیحات و مواد تشکیل دهنده محصول را بخوانید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست

بیشتر بخوانید:

پیمایش به بالا