بهترین مارک رژ لب مدادی ؛ 7 برند محبوب

بهترین مارک رژ لب مدادی

رژ لب های مدادی از محبوب ترین محصولات آرایشی در سراسر ایران هستند! و وقتی نوبت به خرید و انتخاب می رسد، بیشتر به دو ویژگی فکر می کنیم: ماندگاری بالا و رنگدانه خوب. بهترین مارک رژ لب مدادی فرمولی غنی ارائه می دهد که در تمام طول روز بدون تکان خوردن یا لکه شدن بر روی لب های شما باقی مانده و رنگی زیبا به آن می دهد. علاوه بر این، آنها پر از مواد مرطوب کننده هستند که باعث جلوگیری از خشک یا کم آب شدن لب های شما می شوند.

رژ لب‌ها می‌توانند کل ظاهر همراه با خلق و خوی شما را در یک لحظه بهبود بخشند. بنابراین برای اینکه شما انتخاب راحت تری از میان هزاران محصول موجود در بازار داشته باشید، لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین برند های رژ لب مدادی را تهیه کرده ایم.

بنر رژ لب

بهترین مارک رژ لب مدادی

1. رژ لب مدادی مات گلدن رز

گلدن رز یکی از محبوب ترین مارک های موجود در بازار ایران در زمینه تولید و عرضه انواع رژ لب با کیفیت و خوشرنگ است. رژ مدادی گلدن رز دارای چندین مدل مختلف است که سری مات آن طرفداران زیادی دارد. فرمول مات و کرمی آن به نرمی و بدون ایجاد لکه بر روی لب ها می لغزد و ظاهری زیبا و ماندگار به لب های شما می دهد. علاوه بر این رژ لب مدادی گلدن رز بدون پارابن و مواد مضر است.

+ دارای 28 رنگ متنوع و زیبا (تصویر زیر تست رنگ زیبای شماره 11 رژ گلدن رز است)

+ بدون پارابن و حساسیت

+ حاوی ویتامین E

گلدن رز بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژ مدادی لچیک

لچیک نیز یکی از بهترین مارک های رژ لب مدادی موجود در فروشگاه های مختلف است که سال گذشته بیشترین جستجو را نسبت بقیه برند های رژ مدادی در گوگل داشته است. این رژ لب مدادی از برند لچیک روی لب های شما به مدت طولانی می ماند بدون اینکه آنها را خشک یا پوسته پوسته کند.

+ فاقد پارابن و مواد مضر

+ بافت و پوشش عالی

لچیک بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


3. رژ لب مدادی بل

با فرمول مخملی، رژ لب مدادی بل به نرمی روی لب ها می لغزد و آنها را زیبا و مرطوب می کند. بل یک رژ مدادی خارجی (آلمانی) با کیفیت است که در رنگ های مختلف و خوشرنگی ارائه می شود.

+ ضد آب با ماندگاری عالی

+ حاوی ویتامین E

بل بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ لب مدادی کالیستا

کالیستا شاید بهترین مارک ایرانی رژ لب مدادی موجود در فروشگاه های آرایشی باشد. این رژ مدادی بافتی لطیف با رنگدانه ای پررنگ دارد که ظاهری یکدست و زیبا روی لب های شما ایجاد می کند.

+ بدون چربی و پارابن

کالیستا بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ لب مدادی میبلین

رژ لب مدادی میبلین ، همراه با فرمولاسیون بسیار رنگدانه‌دار، بافتی سبک دارد که به خوبی لب های شما را پوشش می دهد. میبلین یکی از بهترین و معروف ترین مارک های خارجی رژ لب مدادی در جهان است.

+ ماندگاری و کیفیت عالی

– قیمت نامناسب

میبلین بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


6. رژ لب نیمه مات و مدادی مای

رژ مدادی مای با یک قدرت ماندگاری خوب که با گذشت زمان از بین نمی رود و ظاهری جذاب را به شما هدیه می دهد.

+ 8 رنگ زیبا و جذاب

مای بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


7. رژ لب مدادی گابرینی

رژ لب مدادی گابرینی یک روکش فوق‌العاده مات با رنگ‌های زنده به لب های شما ارائه می‌دهد. فرمول آبرسان آن باعث خشکی لب ها نمی شود حتی زمانی که آن را در تمام روز استفاده کنید.

گابرینی بهترین مارک رژ لب مدادی

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین رژ مدادی را انتخاب کنیم؟

فرمول: فرمول نقش مهمی در نتیجه یا احساس محصول بر روی لب شما دارد. محصولی را انتخاب کنید که دارای ترکیبات مرطوب کننده باشد تا بتواند آبرسانی شدیدی را در تمام طول روز بدون ایجاد هیچ گونه ناراحتی و تحریکی فراهم کند.

رنگدانه: رنگدانه رژ لب تعیین می‌کند که در پایان روز ظاهر شما چگونه به نظر می‌رسد. هر چه محصول رنگدانه بیشتری داشته باشد، احتمال محو شدن با گذشت زمان کمتر می شود. رنگ های شفاف خیلی سریع تر از رنگ های مات محو می شوند.

بافت: بیشتر به نظر شما بستگی دارد! اگر به بافت‌های مات علاقه دارید، مطابق آن را انتخاب کنید! اگر بیشتر به سایه های کرمی و نیمه مات علاقه دارید، آنها نیز مناسب هستند!

ماندگاری: رژلب های مات ماندگاری بیشتری نسبت به رژلب های غیر مات دارند.

اپلیکاتور: برای زدن بی نقص رژ لب به یک اپلیکاتور دقیق نیاز دارید! به دنبال رژ لب مدادی باشید که دارای یک نوک محکم و در عین حال نرم و انعطاف پذیر است تا به شما کمک کند بدون زحمت به گوشه های لب خود برسید!

چگونه از رژ لب استفاده کنیم؟

  1. اول از همه، برای دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص، به یک سطح صاف نیاز دارید. بنابراین یک اسکراب لب بگیرید یا برای خودتان یک اسکراب خانگی با دانه های شکر، قهوه و لیمو درست کنید و قبل از شستشو آن را روی لب هایتان بمالید.
  2. یک بالم لب کیوت و مرطوب کننده بردارید و آن را روی لب ها بمالید تا ظاهری درخشان داشته باشید.
  3. چند دقیقه صبر کنید و دستمالی بردارید و به آرامی آن را روی لب ها بکشید تا رطوبت اضافی آن گرفته شود.
  4. اگرچه این کاملا اختیاری است، اما می‌توانید از پرایمر لب استفاده کنید تا خطوط ریز را صاف کرده و رژ لب‌تان را حتی بهتر بر روی لب‌هایتان نشان دهید.
  5. حالا یک خط لب بردارید و خطوط لب را دنبال کنید. از بیرون زدگی رژ لب جلوگیری می کند.
  6. رژ لب مدادی خود را بردارید و آن را از وسط لب بکشید و به آرامی به سمت انتها حرکت کنید و ظاهری عالی بسازید.
بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: انواع برق لب فانتزی

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ رژ لب کالباسی با شماره

پیمایش به بالا