بهترین مارک رژ لب مایع ؛ 10 برند پرفروش

بهترین مارک رژ لب مایع

رژ لب های مایع راه زیادی را طی کرده و در چند سال گذشته پیشرفت فوق العاده ای کرده اند. در این مقاله بهترین مارک های رژ لب مایع که رنگی صاف و مات داشته و در تمام طول روز روی لب ماندگاری دارند را به شما معرفی می کنیم. به علاوه، بسیاری از رژ لب های مایع اکنون آنقدر سبک و راحت هستند که روی لب ها هیچ احساس چسبناک یا سنگینی نمی کنند. چه به دنبال یک محصول مقرون به صرفه و چه به دنبال یک رژ با کیفیت و گران‌قیمت در رنگی زیبا باشید، تیم پینک مد انواع رژ لب‌های مایع مورد علاقه خریداران را در لیستی کوتاه با شما به اشتراک می‌گذارد.

رژ لب مایع چیست؟

همان رژ لب است، اما به جای اینکه به شکل لوله‌ای سنتی نگه داشته شود، مایعی است که می‌توانید روی لب‌های خود رنگ و استفاده کنید. مانند رژ لب های معمولی، رژ لب های مایع دارای رنگ های مختلفی از مات تا براق هستند. با این حال، برخلاف رژ لب‌های معمولی، بسیاری از رژ لب‌های مایع دارای فواید ماندگاری طولانی هستند که به آنها کمک می‌کند حتی پس از خوردن یا نوشیدن هم محو نشده و روی لب بمانند.

نحوه زدن رژ مایع

بسیاری از رژ لب های مایع با یک اپلیکاتور با نوک تیز عرضه می شوند. توصیه می کنیم ابتدا از نوک تیز برای مشخص کردن خط لب استفاده کنید، سپس لب های خود را با رژ لب مایع پر کنید.

بنر رژ لب

بهترین مارک رژ لب مایع

1. رژ لب مایع گلدن رز

رژ مایع گلدن رز به لطف فرمول کاملا طبیعی که سبک و ماندگار است، جایگاهی دائمی در کیف های آرایش ما به دست آورده است. بهترین بخش این است که در بیش از 30 رنگ زیبا موجود است تا بتوانید رژ لبی را پیدا کنید که با هر آرایشی هماهنگ باشد.

رژ لب مایع مدل مات گلدن رز از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است. پیشنهاد ما؟ شماره 16 از سری Long stay رژ مایع گلدن رز رنگ بسیار زیبا و محبوبی دارد.

گلدن رز بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژ لب مایع میبلین

ماندگاری با رنگدانه قوی میبلین را به یکی از بهترین مارک های رژ لب مایع در دنیا تبدیل کرده است. همچنین به راحتی روی لب را پوشانده و فرمول 24 ساعته آن روی لب ها احساس چسبندگی نمی کند. رژ لب های مایع میبلین در مدل های مختلف مات با ماندگاری فوق العاده در فروشگاه های مختلف موجود است.

میبلین بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


3. رژ لب مایع کالیستا

بسیاری از رژ لب های مایع مات باعث ایجاد احساس خشکی در لب ها می شوند، اما رژ لب مایع ماندگار کالیستا حتی پس از 16 ساعت نرم و راحت به نظر می رسد. فرمول سبک آن به لب های شما رنگی زیبا بدون زود محو شدن هدیه می دهد.

رژ لب های مایع کالیستا در دو نوع براق و مات ارائه می شوند و مدل Vivid Shine شماره S33 از محبوب ترین رنگ ها در میان این رژ لب ها است.

کالیستا بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ لب مایع نوت

این رژ لب مایع از برند نوت با رنگدانه بالا به طور یکپارچه روی لب ها تنها با یک ضربه می لغزد و رنگی غنی و کرمی ایجاد می کند که از صبح تا شب باقی می ماند.

برند نوت نیز یکی از بهترین و محبوب ترین مارک های رژ لب مایع موجود در بازار ایران است. محصولات این برند در ترکیه تولید شده و به بیش از 50 کشور عرضه می شود.

رژ لب مایع نوت سری Mattemoist حاوی روغن ماکادمیا و ویتامین E است. علاوه بر این این محصول فاقد پارابن و مواد مضر بوده و بدون تست حیوانی تولید شده است.

نوت بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ لب مایع مای

رنگدانه و قدرت ماندگاری بالا را با فرمول سبک رژ های مایع مای تجربه کنید. اپلیکاتور دقیق به شما این امکان را می دهد که فرم لب خود را به راحتی و بدون نیاز به خط لب مشخص کنید.

+ رنگ های جذاب و متنوع

مای بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


6. رژ لب مایع فلورمار

برند ترکیه ای فلورمار چندین مدل از رژ لب های مایع که همگی دارای ماندگاری و کیفیت بالایی هستند را در رنگ های بسیار متنوع ارائه می کند.

رژ لب مایع سری لانگ ورینگ فلورمار حاوی شیره انبه و شی باتر ظاهری درخشان و براق روی لب ایجاد می کند.

مدل کیس می مور فلورمار دارای رنگ های خاص و زیبا با ماندگاری عالی است.

رژ مات فلورمار نیز ظاهری مات و یکدست روی لب ها ایجاد می کند.

رژ مایع متالیک فلورمار در ابتدا ظاهری براق و شاینی ایجاد کرده و سپس در مدت کوتاهی روی لب مات و طبیعی می شود.


7. رژ لب مایع شون

شون یکی از بهترین مارک های ایرانی در تولید و ارائه رژ لب های مایع با کیفیت و ماندگار است. رنگ های زیبای محصولات شون باعث شده محبوبیت بیشتری در میان خریدارن پیدا کند.

این فرمول روکش مات دارد، اما به هیچ وجه نمی چسبد و دارای بافتی مخملی صاف و خوشرنگ است. پس از خشک شدن، آنقدر بی وزن می شود که احساس می کنید اصلا چیزی روی لب های خود ندارید.

شون بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


8. رژ لب مایع کیکو

رژ لب های مایع برند ایتالیایی کیکو میلانو یکی دیگر از محصولات محبوب خارجی هستند که با وجود قیمت بالا همچنان در بازار ایران طرفداران خاص خود را دارند. هستند.

برای ظاهری زیبا کافی است کمی محصول را در مرکز لب های خود بمالید و با یک بالم یا برق لب ترکیب کنید.

کیکو میلانو بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


9. رژ لب مایع لاکچری کوین

برند لاکچری کوین نیز به تازگی بسیار محبوب شده و سعی در رقابت با بقیه مارک های خوب بازار دارد. رژ لب های مایع لاکچری کوین نیز کیفیت خوبی دارند و برای استفاده در آرایش روزانه مناسب هستند.

لاکچری کوین بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


10. رژ لب مایع دوسه

رژ لب مایع دوسه در طیف وسیعی از رنگ‌ها، از رنگ‌های خنثی و نود گرفته تا رنگ‌های پررنگ و بادوام موجود است. دوسه از بهترین مارک های خارجی تولید رژ لب مایع موجود در بازار ایران است.

دوسه بهترین مارک رژ لب مایع

مشاهده قیمت و خرید:


ماندگاری رژ لب مایع چقدر است؟

هر کدام از بهترین مارک های رژ لب مایع در مورد زمان ماندگاری محصول ادعاهای خاص خود را دارند، اما اکثر فرمول ها حداقل هشت ساعت برای شما دوام خواهند داشت و آنها را به گزینه ای عالی برای موقعیت های خاص و روزهای کاری تبدیل می کند.

نحوه پاک کردن رژ لب مایع

برای پاک کردن کامل رژ لب مایع، یک پد پنبه ای را در پاک کننده آرایش کنید و محصول را از روی لب های خود پاک کنید. اگر فرمول به خصوص طولانی است یا رنگ پررنگی دارد، ممکن است لازم باشد این فرآیند را چندین بار با یک پد پنبه ای تازه تکرار کنید.

جلوگیری از خشک شدن رژ لب مایع

کلید خشک نشدن رژ لب مایع، آبرسانی است. لب های خود را مرطوب نگه دارید، اما نه خیلی مرطوب. قبل از زدن رژ لب، از یک بالم لب استفاده کنید و اجازه دهید جذب لب شود. همچنین به طور مرتب لب های خود را لایه برداری کنید تا هر گونه پوست ترک خورده و آسیب دیده موجود را از بین ببرید. برخی از مارک ها در مورد خشک شدن رژ مایع قطعا بهتر از سایرین هستند، بنابراین برای یافتن بهترین آنها می توان کمی آزمون و خطا انجام داد.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رژ لب مدادی

بیشتر بخوانید: حجم دهنده لب

پیمایش به بالا