بهترین مارک برس چوبی ؛ 10 برند پرطرفدار

بهترین مارک برس چوبی

برس های چوبی بر خلاف برس های پلاستیکی، موخوره و موهای نامرتب را کنترل می کنند. یکی از فواید مهم آن این است که ضد الکتریسیته ساکن هستند، که از افزایش بار الکتریکی موها و آسیب به آن جلوگیری می کند. اگر لیست ما را در زیر مرور کنید، بهترین مارک های برس چوبی موجود در بازار را پیدا خواهید کرد.

شانه های چوبی جایگزین مناسبی برای برس های پلاستیکی هستند که گاهی اوقات باعث ایستایی و شکستگی موها می شوند. این شانه ها که از مواد طبیعی ساخته شده اند روی مو و پوست سر ملایم بوده و برای انواع مو قابل استفاده و مناسب هستند. برس چوبی در اشکال و اندازه های مختلف، از شانه های جیبی کوچک گرفته تا شانه های گره گشای بزرگتر وجود دارد. آنها همچنین سازگار با محیط زیست و پایدار هستند، زیرا از منابع تجدید پذیر ساخته شده اند. چه به دنبال محصولی جدید برای مراقبت از موی خود باشید و چه به دنبال هدیه ای برای یک دوست، شانه چوبی انتخابی کاربردی و شیک است.

بنر مو

بهترین مارک های برس چوبی

1. برس دکتر مورنینگ

دکتر مورنینگ یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک های برس چوبی موجود در بازار است. طراحی استاندارد این برس از کشیدن و گیرکردن بی مورد موهای شما جلوگیری می کند. بدنه و دندانه های ساخته شده از چوب طبیعی، دوام بیشتری نسبت به برس های پلاستیکی سنتی دارد.

+ سر دندانه ها گرد میباشد.

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس چوبی اکسترا

دندانه های چوب بامبو این برس باعث رشد موی سالم و تحریک ترشح روغن های طبیعی از پوست سر می شود. برای انواع مو از جمله مجعد، موج دار و صاف مناسب است.

+ بدنه و دندانه سر گرد چوبی

+ دسته ارگونومیک

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس چوبی ارزان

اگر به دنبال یک برس چوبی بامبو ارزان و با کیفیت هستید که موهایی سالم و درخشان به شما بدهد، این برس موی بامبو پرفروش از دیجی کالا را انتخاب کنید. این یک برس عالی برای موهای فر شماست و به پخش روغن های طبیعی از ریشه تا نوک مو کمک می کند.

+ دندانه نوک تیز و سوزنی

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس کریستین بیوتی

برس چوبی کریستین بیوتی از جنس بامبو و با بدنه چوبی یکدست ساخته شده است. این برس ضد الکتریسیته ساکن و ضد باکتری است. بنابراین، از موهای شما در برابر هر نوع آسیب محافظت می کند. کریستین بیوتی نیز یکی از بهترین مارک های برس چوبی با کیفیت موجود در بازار آرایشی است.

+ مناسب برای موهای بلند، ضخیم و متراکم

+ جلوگیری از موخوره

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس چوبی دکتر مور

این شانه چوبی دکتر مور برای انواع موها از جمله موهای لخت، موج دار، فر و همچنین برای موهای زبر و ضخیم تر مناسب است. این برس چوبی به موهای شما آسیب نمی رساند و برای باز کردن و حالت دادن به موهای شما عالی است.

+ جلوگیری از مو خوره و وز شدن مو

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس مو ان سی مدل چوبی

این برس چوبی به طور موثری با ریزش مو، دو شاخه شدن مو و موخوره مبارزه می کند. نوک گرد دندانه های شانه به آرامی پوست سر را برای تحریک رشد مو ماساژ می‌دهد و مناسب انواع موهای صاف، مجعد یا موج دار است.

+ از جنس بامبو و بدون ایجاد الکتریسیته

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


7. شانه چوبی آر ام

برس چوبی بامبو آر ام روغن های پوست سرتان را به طور یکنواخت در سراسر موهایتان پخش می کند. برای حالت دادن طبیعی به موهای شما، ایجاد احساس نرمی و ابریشمی و تحریک رشد مو بسیار عالی است.

+ دندانه و بدنه یکدست چوب بامبو

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


8. برس مو نارسیس

برس موی چوبی نارسیس یک برس بادوام و عالی است که از چوب طبیعی بامبو ساخته شده است. این برس چوبی از استاتیک شدن موها جلوگیری می کند تا پس از برس زدن ملایم موهای شما صاف و بدون وز بماند.

بهترین مارک برس چوبی

مشاهده قیمت و خرید:


چرا شانه موی چوبی را انتخاب کنیم؟

توزیع روغن طبیعی: برس های موی چوبی برای توزیع یکنواخت روغن های طبیعی از پوست سر تا انتهای موها استثنایی هستند. بر خلاف برس های مصنوعی، آنها به آرامی پوست سر را ماساژ می دهند و تولید روغن را تحریک می کنند. این توزیع روغن طبیعی باعث درخشش و سلامت مو شده و نیاز به محصولات مصنوعی را کاهش می دهد.

ملایمت: لطافت شانه چوبی بی نظیر است. آنها با کمترین اصطکاک روی موها می لغزند و شکستگی و دو شاخه شدن انتهای مو را کاهش می دهند. برس چوبی اصل، مخصوصا برای افرادی که پوست سر حساس دارند مفید است و یک تجربه شانه زدن آرام بخش را ارائه می دهد.

چگونه بهترین برس چوبی را انتخاب کنیم؟

نوع مو: اگر موهای مجعد و ضخیم یا موهای بافت دارید، برس های دندانه دار را انتخاب کنید و افراد با موهای نازک باید از برس های کوچک و گرد استفاده کنند.

اندازه و شکل برس مو: برس های پارویی بزرگ برای خانم هایی با موهای بلند و پرپشت مناسب است. برس‌های چوبی کوچک برای خانم‌هایی که همیشه در سفر هستند مناسب‌ است. اگر می خواهید موهای خود را با استفاده از سشوار یا سایر ابزارهای حالت دهنده حالت دهید، برس های موی گرد ایده آل هستند. زمانی که از برس روی موهای درهم استفاده می کنید، شانه زدن را از انتهای مو به سمت پوست سر شروع کنید.

برس های موی چوبی طیف وسیعی از فواید را برای موهای شما ارائه می دهند. این برس مخصوصا برای افرادی که موهای وز دارند عالی است. برای داشتن موهایی صاف و بدون وز، خرید یکی از برس های ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید.

سوالات تکراری

آیا می توانید از برس چوبی روی موهای خیس استفاده کنید؟

به طور کلی استفاده از برس چوبی روی موهای خیس توصیه نمی شود، زیرا موهای خیس بیشتر در معرض آسیب و شکستگی هستند. قبل از استفاده از برس، صبر کنید تا موهایتان تا حدی خشک شود.

آیا شانه چوبی ریزش مو را کاهش می دهد؟

بله، آنها با افزایش گردش خون بهتر در پوست سر، ریزش مو را کاهش می دهند.

چه زمانی باید از برس بامبو استفاده کرد؟

می‌توانید از برس‌های بامبو هم برای موهای مرطوب و هم برای موهای خشک استفاده کنید، زیرا به تارهای مو آسیب نمی‌زنند و باعث شکستگی نمی‌شوند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین برس ابرو

بیشتر بخوانید: براش شور

پیمایش به بالا