بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو ؛ 7 برند برتر

بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

برس یا شانه های حرارتی جدیدترین نوآوری در ابزارهای حالت دهنده و صاف کننده مو هستند. این برس ها فواید اتو مو و برس موی معمولی را در یک دستگاه راحت ترکیب می کنند. این برس ها باعث صاف شدن و باز کردن گره موها می شوند، در حالی که گرما به صاف کردن و حالت دادن موها بدون آسیب رساندن به مو کمک می کند. شانه های حرارتی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارند که متناسب با انواع موهای مختلف هستند. در این مقاله محبوب ترین و بهترین مارک های برس حرارتی صاف کننده مو را برای انتخاب بهتر و آسان شما در لیست زیر معرفی کردیم.

همه افرادی که موهای نسبتا صاف یا موج دار دارند می توانند از برس حرارتی صاف کننده مو استفاده کنند. برس های حرارتی صاف کننده مو بر خلاف سایر ابزارهای گرمایشی مو به توزیع سریع و یکنواخت گرما کمک می کنند و به شما این امکان را می دهند که سریعتر از همیشه به حالتی صاف و زیبا برسید.

بنر مو

بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

1. برس حرارتی فیلیپس

شانه حرارتی فیلیپس مدل BHH880 دارای فناوری چند لایه است که گرما را به طور مساوی توزیع می کند تا موهای زیبای شما صاف و ماندگار شود. با تنظیم درجه گرمای 170 و 200 درجه سانتی گراد، این برس صاف کننده مو امکان حالت دادن دقیق را بدون آسیب رساندن به موهای شما فراهم می کند.

+ با روشن کردن دستگاه، پس از 50 ثانیه دستگاه قابل استفاده است.

+ جنس صفحه سرامیک تورمالیک

+ سیم 1.8 متری

فیلیپس بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس حرارتی پرو جیمی

برس حرارتی جیمی مدل GM-2972، یک ابزار همه کاره، که هم برای موهای مرطوب و هم برای موهای خشک قابل استفاده است. با طراحی منحصر به فرد خود تا 750 درجه فارنهایت(400 درجه سانتی گراد) گرما دارد، که آن را به گزینه ای مناسب برای کسانی که می خواهند سریع موهای خود را حالت دهند تبدیل می کند.

+ قیمت محصولات جیمی، یکی از بهترین مارک های برس حرارتی صاف کننده مو نسبت به دیگر برند ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

+ فناوری تولید یون

+ نمایشگر LCD برای نشان دادن درجه دستگاه

+ سیم ۱.۶۷ متری با صفحه سرامیکی

جیمی بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس

پرومکس مدل 8000 پرفروش‌ترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو در بازار است. این برس دارای فناوری تولید یون برای از بین بردن وز شدگی و خشک شدن سریع بدون آسیب رساندن به مو است. برس در 30 ثانیه گرم شده و برای استفاده روزمره بی خطر است.

+ جنس سرامیک تورمالین و سیم ۲.۷ متری

+ فناوری تولید یون و حداکثر دمای ۲۱۰ درجه سانتی گراد

+ سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه

پرومکس بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس حرارتی سوکانی

اگر به دنبال یک برس حرارتی ارزان قیمت و با کیفیت هستید، برس حرارتی مدل SK-1008 مارک سوکانی نظرات مثبت خوبی را از خریداران دریافت کرده است. سوکانی در واقع یک برند چینی است اما خیلی از فروشنده ها به اشتباه آن را ساخت آلمان می دانند.

+ 710 تا 950 درجه فارنهایت قابل تنظیم

+ جنس صفحات سرامیکی و سیم 1.5 متری

سوکانی بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس حرارتی روزیا مدل HR767

فرقی نمی کند موهای شما مجعد، موج دار یا ضخیم باشد، این برس حرارتی روزیا بدون زحمت و به سرعت در عرض چند دقیقه به شما موهایی صاف و مناسب برای مهمانی می دهد.

+ مدت گرم شدن 90 ثانیه با حداکثر دمای 950 فارنهایت

+ صفحه سرامیک پیشرفته با سیم 2.5 متری

روزیا بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس حرارتی صاف کننده مو رمینگتون

برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400 E51 تضمین می کند که مو ها در دندانه های شانه گیر نکرده یا کشیده نمی شوند و در نتیجه شکستگی و دو شاخه شدن انتهای مو را کاهش می دهد.

+ حداکثر دما 230 درجه سانتی گراد و قابل تنظیم

+ مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه

+ جنس صفحات: سرامیک پیشرفته

رمینگتون بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


7. برس حرارتی صاف کننده مو بابلیس

بابلیس مدل HSB100E یکی از بهترین مارک های برس حرارتی صاف کننده مو سرامیکی با یون های داخلی است که می تواند آسیب حرارتی را به حداقل برساند و موهایی سالم و طبیعی را با فناوری یونی ایجاد کند. این برس با داشتن 126 دندانه (۴۲ عدد سرامیکی، ۵۰ عدد سیلیکونی، ۳۴ عدد پلاستیکی) ، برای انواع مو مناسب است.

+ دارای سه دما 160-180-200

+ صفحه سرامیکی با سیم 3 متری

+ زمان داغ شدن: 10 ثانیه

+ فناوری تولید یون

بابلیس بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

مشاهده قیمت و خرید:


آیا می توان از برس حرارتی روی موهای خیس استفاده کرد؟

خیر، از برس حرارتی فقط برای موهای خشک استفاده کنید. همانطور که عملکرد آن شبیه به یک اتو مو است که هرگز نباید روی موهای خیس استفاده کنید! این به این دلیل است که موهای خیس در دمای بالا بیشتر مستعد آسیب هستند. صاف کردن موهای خیس نتیجه دلخواه را نخواهد داشت و فقط به موهای شما آسیب می رساند.

چگونه بهترین برس حرارتی صاف کننده مو را انتخاب کنیم؟

با وجود محصولات بسیار زیاد در بازار، چگونه بهترین گزینه را با توجه به نوع مو و نیازهای خود انتخاب می‌کنید؟ در این مقاله، شما را با فاکتورهای کلیدی که باید هنگام انتخاب بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو در نظر بگیرید، آشنا می کنیم.

نوع مو: اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع موی شماست. برس حرارتی مو در اندازه و جنس های مختلفی تولید می شود. اگر موهای ضخیم و مجعد دارید، به برسی با دندانه های بزرگتر و تنظیمات حرارتی بالاتر نیاز دارید. برای موهای نازک، یک برس کوچکتر با تنظیمات حرارت کمتر انتخاب بهتری است.

تنظیمات حرارتی: به دنبال خرید یک برس حرارتی با تنظیمات گرمایشی قابل تنظیم باشید تا بتوانید دما را با توجه به نوع مو و نیازهای خود تنظیم کنید. برخی از برس‌ها حتی دارای نمایشگرهای دیجیتالی هستند که دمای دقیق را نشان می‌دهند.

برس: نوع برس حرارتی نیز می تواند تفاوت زیادی در نتایج موهای شما ایجاد کند. برس های حرارتی سرامیکی یا تورمالین برای صاف کردن و درخشندگی عالی هستند، در حالی که برس نایلونی یا پلاستیکی می توانند به طور کلی به خوبی کار کنند، اما ممکن است سطح درخشندگی و صافی مشابه سرامیک یا تورمالین را نداشته باشند.

شکل: شکل سر برس یکی دیگر از موارد مورد توجه است. برس های گرد برای ایجاد حجم و فر عالی هستند، در حالی که برس های صاف می توانند برای صاف کردن مو بهتر باشند. برخی از برس‌های حرارتی حتی با سر برس‌ قابل تعویض هم عرضه می‌شوند، تا همه کارایی هارا با یک دستگاه تجربه کنید.

شهرت برند: در نهایت، مهم است که هنگام انتخاب بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو، شهرت برند را در نظر بگیرید. به دنبال برندهایی باشید که سابقه قوی در صنعت مراقبت از مو دارند و به تولید محصولات باکیفیت و قابل اعتماد معروف هستند. خواندن نظرات مشتریان همچنین می تواند در تعیین اینکه کدام مارک ها و مدل ها ارزش سرمایه گذاری را دارند مفید باشد.

چگونه از شانه حرارتی مو استفاده کنیم؟

مرحله 1: برای جلوگیری از هر گونه آسیب حرارتی، موهای خود را با مقداری محافظ حرارتی بپوشانید. این کار را با شانه کردن موهای خود ادامه دهید. در حالی که این کار را انجام می دهید، می توانید با به برق وصل کردن آن، به دستگاه اجازه دهید تا گرم شود.

مرحله 2: برس خود را روی دمای دلخواه تنظیم کنید، چه به صورت دستی و چه با استفاده از ویژگی های دیجیتال آن. چند ثانیه به دستگاه فرصت دهید تا به خوبی گرم شود.

مرحله 3: سپس با شانه زدن مو ها، حالت دادن را شروع کنید. وقتی آن را روی موهایتان می‌کشید، خیلی سریع یا خیلی آهسته حرکت نکنید تا از سوختن تارهای مو جلوگیری کنید.

مرحله 4: این مراحل را برای تکه های مختلف موهای خود تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

برس حرارتی بهتره یا اتو مو

برس‌های حرارتی علاوه بر کارآمدتر بودن، در زمان‌ کمتری به موهای شما حالت می دهند. همچنین برس های حرارتی آسیب های بسیار کمتری به موها می زنند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین مارک برس چوبی

بیشتر بخوانید: بهترین برس ابرو

پیمایش به بالا