بهترین مارک براش آرایشی ؛ 11 برس پرفروش

بهترین مارک براش آرایشی

بهترین مارک های براش آرایشی کاربرد دقیق و کنترل شده تری را ارائه می دهند. آنها آرایش شما را طبیعی تر و تمیزتر نشان می دهند. براش ها برای هدف قرار دادن نواحی خاصی از صورت مانند چشم ها، گونه ها یا لب ها با دقت بیشتری نسبت به اسفنج یا انگشتان طراحی شده اند. برس های آرایشی کنترل بهتری بر روی مقدار محصول اعمال شده می دهند زیرا به شما امکان می دهند مقدار مورد نظر محصول را بردارید و به طور مساوی روی پوست پخش کنید.

یک برس آرایشی خوب می‌تواند توهم یک ظاهر بدون آرایش و طبیعی را ایجاد کند، برآمدگی‌های ناخواسته را صاف کند، ناهمواری رنگ پوست را از بین ببرد و پوششی بدون لک ایجاد کند. چه مهارت‌ های شما در میکاپ حرفه‌ای باشد یا ابتدایی، یک براش آرایشی با کیفیت و خوب می‌تواند عملکرد کلی شما را بهبود بخشد.

برای کمک در پیدا کردن بهترین برس آرایشی مورد علاقه بعدی شما، تیم پینک مد بر اساس نظرات خریداران لیستی از بهترین مارک های موجود در بازار را در ادامه به شما معرفی می کند.


بهترین براش آرایشی

1. براش آرایشی ریل تکنیک

این برس که برای انواع محصولات مثل کرم پودر، کانتور، کانسیلر و هایلایتر طراحی شده است، یکی از بهترین مارک های براش آرایشی در جهان است. براش های ریل تکنیک سرعت و دقت شما را در اعمال محصول روی پوست بیشتر می کند و همچنین یک پوشش “زیبا و صاف” ایجاد می کند. تطبیق پذیری و کارایی آن، این برس را برای روتین زیبایی روزانه شما ایده آل می کند و به عنوان یک امتیاز اضافی، به راحتی با صابون و شستشوی سریع تمیز می شود.

+ ضد حساسیت و ضد خشونت به حیوانات

براش آرایشی ریل تکنیک

مشاهده قیمت و خرید:


2. ست براش آرایشی شیگلم

ابزارهای زیبایی باکیفیت نیازی به تعریف اضافه ندارند. برس آرایشی شیگلم طراحی عالی، تطبیق پذیری و نگهداری آسان را با دوام و ماندگاری بالا ارائه می دهد. شیگلم یک برند معتبر سنگاپوری در بازار آرایشی ایران است که بخاطر کیفیت خوب محصولات و قیمت متوسط در میان خانم های ایرانی بسیار محبوب شده است.

+ بدون تست حیوانی

براش آرایشی شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس های آرایشی وت اند وایلد

اگر بیوتی بلندر های اسفنجی برای آرایش شما جوابگو نیست، بهتر است از قلم مو و براش های آرایشی وت اند وایلد به عنوان یک جایگزین با کیفیت استفاده کنید. سر کرکی گنبدی شکل به طور متراکم با موهای نرم و مصنوعی ساخته شده است که به طور یکپارچه هر نوع از محصولات آرایش را با پوست شما به راحتی ترکیب می کند تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

براش آرایشی وت اند وایلد

مشاهده قیمت و خرید:


4. براش های گلدن رز

گلدن رز یک برند ترکی بسیار محبوب و با کیفیت است که می توان گفت یکی از بهترین مارک های موجود در زمینه تولید براش و ابزار آرایشی است. در لیست این محصولات انواع براش برای اعمال و پخش کردن راحت پنکک، کرم پودر، رژ گونه، کانسیلر، کانتورینگ، ابرو و مژه پیدا خوهید کرد که دارای موهای بادوام و طراحی حرفه ای هستند.

براش آرایشی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


5. براش آرایشی زد وان

اما اگر به دنبال یک برند ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما زد وان است. زد وان از سال 1390 در زمینه تولید ابزار آرایشی حرفه ای شروع به کار کرده است و در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین برند ها در بازار آرایشی ایران تبدیل شده است. محصولات این برند چیزی نسبت به بهترین مارک های براش آرایشی نام برده در بالا کم ندارند و حتی ممکن است در بعضی از ابزار ها کیفیت و ماندگاری بهتری هم داشته باشند.

براش آرایشی زد وان

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی قبل از خرید بهترین مارک براش آرایشی

  • طرح: شما باید یک قلم مو آرایشی را انتخاب کنید که برای منطقه ای از صورت که با آن کار می کنید ساخته شده باشد. دو عامل اصلی: اندازه و شکل. برای نواحی بزرگ‌تر صورت، از یک برس بزرگ‌تر استفاده کنید. براش های تخت یا پارویی برای کرم پودر ها مورد استفاده شما خواهند بود، اما شکل‌های گنبدی برای ترکیب محصولاتی مانند رژگونه پودری یا برنزه‌کننده بسیار متنوع‌تر و ایده‌آل هستند.
  • الیاف: براش های آرایشی به دو دسته تقسیم می شوند: طبیعی و مصنوعی. براش های طبیعی به عنوان روکش نرم تری شناخته شده اند، با این حال اغلب از موهای حیوانات ساخته شده اند. براش های مصنوعی مانند موهای طبیعی ریزش مو ندارند. آنها نتایجی مشابه با موهای طبیعی به شما می دهند و معمولا از موادی مانند نایلون یا تاکلون ساخته می شوند، در حالی که موهای طبیعی از موهای حیوانات مانند بز، سنجاب یا سمور مشتق می شوند.
  • تراکم: فرمولی که با آن کار می کنید (کرم، پودر یا مایع) تعیین می کند که براش چقدر باید متراکم باشد. هرچه آرایش سنگین تر باشد، براش محکم‌تری لازم دارد، زیرا نیاز به برداشتن محصول بیشتری دارد. همانطور که گفته شد، براش متراکم‌تر برای پودرهای فشرده ایده‌آل خواهد بود، در حالی که یک براش با تراکم کمتر برای بافت های مایع و کرمی به خوبی کار می‌کند.

کدام براش ها برای آرایش بهتر هستند؟

براش های مختلف برای انواع مختلف آرایش در نظر گرفته شده است. براش های آرایشی برای کرم پودر، کانسیلر، کانتور، فیکساتور و رژگونه وجود دارد. به طور کلی برای صورت باید از براش های بزرگتر و پف دارتر استفاده کرد، در حالی که برای اطراف چشم باید از براش های کوچکتر و نازکتر استفاده کرد. یک براش بزرگ و کرکی معمولا می تواند همه کارها را انجام دهد، از رژگونه گرفته تا برنز کننده. با این حال، توصیه می کنیم برای این محصولات براش های مختلفی داشته باشید تا به طور تصادفی جایی که می خواهید رژگونه بزنید، برنزه نکنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین پد پنکک

بیشتر بخوانید: براش کانسیلر

پیمایش به بالا