بهترین صابون ابرو ؛ 11 مارک محبوب

بهترین صابون ابرو

بهترین صابون ابرو جایگزین مناسبی برای ژل و پماد های ابرو است، زیرا صابون حاوی چربی معروف به گلیسیرین است که سطح موها را می پوشاند تا آنها را در جای خود نگه دارد. اگرچه مانند دیگر محصولات آرایشی موهای ابروی شما را رنگ نمی کند، اما برای فرم دادن به آنها و کنترل آنها در تمام طول روز با هزینه کمتر بسیار عالی عمل می کند.

اگر با اکثر محصولات ابرو مشکل دارید زیرا به اندازه کافی قوی نیستند، همچنین از ظاهر براق یا پوسته شده اسپری روی ابروهای خود نیز متنفرید، صابون ابرو یک ترفند خوب برای امتحان کردن است.

صابون ابرو چه مارکی خوبه؟ در ادامه برای کمک به انتخاب راحت و مناسب شما، فهرستی از بهترین مارک های صابون ابرو موجود در فروشگاه های معتبر اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد.


بهترین مارک صابون ابرو

1. صابون لیفت ابرو مورلی

صابون ژلی شفاف مورلی از محبوب‌ترین و بهترین صابون ابرو موجود در بازار است که احساس چسبندگی یا ناراحتی نمی دهد، و نیازی به فعال کردن آن با آب نیست، که آن را به یک گزینه عالی برای افراد مبتدی یا حرفه ای تبدیل می کند.

+ حاوی روغن آووکادو و روغن نارگیل

+ بدون ایجاد سفیدک روی ابرو

بهترین صابون ابرو مورلی

مشاهده قیمت و خرید:


2. صابون دیفکتو به همراه برس

این صابون ابرو از مارک خوب دفکتو ابروها را برای ظاهری زیبا در تمام روز در جای خود نگه می دارد. علاوه بر این، این صابون توسط بسیاری از خریداران توصیه می شود و بدون نگه دارنده و مواد شوینده خشن ساخته شده که استفاده از آن را برای پوست های حساس بی خطر می کند.

+ حاوی روغن آووکادو،کرچک و نارگیل

+ بدون ریزش مو یا ایجاد پوسته

بهترین صابون ابرو دیفکتو

مشاهده قیمت و خرید:


3. صابون ابرو رولوشن

برند رولوشن یک صابون ابرو عالی با فرمولاسیون فوق العاده حاوی شی باتر و روغن‌های میوه‌ای است که به لیفت و فرم دهی ماندگار ابروهای شما کمک می کند.

+ حاوی شی باتر و روغن‌های میوه‌ای

+ دارای براش و آینه

بهترین صابون ابرو رولوشن

مشاهده قیمت و خرید:


4. صابون رومانتیک رین

صابون ابرو رومانتیک با طراحی فانتزی و دخترانه مطمئنا هیچ پوسته ای شبیه شوره سر یا سفیدک روی ابروهای شما باقی نمی گذارد.

+ بی رنگ و لیفت کننده ابرو

بهترین صابون ابرو رومانتیک

مشاهده قیمت و خرید:


5. صابون حالت دهنده ابرو ممول

صابون ابرو ژله ای ممول همان حس سبکی ژل ابروی سنتی را ارائه می دهد، اما موها را به خوبی یک صابون یا موم ابرو در جای خود نگه می دارد.

+ دارای براش مناسب در بسته بندی

+ حاوی روغن آواکادو، روغن نارگیل و ویتامین های A ،C، B و E

بهترین صابون ابرو ممول

مشاهده قیمت و خرید:


6. صابون بایو آکوا

بیوآکوا نیز یکی از بهترین صابون های ابرو موجود در بازار ایران است. این محصول به شکل ژل صابون ابرو عرضه می شود که نیازی به استفاده از آب ندارد. ژل را با برس مخصوص روی ابروهای خود بمالید تا ظاهری نرم و حالت دار داشته باشید.

+ به همراه اپلیکاتور زاویه دار حرفه‌ای

بهترین صابون ابرو بایو آکوا

مشاهده قیمت و خرید:


7. صابون لیفت ابرو زوپینی

صابون لیفت ابرو زوپینی به راحتی اعمال و فرمولاسیون این ژل شفاف به سرعت خشک می شود بدون اینکه اثری بر جای بگذارد و در تمام طول روز بدون نیاز به هیچ گونه تمدید دوباره ای دوام می آورد.

+ حاوی ویتامین E و عصاره چای سبز

بهترین صابون ابرو زوپینی

مشاهده قیمت و خرید:


8. صابون حالت دهنده اسکار

این صابون دارای یک فرمول سبک وزن است که به شما امکان می دهد ابروهایی با ظاهر طبیعی و در عین حال صاف و مرتب داشته باشید.

+ صابون ابرو با فرمولاسیون گیاهی

بهترین صابون ابرو اسکار

مشاهده قیمت و خرید:


نحوه استفاده از صابون ابرو

استفاده از هر محصول ابرو صابونی ساده است. فقط از یک برس ابرو اسپولی برای شانه کردن محصول در میان ابروهای خود استفاده کنید. (در جهت طبیعی که موهای ابرو در آن رشد می کنند.) شما می‌توانید اکثر موم‌ها و ژل‌های ابرو را مستقیما با اسپولی بمالید، اما برای استفاده از صابون‌های ابرو، ابتدا باید صابون را با آب مرطوب کنید، سپس اسپولی را روی صابون بمالید تا جمع شود. پس از آن، برس اسپولی به همراه صابون را از میان موهای ابروی خود شانه کنید تا تمام روز در جای خود قرار گیرند.

چند نکته مهم برای استفاده

  • مطمئن شوید که از یک صابون شفاف به جای صابون رنگی یا معطر استفاده می کنید. رنگ اضافی نباید با رنگ طبیعی ابروهای شما تداخل داشته باشد (مگر اینکه مطابقت داشته باشد).
  • اطمینان حاصل کنید که صابون زیادی به ابروهای خود نمالید. با یک لایه نازک شروع کنید و در صورت نیاز به تدریج بیشتر استفاده کنید. اگر بیش از حد استفاده کنید، ابروهای شما ممکن است خیلی سفت یا شکننده به نظر برسند.
  • از یک پاک کننده ملایم برای پاک کردن صابون ابروی خود در پایان روز استفاده کنید. در حالی که صابون ممکن است در ثابت نگه داشتن ابروهای شما موثر باشد، اما برای ماندن طولانی مدت روی پوست شما ایده آل نیست.
  • هنگام استفاده از محصولات دیگر در بالا، از یک برس ابرو یا اسپولی جداگانه استفاده کنید تا با محصولات تداخلی نداشته باشند. این به ایجاد ظاهر طبیعی تر کمک می کند.

آیا صابون ابرو ضرر دارد؟

استفاده از صابون روی ابروها نباید به موهای ابروی شما آسیب برساند، تا زمانی که از صابون ملایم و بدون عطر و تکنیک به درستی استفاده کنید.

اما به خاطر داشته باشید که پوست و موی هر کسی متفاوت است، بنابراین ممکن است برخی از افراد ممکن است مقداری سوزش یا حساسیت را تجربه کنند.

بنابراین یکی از معایب اصلی این تکنیک این است که صابون می تواند تحریک کننده باشد. به خصوص اگر از فرمول نامناسبی (آنهایی که PH قلیایی دارند) استفاده می کنید و آن را روی پوست خود می گذارید بدون اینکه در پایان روز آن را بشویید. این می تواند به سد پوستی شما آسیب برساند و پوست را تحریک کند، به خصوص اگر پوست حساس باشد.

همچنین، هنگام شانه زدن صابون روی ابروها از یک برس اسپولی ملایم استفاده کنید تا از کشیدن موها خودداری کنید.


بیشتر بخوانید: سایه ابرو پودری

بیشتر بخوانید: بهترین ژل ابرو

پیمایش به بالا