بهترین شامپو برای ریزش مو ؛ 6 برند محبوب

بهترین شامپو برای ریزش مو

ریزش مو و نازک شدن موها می تواند به دلایل مختلفی در بین خانم ها و آقایان اتفاق بیفتد. چه به دلیل ژنتیک باشد یا رنگ کردن زیاد، ریزش مو می تواند اعتماد به نفس شما را به شدت از بین ببرد و حتی می تواند منجر به سایر مشکلات پوست سر مانند تحریک و خشکی شود. برای کمک به شما در بازگرداندن و تقویت موهایتان، لیستی از بهترین شامپو ها برای ریزش مو را گردآوری کرده ایم.

همه ما آرزوی رشد موهای سریع و پرپشت را داریم. با این حال، به دلیل عواملی مانند استرس، ژنتیک یا عادات بد سبک زندگی، نازک شدن مو حتی در افرادی که به ندرت در دهه 30 زندگی خود هستند، رایج است. در حالی که ریزش مو بخشی از روند پیری است، درک این موضوع برای جوان تر ها سخت است.

در صورت عدم درمان، نازک شدن و ریزش مو افزایش می یابد. بنابراین برای شروع، می توانید نگاهی دوباره به شامپویی که استفاده می کنید بیاندازید. شامپوهایی که مخصوص موهای نازک و ریزش دار فرموله شده اند بهتر هستند زیرا به ضخیم شدن موهای شما یا حجم دادن به موی موجود کمک زیادی می کنند.

بنر مو

بهترین شامپو برای ریزش مو

1. شامپو مو آلپسین ضد ریزش

شامپو ضد ریزش مو آلپسین با استفاده از ترکیب کافئین و ویتامین های ضروری ریزش مو را کاهش می دهد و رشد مو را بهبود می بخشد.

این محصول یکی از بهترین و پرفروش ترین شامپو ها برای ریزش مو است.

+ ساخت آلمان

الپسین بهترین شامپو برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید:


2. شامپو سریتا برای ریزش مو

شامپو ضد ریزش سریتا مشکل ریزش موهای شما را از ریشه برطرف می کند. موهای شما را تقویت و تغذیه می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند.

+ حاوی کافئین و ساوپالمتو است که پوست سر را تحریک کرده و رشد مو را تقویت می کند

ساوپالمتو فواید بی شماری برای مو و پوست سر دارد، از جمله جلوگیری از ریزش مو: با جلوگیری از تبدیل تستوسترون بدن به DHT، ساوپالمتو ممکن است از ریزش مو جلوگیری کند.

سریتا بهترین شامپو برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید:


3. شامپو ریزش مو فولیکا

این شامپوی ملایم یکی از محصولات پرفروش ایرانی است که این توانایی را دارد رسوباتی را که باعث مسدود شدن فولیکول های مو می شوند از بین ببرد. بعد از استفاده از این شامپو، موهای ضخیم تر، اما سالم و براق خواهید داشت.

+ حاوی ویتامین های B6 و B7 و عصاره آرنیکا

فولیکا بهترین شامپو برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید:


4. شامپو ضد ریزش مو پنتن

تا زمانی که روی یک شامپوی خوب برای ریزش مو سرمایه گذاری کنید، لازم نیست بخاطر از دست دادن تارهای مو وحشت کنید. ماده pro-v موجود در شامپو پنتن نجات دهنده ریزش مو و باعث ترمیم آسیب شدید می شود تا موهای صاف و سالمی را نشان دهد. این شامپوی مغذی شدیدا موهای شکننده را از ریشه تقویت می کند.

پنتن بهترین شامپو برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید:


5. شامپو کلیر ضد ریزش مو آقایان

شامپو کنترل ریزش مو کلیر حاوی روغن دانه آفتاب گردان گیاهی است که تارهای مو را مرطوب و تغذیه می کند. این شامپو از بهترین شامپو های مخصوص آقایان و مردانه برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مو است.

کلییر بهترین شامپو برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید:


6. شامپو ضد ریزش مو لاکمه

شامپو ضد ریزش مو اسپانیایی لاکمه یک معجون غنی شده با عصاره طبیعی برگ زیتون و پروکاپیل است که به تسریع رشد مو کمک می کند. پروتئین های تزریق شده در این شامپو ریزش بی وقفه مو را کاهش می دهد. عصاره برگ زیتون و پروکاپیل موهای شما را از ریشه تا نوک تغذیه می کند تا آن را قوی تر و سالم تر کند.

لاکمه بهترین شامپو برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید:


چه چیزی باعث ریزش مو می شود؟

ممکن است به دلایل زیر دچار ریزش مو شوید:

  • افزایش سن
  • تغییرات هورمونی
  • دارو
  • استفاده از محصولات خشن و شیمیایی مضر برای مو
  • ژنتیک (ارثی)

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟

علاوه بر استفاده از شامپوی خوب برای ریزش مو، می توانید اقدامات احتیاطی زیر را برای جلوگیری از ریزش مو انجام دهید:

  • موهای خود را خیلی محکم نبندید زیرا می تواند باعث ایجاد تنش و شکستگی مو شود.
  • مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.
  • چیزی که مصرف می کنید می تواند مستقیماً بر سلامت موهای شما تأثیر بگذارد.
  • از استفاده بیش از حد از ابزارهای حالت دهنده گرمایشی خودداری کنید.
  • از شامپوی کنترل کننده ریزش مو استفاده کنید که ملایم و بدون مواد مضر شیمیایی است.

اشتباهات رایج شامپو زدن

1. شستن بیش از حد موها

شامپو کردن موهایتان بیش از دو بار در هفته می تواند چربی طبیعی موهایتان را از بین ببرد و آن را خشک کند. اما اگر شستشوی مو بخشی از عادت و روتین شماست، از محصولات ملایم تری مانند شامپو های بدون سولفات استفاده کنید. با این حال، اگر پوست سرتان چرب است، به وضوح نیازی به نگرانی در مورد تامین روغن ندارید و می توانید موهایتان را با بهترین شامپو برای موهای چرب تقویت کنید.

2. ماساژ خشن پوست سر با ناخن

نمی‌توان انکار کرد که ناخن‌های شما مجرای باکتری هستند. به همین دلیل است که اگر تمایل دارید از ناخن های خود برای ماساژ پوست سر خود استفاده کنید، باید مراقب باشید زیرا ممکن است منجر به عفونت شود. علاوه بر این، خراشیدن پوست سر می تواند سرعت ریزش مو را افزایش دهد. با نوک انگشتان پوست سر را ماساژ دهید تا به کوتیکول مو آسیبی نرسانید.

3. شستن خیلی سریع

سپری نکردن زمان کافی زیر شیر آب برای شستشوی نهایی می تواند به معنای تجمع روی پوست سر باشد. این تجمع باقیمانده ای است که می تواند باعث شود پوست سر شما احساس خارش کند و با گذشت زمان شوره سر را تحریک کند.

4. شستشو با آب گرم

ما می دانیم که آب گرم حس خوبی دارد، اما واقعاً باید در برابر سرما مقاومت کنید و به آن پایبند باشید. چرا ؟ شستن موهایتان با آب سرد، کوتیکول های مو را محکم و تمام رطوبت آن را حفظ می کند. در حالی که آب داغ باعث باز شدن کوتیکول ها و شکستگی موها می شود. اگر چه خوب است که با ریختن آب گرم روی پوست سر شروع کنید تا منافذ باز شود تا شامپو بهتر جذب شود.

5. شامپو کردن موهای گره خورده

مهم است که قبل از دوش گرفتن موهای خود را با باز کردن گره موها آماده کنید. می توانید از یک شانه دندانه دار برای از بین بردن گره ها بدون آسیب رساندن به موهای خود استفاده کنید.

برای مشاهده مقالات بیشتر در مورد ریزش مو حتما به صفحات دیگر پینک مد سر بزنید.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: چه شامپویی برای ریزش مو خوبه

پیمایش به بالا