بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی

بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی

ریزش مو بخشی از چرخه رشد طبیعی مو است. بیشتر بزرگسالان بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز می‌ریزند. با این حال، زمانی که ریزش مو بیش از این میزان افزایش یابد، می تواند نگران کننده و استرس زا باشد. شما هم نگران ریزش مو هستید؟ در ادامه به شما بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی را معرفی می کنیم. این شامپوها به بهبود سلامت پوست سر و کاهش ریزش مو کمک می کنند.

خوشبختانه، شامپوهای زیادی برای کمک به مبارزه با ریزش مو فرموله شده اند. این شامپو های آلمانی نیز با بهبود وضعیت مو و پوست سر، روند ریزش را کاهش می‌دهند که به نوبه خود باعث رشد سالم‌تر مو می‌شود. علاوه بر این، مواد آبرسان و حجم دهنده می توانند موهای موجود شما را ضخیم تر نشان دهند.

با محصولی که سلامت پوست سر را بهبود می بخشد، هر چه زودتر شروع به استفاده از شامپو کنید، نتایج بهتری خواهید داشت. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ محصول مویی نمی تواند ریزش موی موجود را کاملا قطع کند و هر محصولی که ادعا می کند این کار را انجام می دهد بهتر است از آن اجتناب کنید.

اگر می خواهید حجم و ضخامت مو را افزایش دهید، مقاله ما در مورد بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی را در ادامه ببینید.

شامپو ضد ریزش مو آلمانی: دسترسی سریع

بنر مو

چگونه بهترین شامپو را انتخاب کنیم

چه چیزی باعث ریزش مو می شود؟

شایع ترین علت ریزش مو، ریزش موی ارثی است. یک الگوی ریزش مو به ارث رسیده از یک یا هر دو والدین که معمولاً در اواسط تا اواخر بزرگسالی ایجاد می شود. زنان و همچنین مردان از نظر ژنتیکی مستعد ریزش مو هستند. طاسی با الگوی مردانه معمولاً منجر به ریزش مو از جلو و بالای سر می‌شود، در حالی که در زنان، فولیکول‌های مو به آرامی کوچک می‌شوند و به مرور زمان موهای ظریف‌تر و کوتاه‌تری تولید می‌کنند.

تغییرات هورمونی می تواند یکی از دلایل اصلی ریزش موی موقت در زنان باشد. ریزش مو پس از بارداری، جایی که موهای اضافی که در طول بارداری رشد کرده اند به طور ناگهانی (اغلب مدت کوتاهی پس از پایان شیردهی) می ریزند، حدود نیمی از تازه مادران را تحت تاثیر قرار می دهد.

شروع یائسگی نیز می تواند باعث نازک شدن موها شود. سایر علل ریزش موی موقت شامل استرس یا شوک، بستن بیش از حد موها (آلوپسی کششی)، درمان های پزشکی از جمله شیمی درمانی، بیماری های پوستی مانند پسوریازیس است.

رژیم غذایی شدید و کمبود مواد مغذی نیز می تواند باعث ریزش بیش از حد مو باشد.

برخی از تریکولوژیست ها ادعا می کنند که شستن موهای خود بیش از دو یا سه بار در هفته می تواند باعث ریزش مو شود.

آسیب به مو در اثر دکلره و رنگ مو های شیمیایی می تواند اثری شبیه ریزش داشته باشد که موهای آسیب دیده در انتهای آن می شکند.

برای ریزش مو چه کار کنیم؟

خبر خوب این است که رشد مو به صورت چرخه‌ای اتفاق می‌افتد، بنابراین، اگر اخیراً متوجه ریزش موهایتان بیش از حد معمول شده‌اید، می‌توانید برای تغذیه و حالت دادن به پوست سر و تشویق رشد موهای سالم اقدام کنید. تغییر در رژیم غذایی و تغذیه می تواند رشد مو را تقویت کند. همچنین ماساژ پوست سر برای تقویت گردش خون، و اجتناب از بستن موها و حالت ندادن بیش از حد با گرما برای کاهش شکستگی مو مفید است.

با ریزش موی موقت (ریزش مو که ژنتیکی نیست)، پس از رفع علت، موها معمولاً شروع به رشد می کنند. اگر متوجه ریزش بیش از حد مو شدید، یک قرار ملاقات با پزشک عمومی خود رزرو کنید تا در اسرع وقت به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: شامپو بدون سولفات برای ریزش مو

چگونه شامپو کمک می‌کند؟

در حالی که هیچ شامپویی نمی‌تواند جایگزین موهایی شود که قبلاً ریخته‌اند، شامپوهای با کیفیت آلمانی سخت کار می‌کنند تا وضعیت مو و پوست سر شما را بهبود بخشند و رشد موهای سالم‌تری را از زمانی که شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنید، تشویق کنند. شامپوهای حاوی مواد حجم‌دهنده نیز می‌توانند موهای شما را پرپشت‌تر نشان دهند و به بهبودی موهای شما کمک کنند.

هر شامپو به روش‌های متفاوتی عمل می‌کند، بنابراین برای انتخاب بهترین برند شامپو ضد ریزش آلمانی که به موها و پوست سر شما سلامتی را هدیه می‌دهند، ادامه مطلب را بخوانید.

بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی

1. شامپو آلمانی آلپسین ضد ریزش مو

شامپو موی آلپسین دارای ترکیبی قوی از کافئین است که به موهای نازک قدرت بیداری لازم را می دهد. آلپسین مدل کافئین C1 سرشار از مواد فعال تقویت‌کننده رشد مو است که ریشه‌ها را تحریک، تارهای ضعیف‌شده را تقویت و موهای جدید سالم را تشویق به رشد می‌کند.

اگر هدف شما موهای ضخیم‌، قوی‌ و سالم‌تر باشد، شامپوی آلمانی آلپسین مدل کافئین C1 بهترین انتخاب است.

برای بهترین نتیجه، ابتدا موها را با یک شامپوی شفاف کننده بشویید تا آلودگی، کثیفی و چربی روی پوست سر پاک شود. سپس شامپو آلپسین را به طور یکنواخت در سراسر موها استفاده کنید و قبل از آبکشی چند لحظه صبر کنید تا به آن جذب بشود.

+ مناسب برای انواع مو

بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی

مشاهده قیمت و خرید:


2. شامپو آلمانی سایوس برای ریزش مو

این شامپو از کشور آلمان، ریشه ها را برای تقویت رشد تحریک و مو را از درون تقویت می کند تا موهای موجود شما را در حداکثر طول و ضخامت سالم نگه دارد.

شامپو ضد ریزش مو آلمانی سایوس حاوی عصاره سلول های بنیادی فیتو برای بهبود استحکام مو و جلوگیری از شکستگی و روغن‌های ضروری برای تحریک فولیکول‌های مو است. در عین حال آسیبی که می تواند منجر به شکستن انتهای مو و دو شاخه شدن آن شود را کاهش می دهد.

+ مناسب برای بانوان و آقایان

+ موهای خشک و آسیب دیده


3. شامپو ریزش مو مدل بی سی شوارتسکف آلمان

اگر موهای شما در اثر درمان های شیمیایی مانند دکلره کردن یا رنگ کردن یا حالت دادن مکرر مو آسیب دیده است، این شامپو ضد ریزش و متخصص ترمیم مو از برند آلمانی معروف شوارتسکف اولین قدم در تقویت و ترمیم پیوندهای مو برای کاهش خشکی و شکستگی مو است.

کلاژن و اسیدهای آمینه مو را از داخل تقویت می کنند تا یکپارچگی تار موی شما را بازیابی کنند. این فرمول مناسب حاوی عصاره گیاه اکیناسه، تورین، کارنیتین، تارترات و کاتاژن است.

بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی

مشاهده قیمت و خرید:


شامپو کافئین آلمانی باله آ ضد ریزش

این شامپو با پاکسازی عمیق، سلامت پوست سر و رشد مو را با از بین بردن کثیفی، سبوم و پوسته های پوست سر که می تواند فولیکول های مو را مسدود کرده و رشد مو را کندتر کند، تقویت می کند. این شامپو برای موهای نازک و ضعیف نیز عالی است، زیرا تنها پس از یک بار شستشو، حجم بیشتری به موها می بخشد و موها را براق و ضخیم می کند.

پاکسازی پوست سر از سبوم، اسیدهای چرب و باقیمانده‌های محیطی به موها اجازه می‌دهد آزادانه از ریشه رشد کنند و همچنین به مواد مغذی اجازه می‌دهد راحت‌تر به پوست سر و فولیکول‌های مو شما برسند.

کافئین موجود در شامپوی ضد ریزش مو باله آ محرکی است که گردش خون را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا مواد مغذی و اکسیژن مفید به فولیکول های مو برسد تا آنها را سالم نگه دارد.

بهترین شامپوی ضد ریزش مو آلمانی

مشاهده قیمت و خرید:


شامپو ضد ریزش مو آلمانی گلیس

شامپوی پاک کننده، آبرسان و تقویت کننده گلیس مدل Nutribalance با فرمولاسیون سرشار از ویتامین ها به موها حجم ابریشمی فوری می بخشد.

گلیس با تقویت و صاف کردن موهای موجود، شکستگی را کاهش می دهد، به کاهش ریزش ناشی از آسیب کمک می کند. همچنین پوست سر را بسیار تمیز می‌کند و با رفع انسداد فولیکول‌ها به رشد آن کمک کرده تا موها رشد کنند.

در نهایت، مواد مرطوب‌کننده به موها حجم و نرمی می‌بخشند و به موها کمک می‌کنند با رشد، پرتر و ضخیم‌تر به نظر برسند. برای موهای خشک و آسیب دیده مردان و زنان مناسب است.


بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: علت خارش سر و ریزش مو در زنان

بیشتر بخوانید: شامپو مناسب برای جوش کف سر

پیمایش به بالا