بهترین روغن برای خشکی لب

بهترین روغن برای خشکی لب

متأسفانه با خشک‌ و خشک‌تر شدن هوا، مرطوب نگه داشتن لب‌ها سخت‌تر می‌شود. برق لب یکی از راه حل های مقابله با خشکی است، اما دارای معایبی مانند نیاز به استفاده مداوم، چسبندگی و گیرکردن موها به آن است.
به همین دلیل است که ترند جدید در بازار آرایشی روغن های لب هستند. علاوه بر پوشش براق، آنها همچنین از طریق مرطوب کردن، درمان قوی و ماندگاری در تمام طول روز را ارائه می دهند. ما در ادامه بهترین روغن برای خشکی لب را که می‌توانید از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید معرفی می کنیم.

روغن‌های صورت، بدن و مو احتمالا از محصولات اصلی در روتین زیبایی شما هستند، اما سال جدید رسما سال روغن لب بوده است. در واقع، می توان گفت که هیچ کیف آرایشی بدون آن کامل نیست.

دسترسی سریع: بهترین روغن برای خشکی لب

بنر رژ لب

روغن لب چیست؟

روغن‌های لب اساساً ترکیبی برای مراقبت از پوست هستند که فواید مرطوب‌کنندگی یک بالم لب یا ماسک را با درخشندگی بالای یک رژلب (و هیچ‌چیز از چسبندگی آن) ترکیب می‌کنند. آنها گاهی شفاف هستند، اما اغلب با یک رنگ ظریف رنگ آمیزی می شوند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که آنها جایگزین رژ لب در روتین شما شوند.

آیا روغن لب برای لب ها خوب است؟

روغن‌های لب برای تغذیه و آبرسانی لب‌ها طراحی شده‌اند، بنابراین اگر مستعد خشکی و ترک خوردن لب‌ها هستید، عالی هستند. از منظر مراقبت از پوست، آنها اساساً مانند یک سرم برای لب های شما هستند، اما اتفاقاً باعث می شوند که لب ها در این فرآیند حجیم و براق به نظر برسند. بیشتر آنها با ترکیبات تامین کننده رطوبت مانند اسید هیالورونیک، ویتامین E و روغن های گیاهی فرموله شده اند که به صاف و نرم نگه داشتن لب ها و جلوگیری از ترک خوردن یا پوسته پوسته شدن لب ها کمک می کند.

اگر متوجه می‌شوید که رژ لب‌های کرم یا مایع معمولی لب‌هایتان را سفت و خشک می‌کنند، روغن لب می‌تواند جایگزین بسیار خوبی باشد، به خصوص که بسیاری از آنها رنگی هستند. روغن های لب ظاهری بسیار براق تر از رژ لب به جا می‌گذارند، اما بر خلاف برق لب، احساس سنگینی نمی کنند و اثر چسبناکی به جا نمی گذارند.

آیا روغن لب بهتر از بالم لب است؟

اغلب، بالم لب ها به سادگی پوست را می پوشانند و مانند یک مانع عمل می کنند، که می تواند به جلوگیری از ترک خوردن لب ها کمک کند، اما همچنین به این معنی است که فرمول به راحتی از بین می رود و نیاز به استفاده مکرر دارد.

در مقابل، روغن های لب قوام مایع بیشتری نسبت به بالم لب دارند، به این معنی که مواد مرطوب کننده موجود در آنها بهتر می توانند به پوست نفوذ کرده و جذب شوند. از آنجایی که لب‌های ما رطوبت تولید نمی‌کنند (برخلاف سایر نواحی صورت، غدد چربی ندارند)، این ترکیبات آبرسان برای هدف قرار دادن علائم خشکی، مانند بافت خشن، پوسته پوسته شدن و سفت شدن، فوق‌العاده موثر است. روغن های لب بهترین راه برای مراقبت از لب های شما هستند و ماندگاری آنها بسیار بیشتر از بالم لب است.

بهترین روغن برای خشکی لب

1. روغن برای خشکی لب شگلم

این روغن لب همه چیز برای احیا و آبرسانی لب های خشک و ترک خورده شما دارد. فرمول آن سبک است و به نرمی روی لب های شما می نشیند بدون اینکه حتی مقداری چسبندگی داشته باشد.

روغن لب شگلم در 5 مدل مختلف تولید شده است.

  • شگلم مدل Loco For Coco: عصاره نارگیل به همراه ویتامین سی و هیالورونیک
  • شگلم مدل Green Apple Envy: عصاره سیب به همراه ویتامین سی و هیالورونیک
  • شگلم مدل Mali-Blue Berry: عصاره بلوبری به همراه ویتامین سی و هیالورونیک
  • شگلم مدل Berry Involved: عصاره توت فرنگی به همراه ویتامین سی و هیالورونیک
  • شگلم مدل Grapefruit Glow: عصاره گریپ فروت به همراه ویتامین سی و هیالورونیک
بهترین روغن برای خشکی لب

مشاهده قیمت و خرید:


2. روغن لب میس بیوتی گلدن رز

ترکیبات روغن لب گلدن رز حاوی ویتامین های E برای تغذیه و کمک به حفظ رطوبت لب است. شما بلافاصله پس از استفاده، رایحه خوب را احساس خواهید کرد، بدون این که چسبندگی روی لب ایجاد کند.

این روغن لب با SPF15 از آسیب مضر خورشید جلوگیری می کند. همچنین یک انتخاب مناسب برای پیشگیری از خشک شدن و ترک خوردگی لب است.

گلدن رز بهترین روغن برای خشکی لب

مشاهده قیمت و خرید:


3. روغن لب ریوال د لوپ

روغن لب ریوال د لوپ دارای روغن بادام به عنوان ماده اصلی آن است که لب های شما را برای مدت طولانی مرطوب و نرم نگه می دارد. همچنین عصاره هسته زردآلو وجود دارد که سرشار از آنتی اکسیدان است تا لب های شما را سالم نگه دارد.

بهترین روغن برای خشکی لب

مشاهده قیمت و خرید:


4. روغن لب Push UP Effects لالوکس

فرمول روغن لب لالوکس برای بازسازی و مرطوب کردن لب های شما طراحی شده است و به طور طبیعی با استفاده منظم از شر چین و چروک و خطوط ریز لب خلاص می شوید. این روغن دارای عصاره های گیاهی و کلاژن هایی است که با استفاده روزانه از روغن به آرامی اما مطمئن لب های شما را تقویت می کند.

با استفاده این روغن برای خشکی لب به هیچ عنوان چسبندگی آزار دهنده را تجربه نخواهید کرد.

لالوکس بهترین روغن برای خشکی لب

مشاهده قیمت و خرید:


5. روغن لب شگلم مدل Sunday Picnic

به لطف مواد مفید مانند روغن بادام شیرین، روغن نارگیل و زیتون ظاهر لب های شما را تسکین و بهبود می بخشد.

شما فورا تفاوت قابل توجهی در سطح آبرسانی احساس خواهید کرد و نتایج آن با زمان و استفاده منظم بهتر می شوند.
فرمول آن نچسب است و ظاهری براق به شما می دهد.

شگلم بهترین روغن برای خشکی لب

مشاهده قیمت و خرید:


تست روغن لب شگلم مدل Sunday Picnic:

تست شگلم بهترین روغن برای خشکی لب
تست شگلم بهترین روغن برای خشکی لب
تست شگلم بهترین روغن برای خشکی لب

سوالات پرتکرار

آیا روی لبم روغن بزنم؟

بله، روغن لب بسیار مفید است، زیرا دارای خواص مرطوب کنندگی قوی است که می تواند برای خشکی و ترک خوردگی لب ها مفید باشد. موادی مانند روغن های طبیعی می توانند به بازیابی و حفظ نرمی طبیعی کمک کنند و آنها را با ویتامین های مغذی غنی کنند.

آیا خوابیدن با روغن لب برای من بی خطر است؟

بله، هیدراتاسیون یک شبه با روغن های لب می تواند بسیار موثر باشد. آنها یک سد محافظ در برابر بادهای خشک، سرد و خشن تشکیل می دهند و به شما این امکان را می دهند که بافت صاف پوست خود را حتی در شرایط خشک حفظ کنید. توصیه می کنیم برای جلوگیری از تحریک پوست، از محصولات بدون مواد شیمیایی برای استفاده در طول شب استفاده کنید.

از چه نوع روغنی برای لب استفاده کنم؟

برخی از مفیدترین و بهترین روغن ها برای خشکی لب عبارتند از: دانه انگور، درخت چای، نارگیل، بادام، جوجوبا، آفتابگردان و چند روغن دیگر. آنها ملایم هستند و خاصیت آبرسانی معجزه آسایی دارند که به درمان لب های ترک خورده و پوسته پوسته شده کمک می کند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: رژ لب قهوه ای ۸ شماره دخترانه و خوشرنگ

پیمایش به بالا