بهترین روغن برای تقویت مژه و ابرو چیست؟

روغن برای تقویت مژه و ابرو

مداد ابرو و ریمل برای ایجاد مژه و ابروهای پرتر عالی هستند. اما زمانی که رشد واقعی مژه و ابرو هدف شما باشد، به محصولی نیاز خواهید داشت که کاری بیش از افزودن یک ته رنگ داشته باشد. حقیقت این است که هیچ شواهد بالینی وجود ندارد که ثابت کند روغن های گیاهی می توانند به رشد مجدد ابرو و مژه کمک کنند (اگرچه شواهد حکایتی زیادی وجود دارد). اما مانند روشی که نرم‌کننده موهای سر شما را تغذیه می‌کند، روغن های گیاهی نیز برای تقویت مژه و ابرو می‌توانند باعث تغذیه مفید تار موی ابرو و مژه شوند.

رشد سریع مژه در سه روز حقیقت دارد؟

طول عمر مژه های چشم می تواند از 4 ماه تا 11 ماه متغیر باشد. این طول عمر سه مرحله دارد: مرحله رشد، مرحله تخریب و مرحله تلوژن.

مرحله رشد: همچنین به عنوان فاز آناژن شناخته می شود، این مرحله ممکن است بین 4 تا 10 هفته طول بکشد. یک مژه معمولی بین 0.12 تا 0.14 میلی متر در روز رشد می کند.

با توجه به این اطلاعات می توان گفت رشد کامل مژه در 3 روز امکان پذیر نیست اما می توان با کمک محصولات بهداشتی و روغن های گیاهی سرعت رشد و پرپشت شدن مژه هارا بیشتر کرد.


بهترین روغن تقویت ابرو و مژه

کدام روغن برای تقویت مژه خوب است؟ روغن های گیاهی زیادی برای تقویت مژه و ابرو وجود دارد اما معروف ترین آن روغن کرچک است که احتمالا شما هم از خاصیت های فراوان آن برای پرپشت شدن ابرو و تقویت مژه شنیده اید.

روغن کرچک برای مژه و ابرو

آیا روغن کرچک برای تقویت مژه خوب است؟ روغن کرچک یک ماده فوق العاده است که برای بلند کردن مژه ها و ابروها استفاده می شود. سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است که به تحریک رشد مو و تغذیه و تقویت هر رشته تار کمک می کند. روغن دانه گیاه کرچک گردش خون را در پوست افزایش می دهد و فولیکول های مو را تحریک می کند تا موها سریعتر رشد کنند. روغن کرچک یک عنصر حیاتی در محصولات سرم مژه و ابرو است!

خواص روغن کرچک برای تقویت مژه

+ مرطوب کننده: استفاده از روغن کرچک می تواند مژه های شما را انعطاف پذیر و براق نگه دارد.

+ آغشته کردن مژه ها با روغن می تواند آنها را ضخیم تر نشان دهد.

+ جلوگیری از ریزش تار مژه و ابرو: یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که روغن کرچک دارای خواصی است که ممکن است به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. این تئوری می گوید که اسید ریسینولئیک موجود در روغن کرچک، پروستاگلاندین ها را مسدود می کند، که ممکن است رشد مو را مهار کند. بنابراین ممکن است از ریزش زودرس مژه ها جلوگیری کند.

روغن کرچک برای مژه و ابرو

مشاهده قیمت و خرید روغن کرچک:


روغن بادام شیرین برای تقویت مژه و ابرو

روغن بادام یک روغن ملایم است که سرشار از ویتامین است. مغز بادام حاوی ویتامین E مغذی، کلسیم و منیزیم است که هر مژه را آبرسانی کرده و آن را قوی تر می کند. با استفاده از روغن بادام به مدت تقریبی 6 تا 8 هفته، می توانید انتظار داشته باشید که تفاوت قابل توجهی در مژه ها و ابروهای خود مشاهده کنید.

روغن بادام شیرین حاوی ریبوفلاوین، ویتامین B2 است که برای پوست و بدن بسیار مهم است. این ویتامین به بدن کمک می کند تا سلول ها را بازسازی کند و بافت را سالم نگه دارد.

مراقب باشید روغن را به چشم نزنید زیرا تا 48 ساعت می تواند باعث تحریک، قرمزی و تورم شود.

روغن بادام شیرین برای تقویت مژه و ابرو

مشاهده قیمت و خرید روغن بادام شیرین:


تقویت مژه با روغن بادام تلخ

روغن بادام تلخ یکی از اسانس‌های معروف و چند منظوره است که از دانه‌های درخت بادام استخراج می‌شود. این روغن های طبیعی در ساخت بسیاری از لوازم آرایشی استفاده می شوند.

فواید روغن بادام تلخ برای ابرو و مژه:

+ روغن بادام تلخ به طور موثر و قابل توجهی در رشد مژه و ابرو تاثیر دارد زیرا رشد مژه را از منبع خود فعال می کند.

+ روغن بادام تلخ به مژه ها درخشندگی و حالت فوق العاده ای می بخشد.

+ برای مرطوب کردن مژه های خشک استفاده می شود.

طرز استفاده روغن تقویتی مژه بادام تلخ:

می توانید به سادگی مژه ها را با پنبه آغشته به روغن بادام تلخ کنید و روزانه چند ثانیه ماساژ دهید. اما مطمئن شوید که روغن در چشمان شما وارد نمی شود. هنگام استفاده از روغن روی مژه ها آنها را خوب ببندید. این بهترین راه برای احساس رطوبت واقعی مژه است.

یک راه ساده تر برای استفاده از روغن بادام تلخ برای مژه این است که آن را در جعبه خالی ریمل قرار دهید و هر روز قبل از خواب مژه ها را با همان برس ریمل شانه کنید. به این ترتیب پس از یک دوره استفاده دائمی مژه های بلندتر و پرپشت تری خواهید داشت.

تقویت مژه با روغن بادام تلخ

مشاهده قیمت و خرید روغن بادام تلخ:


رشد مژه و ابرو با روغن آرگان

روغن آرگان یک روغن مجلل از مراکش است که به عنوان طلای مایع نیز شناخته می شود! روغن آرگان در روتین مژه شما ضروری است زیرا حاوی مقادیر زیادی ویتامین E، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که برای رشد و تقویت مژه های شما معجزه می کند.

در کنار روغن کرچک روغن ارگان از بهترین تقویت کننده های مژه و ابرو هستند.

رشد مژه و ابرو با روغن آرگان

مشاهده قیمت و خرید روغن آرگان:


تقویت مژه با روغن نارگیل

آیا روغن نارگیل برای تقویت مژه خوب است؟ مطالعات انسانی و حیوانی نشان می دهد که روغن نارگیل طبیعی برای استفاده در اطراف چشم بی خطر است. علاوه بر ایمن بودن برای استفاده در این ناحیه حساس، می تواند عملکرد مضاعف داشته باشد و نه تنها برای مژه های شما، بلکه برای پوست اطراف چشم شما نیز مفید باشد.

+ روغن نارگیل می تواند از موی مژه و ابرو در برابر آسیب ناشی از شستشو، محصولات مو و حالت دادن محافظت کند.

تقویت مژه با روغن نارگیل

مشاهده قیمت و خرید روغن نارگیل:


روغن زیتون و تقویت مژه و ابرو

شما احتمالا با روغن زیتون و فواید سلامتی فراوان آن آشنایی داشتید. با این حال، آیا از فواید روغن زیتون برای مراقبت از مژه خود آگاه هستید؟ ایا روغن زیتون برای تقویت مژه خوب است؟

همانطور که روغن کرچک برای رشد سالم مو و ابروهای شما توصیه می شود، روغن زیتون نیز می تواند به زیبایی طبیعی مژه های شما کمک کند.

زیتون منبع طبیعی ویتامین ها و مواد مغذی است که همه آنها برای رشد موی سالم مورد نیاز هستند. با استفاده منظم از روغن زیتون، مژه های شما تغذیه مناسبی خواهند داشت. تقویت مژه با روغن زیتون هم بر روی رشد مو و هم بر کیفیت و استحکام تارها اثرات معجزه آسایی دارد.

روغن زیتون و تقویت مژه و ابرو

مشاهده قیمت و خرید روغن زیتون:


تقویت مژه با روغن سیاه دانه

بسیاری از دختران تمایل دارند مژه های تیره و متراکم داشته باشند. روغن سیاه دانه در اینجا نیز می تواند کمک کند. قبل از خواب چند قطره روغن را روی مژه ها بمالید و صبح بشویید. اما باید مراقب باشید که روغن وارد چشم شما نشود.

اگر پوست حساسی دارید از استفاده این روغن خودداری کنید.

تقویت مژه با روغن سیاه دانه

مشاهده قیمت و خرید روغن سیاه دانه:


روغن رزماری برای تقویت مژه

روغن موی رزماری همچنین می تواند به عنوان سرم رشد ابرو و مژه استفاده شود. با استفاده از اپلیکاتور، محصول را به آرامی بر روی ابروها و مژه ها بمالید، روغن رزماری به دلیل داشتن ترکیبات ارگانیک منحصر به فرد باعث رشد سریع و تغذیه آنها می شود.

برای استفاده از روغن رزماری برای رشد مو، چند قطره از روغن را با روغن حامل مانند روغن زیتون مخلوط کنید. مخلوط را روی پوست سر، ابروها یا مژه های خود ماساژ دهید و بگذارید 30 دقیقه تا یک ساعت بماند. با شامپو و آب بشویید.

بیشتر بخوانید: روغن رزماری برای مو

روغن رزماری برای تقویت مژه

مشاهده قیمت و خرید روغن رزماری:


روغن گیاهی تقویت مژه و ابرو اسطوخودوس

اسطوخودوس به خوبی می تواند به رشد سریع و ضخیم مژه های شما کمک کند. علاوه بر این، دارای خواص ضد میکروبی است که به جلوگیری از خارش و عفونت کمک می کند.

روغن اسطوخودوس همچنین دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است.

این بدان معنی است که می تواند به جلوگیری از خارش و عفونت هایی که ممکن است رشد مژه را مهار کرده و منجر به ریزش مژه شود، کمک کند.

برای استفاده از روغن اسطوخودوس برای رشد مو، چند قطره از روغن را با روغن حامل مانند روغن نارگیل مخلوط کنید.

روغن گیاهی تقویت مژه و ابرو اسطوخودوس

مشاهده قیمت و خرید روغن اسطوخودوس:


بهترین محصول تقویت کننده مژه و ابرو

روغن تقویت مژه سریتا

محلول تقویت کننده مژه سریتا با داشتن ویتامین B7 و آلوئه‌ورا در حفظ سلامت و رشد مژه، افزایش ضخامت تار مو و عمر مفید آنها موثر است.

اگر به دنبال یک محلول تقویتی برای پرپشت شدن مژه هستید برند سریتا یکی از باکیفیت ترین محصولات مراقبت مژه را به شما ارائه می دهد.

روش مصرف:

ابتدا مژه‌ها را از هر گونه مواد آرایشی و آلودگی پاک کنید سپس محلول را به مدت 3 ماه هر شب بر روی محل رویش مژه‌ها بکشید. در صورت نیاز و پس از رسیدن به رشد دلخواه، طی مراحل زیر مصرف محصول کم شود. دومین دوره: یک شب درمیان. سومین دوره: دو بار در هفته.

روغن تقویت مژه سریتا

مشاهده قیمت و خرید تقویت کننده مژه سریتا:


سرم تقویت کننده مژه لافارر مدل استموکسی

محصولات لافارر برای پرپشت و بلند کردن مژه ها بسیار مناسب هستند با توجه به کیفیت عالی این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم های ایرانی قرار گرفته است.

با ترمیم و تقویت مژه های آسیب دیده به شما در مراقبت از مژه های خود کمک می کند. بعد از قطع مصرف هم ریزش مژه بسیار کمتری نسبت به محصولات سریتا خواهید داشت.

سرم تقویت کننده مژه لافارر مدل استموکسی

مشاهده قیمت و خرید تقویت کننده مژه لافارر:


سرم احیا کننده ابرو سریتا

سرم احیا کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Vitalize حاوی روغن رزماری و کرچک است که برای ضخامت و جلوگیری از ریزش ابرو بسیار مفید هستند.

راحتی در استفاده، چرب نبودن و تاثیر فوری آن باعث شده یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا باشد.

اگر ابرو های شما هم خالی شده و آسیب دیده پیشنهاد ما سرم ابرو سریتا است.

می توانید از این محصول روزی دو بار در صبح و شب بر روی ابرو های کم پشت و آسیب دیده بخاطر رنگ و مواد شیمایی استفاده کنید.

نکته: اگر پوست شما به این محصول حساس بود مصرف را قطع کنید.

سرم احیا کننده ابرو سریتا

مشاهده قیمت و خرید سرم ابرو سریتا:


ژل تقویت ابرو

ژل تقویت ابرو الی ژن باعث بلند و پر شدن ابرو های شما می شود. اگر ابرو شما هم دچار ریزش شده می توانید با ژل تقویتی ابرو باعث تسریع رشد مجدد ابرو ها شوید.

حاوی رزماری و کافئین است که از نازک و کمپشت شدن دوباره ابرو پیشگیری می کنند.

ژل تقویت ابرو الی ژن

مشاهده قیمت و خرید ژل ابرو الی ژن:


محلول تقویت کننده مژه و ابرو

محلول تقویت کننده مژه و ابرو اکسیلیا با وجود بیماتوپراست (Bimatoprost) در ترکیبات خود افزایش استحکام و ضخامت تارهای ابرو و مژه را تضمین می کند.

+ پر حجم شدن ابرو و مژه

+ بیشترین تاثیر در کمترین زمان ممکن

_ قیمت بالا نسبت به دیگر محصولات

_ حجم محلول کم (3 میلی لیتر)

برای استفاده از اپیلیکاتور مخصوص داخل جعبه استفاده کنید.

محلول تقویت کننده مژه و ابرو

مشاهده قیمت و خرید اکسیلیا:


بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: ۱۵ ماسک مو بدون ابکشی با بهترین کیفیت

مرتبط: محلول روغن تقویت مژه,روغن تقویت مژه و ابرو لارا,لاکچری کوین دیجی کالا,زیما,اگوستا,اکسیلیا,روغن تقویت مژه و ابرو لارا نی نی سایت,مهربانی,گل صنم,تقدیس,بلفارول,حنانه,روغن تقویت مژه دیجی کالا,روغن كرچك,سریتا,لاکچری کوین,لارا,گامنو,ویکتوریا,بهترین تقویت کننده مژه

پیمایش به بالا