بهترین رنگ ابرو ؛ 9 برند محبوب و پرفروش

بهترین رنگ ابرو

اگر به دنبال راهی سریع و راحت برای تقویت ظاهر ابرو خود هستید، سریعترین راه برای رسیدن به این هدف، استفاده از بهترین کیت رنگ ابرو است. رنگ ابرو یک رنگ موی نیمه دائمی است که به طور خاص برای ابروهای کم پشت طراحی شده است. فقط در حدود 10-15 دقیقه، می توانید در راحتی خانه خود ابرو هایتان را پرتر و تیره تر کنید. بنابراین، وقت آن است که با مدادهای ابروی قدیمی خداحافظی کنید و به جای آن به این رنگ‌های تقویت‌کننده و خوب روی بیاورید.

اما با وجود گزینه های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، گاهی اوقات انتخاب گزینه مناسب برای شما دشوار است. فهرست زیر را بررسی کنید تا بهترین مارک کیت رنگ ابرو را برای خود انتخاب کنید.


بهترین مارک رنگ ابرو خارجی و ایرانی

1. رنگ ابرو مارال

این کیت یکی از محبوب ترین و بهترین انتخاب ها برای رنگ کردن ابرو در خانه است که در بازار موجود است. پس از مخلوط شدن با اکسیدان، می توانید به راحتی آن را روی موهای ابروی خود بمالید بدون اینکه لکه یا کثیف شود. این کیت رنگ ابرو مقرون به صرفه در سایه های مختلفی مانند بلوند یا قهوه ای متوسط ، قهوه ای روشن طبیعی و سوخته یا تیره عرضه می شود.

+ حاوی روغن بادام، هسته انگور و آرگان

+ حفظ رطوبت موهای ابرو

بهترین رنگ ابرو مارال

مشاهده قیمت و خرید:


2. رنگ ابرو سانتکس

این کیت رنگ ابرو با قیمت و کیفیت مناسب به شما ابروهایی با ظاهری زیبا در رنگ های بلوند ، پلاتینه ، دارچینی ، نسکافه ای ، شکلاتی ، خاکستری ، شنی ، کاراملی ، قهوه ای ، فندقی و زیتونی ​​می دهد.

+ روغن زیتون و روغن بادام

+ این کیت شامل تیوپ رنگ ابرو، اکسیدان مخصوص، کاسه رنگ ابرو و فرچه رنگ آن میباشد.

بهترین رنگ ابرو سانتکس

مشاهده قیمت و خرید:


3. برند فرانسوی لورینت

لورینت یکی از بهترین و پرفروش‌ترین رنگ های ابرو خارجی موجود در بازار است که در رنگ های متنوعی موجود است و نتیجه ای زنده‌ و در عین حال طبیعی‌ تر را به ارمغان می‌آورد.

+ دارای ویتامین C

بهترین رنگ ابرو لورینت

مشاهده قیمت و خرید:


4. رنگ مارک ویتامول

این کیت رنگ آمیزی ابرو به طور موثر موهای کوتاه و سفید شده شما را می پوشاند تا ابروهای پرتر، واضح و پرپشت تر به شما بدهد.

+ حاوی روغن زیتون و کراتین

+ شامل: رنگ ابرو، اکسیدان و کاسه مخصوص

بهترین رنگ ابرو ویتامول

مشاهده قیمت و خرید:


5. رنگ ابرو جوو

فرمول رنگ ابرو جوو دارای روغن آرگان و آووکادو است تا ابرو هایی ضخیم به شما بدهد و ظاهر ابروهای شما را تقویت کند. در چندین رنگ بلوند پلاتینه، مشکی/قهوه‌ای ، قهوه‌ای روشن و تیره موجود است. هنگامی که به آرامی روی ابروها استفاده می شود، نتایج استثنایی ارائه می دهد.

+ روغن آرگان و آووکادو

+ آمونیاک کم تر و فرمولاسیون ملایم تر

بهترین رنگ ابرو جوو

مشاهده قیمت و خرید:


6. کیت رنگ داماسک رز

کیت رنگ ابرو داماسک رز دارای رنگدانه بالا، ماندگاری طولانی، سبک وزن و دارای فرمول غنی است که ابروهایی با ظاهری کامل تر و مشخص تر ارائه می دهد. این رنگ دهنده ابرو با رنگدانه با کیفیت و ویژه فرموله شده است و بافت صاف آن احساس سفتی به شما نمی دهد.

+ حاوی روغن زیتون و کراتین

+ شامل: رنگ ابرو، اکسیدان و کاسه مخصوص

بهترین رنگ ابرو داماسک رز

مشاهده قیمت و خرید:


راهنمای خرید بهترین رنگ ابرو

  • رنگ: رنگی را پیدا کنید که متناسب با رنگ موی طبیعی ابرو شما باشد. مطمئن شوید که یک سایه روشن تر به جای تیره انتخاب کنید. افرادی که رنگ موهای تیره دارند اغلب اشتباه می کنند که سایه مشکی تیره بخرند، در حالی که بیشتر سایه قهوه ای تیره مناسب ابرویشان است.
  • مواد تشکیل دهنده: به دنبال فرمول هایی با مواد ارگانیک باشید که موهای خشک ابروی شما را تغذیه و آبرسانی می کند. همچنین، از رنگ های حاوی مواد خشن مانند آمونیاک یا پراکسید خودداری کنید.
  • ضد آب: اگر ابروهای خود را رنگ می کنید تا ظاهری پرتر و متراکم داشته باشید، حتما دوست دارید برای مدتی دوام داشته باشد. اگر محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم نیست و مستعد لک شدن است، ممکن است مجبور شوید آن را به طور مکرر در فواصل زمانی کوتاه رنگ آمیزی کنید.
  • ماندگاری: رنگ های ابرو می تواند دائمی یا نیمه دائمی باشد. نیمه دائمی ها چند روز دوام دارند، در حالی که دائمی ها ممکن است هفته ها ادامه داشته باشند.
  • پایان: هنگامی که سایه مناسبی داشتید، رویکرد شما نسبت به آرایش باید ایجاد ظاهری طبیعی باشد (مگر اینکه به دنبال یک ظاهر دراماتیک باشید). ابروهای شما باید صاف به نظر برسند و شکسته یا پوسته پوسته نباشند. باید پر و سرزنده به نظر برسد و سست نباشد. نظرات کاربران در زیر هر محصول را بررسی کنید تا ایده بهتری در مورد رنگ و ماندگاری محصول داشته باشید.

نحوه استفاده از کیت های رنگ آمیزی ابرو

  1. آرایش خود را پاک کنید و ابروهای خود را تمیز و خشک کنید.
  2. رنگ و توسعه دهنده را با استفاده از قلم مو یا برس خود محصول در یک کاسه مخلوط کنید.
  3. با استفاده از یک برس ابرو، رنگ را روی ابروها بزنید، از دو طرف داخلی شروع کنید.
  4. بیشترین غلظت باید در مرکز، جایی که مو متراکم است، باشد.
  5. آن را به مدت 10 دقیقه یا همانطور که در دفترچه راهنمای محصول ذکر شده است نگه دارید.
  6. یک پد پنبه ای خشک بردارید و با فشار کمی رنگ را پاک کنید. همین کار را تا زمانی که ذرات رنگ اضافی پاک شوند ادامه دهید.
  7. صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید تا این فرآیند به پایان برسد.
  8. بهترین رنگ‌ های ابرو با دستورالعمل‌هایی در بروشور ارائه می‌شود که شما را در استفاده از این محصولات راهنمایی می‌کند.

نکته تخصصی: لایه نازکی از وازلین را در گوشه های بیرونی ابروهای خود بمالید تا از بیرون زدگی ناخواسته رنگ به روی پوست جلوگیری کنید.

نکاتی برای استفاده از کیت رنگ ابرو حرفه ای

  • پوست اطراف ابروهای شما نسبت به پوست بدن یا پوست سر حساس تر است. بنابراین، همیشه 24 ساعت قبل از استفاده از هر گونه رنگ ابرو، یک تست روی قسمت کوچکی از پوست خود انجام دهید.
  • اگر رنگ ابرو روشن طبیعی دارید یک سایه تیره تر از رنگ طبیعی ابرو و اگر سایه تیره طبیعی دارید یک شماره روشن تر را انتخاب کنید. این کار باعث می شود که نتایج پایانی طبیعی به نظر برسد.
  • قبل از رنگ کردن ابروهای خود را تمیز و لایه برداری کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که رنگ را دقیقا روی هر یک از ابروهای خود به زمان مساوی قرار دهید تا از متفاوت شدن رنگ دو ابرو جلوگیری کنید.
  • اگر به طور تصادفی پس از استفاده از رنگ، خیلی تیره شد یا آن را دوست ندارید، می توانید ابروهای خود را به آرامی اما مکرر تمیز کنید تا رنگ آن روشن شود یا سریعتر از بین برود.
  • هرگز از رنگ مو برای ابروهای خود استفاده نکنید.

سوالات تکراری

چگونه می توانم رنگ ابرو را برای مدت طولانی نگه دارم؟

نکات زیر می تواند ماندگاری رنگ ابروی شما را طولانی تر کند.

  • سایه های تیره تر را انتخاب کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگیری کنید.
  • از شستن زیاد ابروها خودداری کنید.
  • برای نتیجه بهتر ابروهای خود را پس از رنگ کردن با روغن کرچک ماساژ دهید.

آیا رنگ کردن هر هفته ابروها بی خطر است؟

بله، رنگ کردن ابروها هر هفته بی خطر است. با این حال، مطمئن شوید که یک فرمول مغذی بدون مواد شیمیایی را انتخاب کرده و با احتیاط از آن استفاده کنید تا فرمول به چشم شما نرود.


بیشتر بخوانید: روغن تقویت ابرو

بیشتر بخوانید: بهترین تقویت کننده ابرو

پیمایش به بالا