بهترین تقویت کننده مژه ؛ 8 برند محبوب

بهترین تقویت کننده مژه

بهترین تقویت کننده های مژه در سال های اخیر به عنوان یک راه حل غیر تهاجمی برای کسانی که به دنبال مژه های بلند و پرپشت تر هستند، به طور فزاینده ای محبوب شده اند. این محلول های تقویت مژه به طور خاص با مواد مغذی که باعث رشد، استحکام و ضخامت مژه ها می شود، فرموله شده اند. آنها مانند یک خط چشم مایع اعمال می‌شوند تا مژه‌ها را حالت داده و تقویت کنند و در نتیجه ظاهری حجیم‌تر و شاداب‌تر ایجاد کنند. با استفاده منظم، سرم یا ژل تقویت کننده مژه می‌تواند به افزایش زیبایی طبیعی مژه‌ها کمک کند و بدون نیاز به اکستنشن یا مژه مصنوعی، ظاهری زیبا و طبیعی به چشمان شما بدهد.

در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین برند های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.


بهترین تقویت کننده مژه

1. سرم تقویت کننده مژه سریتا

محلول سریتا یکی از بهترین تقویت کننده های مژه با فرمولاسیون گیاهی پیشرفته برای تقویت و رشد مژه طراحی شده است و در نتیجه مژه های شما بلندتر، ضخیم و پرتر می شود. ترکیبات ملایم و تسکین دهنده سرم به اعماق فولیکول های مژه نفوذ کرده و آنها را از ریشه تغذیه کرده و رشد را تحریک می کند.

+ حاوی بیماتوپروست ، ویتامینB7 و B5

+ دارای ترکیبات گیاهی شبدر قرمز و آلوئه ورا

بهترین تقویت کننده مژه سریتا

مشاهده قیمت و خرید:


2. تقویت کننده مژه بیوآکوا

این محصول یکی از بهترین سرم های تقویت کننده مژه و ابرو از برند خوب بیوآکوا نه تنها ظاهر مژه های شما را بهبود می بخشد، بلکه آنها را تقویت می کند و آنها را کمتر در معرض شکستگی و ریزش قرار می دهد. علاوه بر این، مواد مغذی سرم گردش خون موضعی را تقویت می‌کند، شادابی فولیکول‌های مو را بهبود می‌بخشد و از فولیکول‌های مو محافظت می‌کند و یک محیط رشد امن برای مژه‌های شما ایجاد می‌کند.

+ حاوی رزماری، گزنه، چای سفید و جینسینگ

+ قدرت جذب بالا و بدون ایجاد حساسیت

بهترین تقویت کننده مژه بیوآکوا

مشاهده قیمت و خرید:


3. محلول تقویت کننده مژه اکسیلیا

سرم مژه اکسیلیا یک محصول حرفه ای است که برای تقویت و ایجاد مژه های بلندتر، پرتر و ضخیم تر طراحی شده است. برای افرادی که دارای مژه های صاف و فاقد حجم هستند و همچنین برای کسانی که اکستنشن مژه را تجربه کرده اند مناسب است. این سرم به دلیل اثربخشی آن در تقویت رشد مژه مورد ستایش قرار گرفته است، به طوری که کاربران تنها در چند هفته متوجه پیشرفت های قابل توجهی شده اند.

+ بیماتوپروست 0.03٪

+ مورد تأیید FDA و فاقد چربی

+ دارای اپلیکاتور که به شما امکان می دهد سرم را با دقت و سهولت بیشتر اعمال کنید.

بهترین تقویت کننده مژه اکسیلیا

مشاهده قیمت و خرید:


4. محلول تقویتی ماوالا

تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا یک سرم طبیعی با مواد مغذی و ملایم است که به رشد، ضخیم تر و بلندتر شدن مژه و ابروها کمک می کند. شما می توانید این سرم را به راحتی هر شب قبل خواب در امتداد خط مژه های بالا و پایین خود بمالید و ظاهری چشمگیر و طبیعی تر داشته باشید.

+ حاوی موکوپلی ساکارید طبیعی، ویتامین ب 2 و آمینواسید

+ افزایش سرعت رشد مژه ها

بهترین تقویت کننده مژه ماوالا

مشاهده قیمت و خرید:


5. سرم مژه النویر

سرم تقویت و پرپشت کننده ی مژه النویر به طور ویژه برای افرادی که مژه های کوتاه یا نازک دارند و همچنین افرادی که به دلیل استفاده زیاد از مژه های مصنوعی آسیب دیده اند، مفید است. استفاده از سرم آسان است و دارای اپلیکاتوری مناسب برای استفاده روزانه است که باعث تحریک نمی شود.

+ حاوی اسیدهای آمینه، ویتامین و اسید هیالورونیک

+ خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب

بهترین تقویت کننده مژه النویر

مشاهده قیمت و خرید:


6. سرم تقویت مژه آیسول

سرم مژه آیسول برای بلند کردن و تقویت مژه ها طراحی شده است و از پپتیدها و ویتامین‌های قدرتمند برای تقویت رشد و حجم استفاده می کند. این محصول مناسب برای استفاده بر روی بافت های ظریف مژه بدون ایجاد قرمزی یا تحریک، برای کسانی که به دنبال مژه های پرتر و چشمگیر هستند ایده آل است.

+ بدون الکل و پارابن

+ بدون حساسیت و سوزش چشم

بهترین تقویت کننده مژه آیسول

مشاهده قیمت و خرید:


7. تونیک تقویت مژه سینره

محلول مژه سینره یک سرم تقویت کننده مژه عالی و بسیار موثر است که به ایجاد مژه های بلندتر، پرپشت تر و ضخیم تر کمک می کند. برای افرادی که می خواهند مژه های طبیعی خود را زیباتر کنند مناسب است. استفاده از این سرم آسان است و در مدت زمان نسبتا کوتاهی نتایج چشمگیری از خود نشان خواهد داد.

+ حاوی عصاره ریشه توت و ویتامین های گروه B

+ حاوی فعال ترین ماده شناخته شده پپتیدی به نام میریستوئیل پنتا پپتید ۱۷

بهترین تقویت کننده مژه سینره

مشاهده قیمت و خرید:


عواملی که باید در هنگام انتخاب در نظر گرفت

  • ترکیبات: هنگام انتخاب بهترین تقویت کننده مژه، لیست مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی کنید. به دنبال سرم هایی باشید که حاوی اجزای مفیدی مانند پپتیدها، بیوتین، اسید هیالورونیک و ویتامین ها هستند. این مواد می توانند مژه های شما را تغذیه و تقویت کرده و باعث رشد و سلامت آن ها شوند.
  • ایمنی: اطمینان حاصل کنید که سرم یا روغن مژه ای که انتخاب می کنید برای استفاده در اطراف ناحیه ظریف چشم ایمن است. از سرم هایی که حاوی مواد شیمیایی خشن یا محرک هستند خودداری کنید. بهتر است سرم هایی را انتخاب کنید که توسط چشم پزشک تست شده و ضد حساسیت هستند تا خطر عوارض جانبی به حداقل برسد.
  • روش کاربرد: روش استفاده را در نظر بگیرید. برخی از محصولات دارای اپلیکاتور هستند، در حالی که برخی دیگر از یک قطره چکان استفاده می کنند. روشی را انتخاب کنید که استفاده از آن راحت و بدون دردسر باشد. علاوه بر این، میزان دفعات استفاده از ژل تقویت مژه را در نظر بگیرید و آیا این محلول با برنامه روزانه شما مطابقت دارد یا خیر.
  • نتایج و نظرات: خواندن نظرات مشتریان و بررسی های کارشناسان می تواند بینشی خوب در مورد اثربخشی انواع برندهای مختلف به شما ارائه دهد.
  • قیمت و ارزش: قیمت تقویت کننده مژه را در نظر بگیرید و نسبت به ارزش آن ارزیابی کنید. اگرچه یافتن محصولی متناسب با بودجه شما ضروری است، اما بجای انتخاب محصولات بسیار ارزان، به دنبال تعادل بین هزینه و اثربخشی محصول باشید تا بهترین ارزش را برای پول خود دریافت کنید.

سوالات تکراری

  • از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟
    توصیه می شود از موادی مانند ایزوپروپیل کلوپروستنات، بیتاموپروست، ایزوپروپانول فنیل هیدروکسی پنتن، دی هیدروکسی سیکلوپنتیل هپتنات، دکلرو دی هیدروکسی دی فلورو و اتیل کلوپروستنولامید خودداری کنید. این مواد ممکن است خطرات بالقوه یا عوارض جانبی داشته باشند.
  • آیا استفاده روزانه از سرم مژه اشکالی ندارد؟
    سرم های تقویت کننده مژه معمولا برای استفاده یک بار در روز طبق دستور طراحی شده اند. استفاده بیشتر از آنها ممکن است خطر واکنش های آلرژیک یا سایر عوارض جانبی را افزایش دهد. پیروی از دستورالعمل های ارائه شده برای محصول خاصی که استفاده می کنید بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: چسب مژه موقت با ماندگاری بالا

بیشتر بخوانید: چسب اکستنشن مژه

پیمایش به بالا