بهترین تقویت کننده ابرو ؛ 10 مارک برتر

بهترین تقویت کننده ابرو

بهترین محصولات تقویت کننده ابرو مملو از فرمولاسیون‌های موثری هستند که برخی از مناسب‌ترین مواد برای رشد مو مانند روغن کرچک، پپتیدها، بیوتین، پروتئین‌ها و ویتامین‌ها را در خود جای داده اند تا نتیجه‌ای از ابروهای پرپشت و با ارزش را به شما ارائه دهند.

ابروهای نازک، نواحی ناشی از ریزش موی ابرو، و ابروهای بیش از حد کنده شده اغلب باعث می‌شود صورت ما نامتناسب یا پف کرده به نظر برسد و به همین دلیل است که ما اینجا بهترین مارک های سرم‌ ، کرم و ژل تقویت کننده ابرو را به شما معرفی کرده‌ایم.

در ادامه لیستی از بهترین و ‌پرفروش‌ترین مارک های بازار از نظر خریداران را برای شما تهیه کردیم که می توانید از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.


بهترین مارک تقویت کننده ابرو

1. سرم تقویت ابرو سریتا

سریتا محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و از نظر بسیاری شاید بهترین محصول تقویت کننده ابرو موجود در بازار ایران است. به خوبی برای ابروهای شما کار می کند آن هم بدون مواد شیمیایی بد، همچنین این سرم طبیعی ابرو سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای چرب امگا 6 و 9 است. فولیکول های شما را تغذیه می کند که با گذشت زمان باعث رشد مو می شود.

+ حاوی بیماتوپراست، رزماری و کرچک

+ افزایش ضخامت و طول ابرو

بهترین تقویت کننده ابرو سریتا

مشاهده قیمت و خرید:


2. محلول تقویت مژه و ابرو اکسیلیا

برای تقویت مژه و ابرو چی خوبه ؟ محلول تقویتی اکسیلیا نه تنها در رشد ابروها بلکه در رشد مژه ها نیز تاثیر مثبت دارد. با جوان سازی ریشه ها، نواحی کم پشت ابروی شما را پر کرده و ابروهای بلند و ضخیم تری به شما می دهد. علاوه بر این، ابروهای شما را بدون ایجاد ریزش مو تغذیه می کند.

+ حاوی بیماتوپروست 0.03٪

+ فاقد چربی و بر پایه آب

+ بدون رایحه

بهترین تقویت کننده ابرو اکسیلیا

مشاهده قیمت و خرید:


3. سرم تقویت کننده ابرو آیسول

برند خوب آیسول یک فرمول امیدوارکننده همراه با بسته بندی موثر برای تقویت و استحکام ابروها ارائه می دهد. ژل یا سرم تقویت کننده ایسول مملو از مواد فعال مانند پپتیدها، نوید بهبود ظاهر ابروهای شما را می دهد که به غیر از آن، درخشندگی، انعطاف پذیری و افزایش سطح رطوبت موهای ابرو را نیز تشویق می کند.

+ بازسازی و ترمیم ابرو

+ فاقد الکل و پارابن

+ ضد التهاب و ترمیم کننده

بهترین تقویت کننده ابرو آیسول

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم تقویت کننده ابرو سریتا

کرم تقویت ابرو سریتا با مجموعه پپتیدها و ویتامین‌های گیاهی خود فولیکول های ابروهای شما را تقویت کرده و از آسیب و ریزش موهای ابرو پیشگیری می کند. فرمولاسیون گیاهی موجود در این محصول به ابروهای شما کمک می کند تا در تمام طول روز بی عیب و نقص به نظر برسند.

+ عصاره های گیاهی گزنه، بابونه ، نعناع فلفلی

+ ویتامین ب 5 و ب 6

بهترین تقویت کننده ابرو سریتا

مشاهده قیمت و خرید:


5. محلول رشد و تقویت ابرو لامینین

محلول ابروی لامینین بیشتر موهای کم تغذیه موجود شما را مرطوب می کند در حالی که ترکیبات باکیفیت آن با ایجاد یک لایه محافظ از آسیب بیشتر به ابروها جلوگیری می کند.

+ بابونه، رزماری، گزنه، دم اسب، آویشن و فارفارا

+ کپکسیل و روغن درخت غان

+ افزایش جریان خون و کمک به تغذیه فولیکول‌ها

بهترین تقویت کننده ابرو لامینین

مشاهده قیمت و خرید:


6. سرم ابرو درمنجلین مدل Grow

سرم تقویت کننده ابرو درم انجلین در عرض چند هفته استفاده، ابروهای سالم تری به شما می بخشد. همراه با پپتیدها، پروتئین‌ها و عصاره‌های گیاهی، این فرمول سازگار با پوست یکی از بهترین سرم های طبیعی تقویت کننده ابرو در بازار ایران است.

+ بدون رایحه

+ عصاره رزماری و گل بابونه

+ کمک به کاهش ریزش ابرو

بهترین تقویت کننده ابرو درم انجلین

مشاهده قیمت و خرید:


7. کرم اسکالپیا برای تقویت ابرو

کرم تقویت کننده ابرو اسکالیپا با قیمت مناسب و فرمول فوق‌العاده مؤثر موهای ابرو را بیشتر مرطوب می کند تا رشته های شکننده، ضعیف و نازک مو را حفظ کند و ظاهری سالم به شما بدهد. علاوه بر این، غنی شده با روغن های گیاهی، باعث تقویت ریشه ابرو و پرپشت شدن آن می شود.

+ روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور و شی باتر

+ حاوی هیالورونیک اسید

بهترین تقویت کننده ابرو اسکالیپا

مشاهده قیمت و خرید:


8. سرم تقویت ابرو سینره

سرم تقویت کننده ی ابرو سینره با تغذیه فولیکول های مو و در عین حال تسکین پوست، رشد موهای جدید را تشویق می کند. این محصول دارای یک اپلیکاتور با نوک ریز برای استفاده آسان تر و قرار دادن محصول بر روی ابرو ارائه می شود.

+ عدم تست حیوانی

+ تحریک گردش خون در محل و اکسیژن رسانی بهتر به ریشه ابروها

+ حاوی مواد مغذی

بهترین تقویت کننده ابرو سینره

مشاهده قیمت و خرید:


9. ژل تقویت کننده ابرو گابرینی

ژل تقویت ابرو گابرینی یکی از بهترین ژل های حالت دهنده و تقویت کننده ابرو خارجی (ترکیه)، مجهز به فناوری پیشرفته علمی، در حالی که از شکستگی محافظت می کند، درخشندگی، انعطاف پذیری و رطوبت موهای ابروی شما را نیز بهبود می بخشد.

+ فاقد رنگ و مقاوم در برابر آب

بهترین تقویت کننده ابرو گابرینی

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین تقویت کننده ی ابرو را انتخاب کنیم؟

الف) فرمول: اگر پوست حساسی دارید، حتما یک فرمول ضد حساسیت یا تست شده از نظر پوست انتخاب کنید! اگر عاشق و حامی طبیعت هستید، یک فرمول گیاهی و بدون ظلم به حیوانات مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

ب) قوام: قوام سرم رشد ابرو شما نباید خیلی آبکی یا خیلی غلیظ باشد! اگر بیش از حد آبکی باشد، روی ابرو به خوبی نمی نشیند. به طور مشابه، اگر خیلی غلیظ باشد، احتمال مسدود شدن منافذ پوست بیشتر می باشد که ممکن است با گذشت زمان منجر به آکنه و جوش شود.

ج) هدف: قبل از سرمایه گذاری در هر محصولی، برچسب راهنمای آن را بررسی کنید! قبل از اینکه دست به خرید هر یک از آنها بزنید، نگرانی و هدف خود را بشناسید. همراه با رشد ابرو، اگر نگرانی شما به حداقل رساندن شکنندگی و ریزش است، محصولی را انتخاب کنید که همان نگرانی را برای شما برطرف کند. در عین حال، اگر هدف شما افزایش درخشندگی ابرو است، محصولی را انتخاب کنید که تارها را مرطوب کند تا ظاهری بهتر داشته باشد.

د) اپلیکاتور: نقش مهمی در رسیدن به نتیجه مطلوب دارد. یک برس اپلیکاتور ریمل مانند بهترین گزینه برای پوشاندن تمام موهای ابروی شماست.

نحوه استفاده از سرم تقویت ابرو

  • مرحله 1: با یک سطح تمیز شروع کنید! صورت خود را همراه با ابروهای خود تمیز کنید تا هرگونه آلودگی یا آرایش قبلی پاک شود.
  • مرحله 2: در این مرحله می توانید تونر یا سرم معمولی خود را به تمام صورت خود بمالید. در مورد سرم، سعی کنید از زدن آن به نواحی کنار ابروها خودداری کنید.
  • مرحله 3: سرم تقویت ابرو خود را بردارید و آن را با یک اپلیکاتور با نوک ریز روی نواحی کم پشت بمالید.
  • مرحله 4: اگر برسی شبیه ریمل دارید، آن را بردارید و محصول را با برس روی موهای ابروی خود بمالید تا تارها مرطوب شوند.
  • مرحله 5: اکنون می توانید صورت خود را با مرطوب کننده معمولی خود مرطوب کنید تا مطمئن شوید که سطح پوست شما برای طولانی ترین زمان ممکن هیدراته می ماند.

سوالات تکراری

– سرم های رشد ابرو چگونه کار می کنند؟

سرم های رشد ابرو با نفوذ به پوست شما و تشویق رشد موهای جدید با تحریک فولیکول های مو به طرزی جادویی عمل می کنند.

– آیا سرم های رشد ابرو می توانند عوارضی ایجاد کنند؟

سرم های رشد ابرو که حاوی مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده مضر نیستند، احتمالاً عوارض جانبی ایجاد نمی کنند.

– آیا می توانم روی سرم رشد ابرو آرایش کنم؟

بله، می توانید روی سرم رشد ابرو آرایش کنید. با این حال، اگر چسبناک یا سنگین باشد، ممکن است آرایش در اطراف ابروهای شما جذاب به نظر نرسد. پس عاقلانه عمل کنید!

– آیا مردان می توانند از سرم های تقویت ابرو استفاده کنند؟

بله چرا که نه؟ مردان نیز می توانند از سرم های رشد ابرو در نواحی کم پشت خود برای پر کردن شکاف و تحریک رشد ابرو استفاده کنند!


بیشتر بخوانید: موچین چراغ دار

بیشتر بخوانید: قیچی ابرو

پیمایش به بالا