بهترین برنزر صورت ؛ 8 مارک خوب

بهترین برنزر صورت

به راهنمای نهایی در مورد بهترین برنزر های صورت برای متحول و زیبا کردن چهره خوش آمدید. برنزر محصولی جادویی است که حتی در ماه های دلگیر و سرد درخشش گرمی به پوست شما می بخشد. با این حال، انتخاب برنز کننده مناسب، با توجه به گزینه های فراوان موجود در بازار، می تواند یک کار پیچیده باشد.

راهنمای ما به گونه ای طراحی شده است که تمام اطلاعاتی را که برای کشف انواع مختلف برنزر ها، درک ویژگی های منحصر به فرد آن ها، و انتخاب مناسب با رنگ پوست و نوع پوست شما نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال رنگ برنزه ملایم یا برنز عمیق باشید، بهترین گزینه‌ها را در اینجا خواهید یافت. محصولات انتخاب شده ما از بهترین مارک های برنزر صورت به شما این قول را می دهد که در هر زمان و هر مکان، ظاهری باورپذیر و زیبای آفتاب زده طبیعی به شما ارائه دهد.

بنر آرایش صورت

بهترین مارک برنزر صورت

1. پودر برنز نوت

برنزر نوت دارای بافتی نرم و ابریشمی با SPF 15 است که تا ساعت ها به صورت شما درخشندگی طبیعی و زیبا می‌دهد. این برنزر با طیف رنگبندی روشن، متوسط و تیره برای انواع پوست های سبزه، گندمی، سفید و تیره مناسب است.

+ SPF 15 و ضد آفتاب

+ حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E

+ بدون پارابن و قابل استفاده به عنوان رژگونه و کانتور

نوت بهترین برنزر صورت

مشاهده قیمت و خرید:


2. برنزر پودری بورژوا

بورژوا از پرفروش‌ترین و بهترین برنزر های صورت موجود در بازار است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر چهره خود را زاویه سازی و فرم دهی کنید. با استفاده آسان، این محصول علاوه بر اینکه مناسب کانتورینگ صورت است، شما می توانید از رنگ های روشن آن به عنوان هایلایتر نیز استفاده کنید.

بورژوا بهترین برنزر صورت

مشاهده قیمت و خرید:


3. برنزر هولا بنفیت

برنزر مات آرایش حرفه ای بنفیت یک برنز کننده پودری فشرده است که بدون زرق و برق اضافه، درخشش طبیعی را به پوست شما ارائه می دهد. این محصول برای کانتورینگ و مشخص کردن ویژگی‌های صورت مناسب است و در سایه‌هایی مختلف برای همه رنگ‌های پوست موجود است. بنفیت یک برند خارجی بسیار با کیفیت است و خط کاملی از محصولات صورت را برای تکمیل ظاهر آرایش شما ارائه می دهد.

بنفیت بهترین برنزر صورت

مشاهده قیمت و خرید:


4. پودر برنزه کننده وت اند وایلد

با برنزر وت اند وایلد درخششی و ظاهری طبیعی دریافت کنید. می توان آن را به تنهایی، زیر آرایش یا روی کرم پودر استفاده کرد تا بافت، رنگ و ظاهر پوست را بهبود بخشد. علاوه بر این، این آرایش به طور خاص برای پوست های حساس فرموله شده و بدون تست حیوانی است.

+ ضد آفتاب SPF 15

وت اند وایلد بهترین برنزر صورت

مشاهده قیمت و خرید:


5. برنزر صورت دبالم

این محصول حاوی ترکیباتی مغذی و مرطوب کننده، حاوی ویتامین های ضروری است که پوست شما را نرم و آبرسانی می کند. برنزر باهاما ماما دبالم ماندگاری خوب برای پوشش تمام روز دارد و با یک فرمولاسیون سبک و بدون چسبندگی برای هر نوع پوستی مناسب است.

+ فاقد عطر، روغن و پارابن

+ یکی از بهترین برنزر های صورت خارجی

دبالم بهترین برنزر صورت

مشاهده قیمت و خرید:


6. پودر برنزر شیگلم

شیگلم یک برند سنگاپوری و شیک است که در سال های اخیر در بازار آرایشی ایران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این برنز کننده دارای فرمولی سبک وزن با روکش مات است که رنگ‌ دهی عالی برای کانتور یا برنز کردن صورت و گردن به شما می‌دهد.

شیگلم بهترین برنزر صورت

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی قبل از خرید بهترین برنزر صورت

رنگ پوست: هنگام انتخاب برنزر صورت، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. سایه ای را انتخاب کنید که مکمل پوست طبیعی شما باشد. اگر پوست روشنی دارید، برنزری با رنگ روشن‌تر و ظریف‌تر انتخاب کنید. برای رنگ پوست های متوسط ​​تا تیره، می توانید به سراغ رنگ های برنزی با سایه های عمیق تر بروید.

فرمول و پایان: فرمولی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست و پوشش مورد نظر شما باشد. برنزر های پودری همه کاره هستند و اکثرا برای انواع پوست به خوبی کار می کنند و روکشی مات ارائه می دهند. برنزه کننده های کرم یا مایع برای پوست های خشک ایده آل هستند زیرا درخشندگی ملایمتر و طبیعی تر را ارائه می دهند.

رنگدانه قابل ساخت: به دنبال برنز کننده صورت باشید که رنگدانه های قابل ساخت را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد شدت رنگ را کنترل کنید و درخشندگی طبیعی را تضمین کنید. یک فرمول قابل ساخت همچنین ترکیب و لایه بندی برنزر را برای یک پوشش بدون درز و لکه آسان تر می کند.

ترکیبات: لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برنزر حاوی هیچ گونه محرک یا حساسیت زا نیست. به دنبال محصولاتی باشید که فاقد روغن، غیر کومدون زا و فاقد مواد شیمیایی خشن هستند. این به جلوگیری از جوش و اطمینان از کاربرد ایمن روی پوست شما کمک می کند.

برنزر صورت چیست؟

برنزر برای ایجاد درخشندگی سالم و برنزه شدن صورت شما استفاده می شود. بدون نیاز به قرار گرفتن در معرض واقعی خورشید، ظاهری آفتاب‌ دیده را ارائه می‌کند. پوست را بدون آسیب تیره می کند و به آن ظاهری طبیعی و درخشان می بخشد.

سوالات تکراری

بعد از کرم پودر برنزر بزنیم؟

برنزر بعد از کرم پودر و کانسیلر استفاده می شود. این یکی از مراحل تکمیلی در روتین آرایش شما است. پس از استفاده از برنزر، می توانید با استفاده از رژگونه و هایلایتر، استخوان گونه خود را فرم دهید.

تفاوت برنزر و کانتور چیست؟

برنزر معمولا رنگ گرم تری دارد و برای رنگ دادن به پوست استفاده می شود. محصولات کانتور معمولاً با رنگ های سرد تر ظاهر می شوند و برای ایجاد سایه، زاویه سازی و افزودن ابعاد و فرم دادن به صورت با سایه استفاده می شوند. کانتور اغلب با هایلایتر جفت می شود تا سایه ها را بهتر کند.

برنزر باید از کرم پودر روشن تر باشد یا تیره تر؟

برای پوست های روشن، برنزه کننده ای با ته رنگ خنثی یا کمی صورتی انتخاب کنید که بیش از دو درجه عمیق تر از کرم پودر شما نباشد. برای پوست زیتونی، برنزری با رنگ‌های خنثی یا طلایی انتخاب کنید که بیش از دو یا سه درجه عمیق‌تر از کرم پودر شما نباشد.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین مارک پرایمر صورت

بیشتر بخوانید: کرم برنزه کننده

پیمایش به بالا