بهترین برق لب حجم دهنده با ماندگاری بالا ؛ 8 برند برتر

بهترین مارک برق لب حجم دهنده

مهم نیست که چه نوع آرایش صورتی را انتخاب می کنید، همیشه می توانید از بهترین برق لب (لیپ گلاس) حجم دهنده با ماندگاری بالا برای تکمیل ظاهر و آرایش خود استفاده کنید. بعلاوه، از آنجایی که بسیاری از آنها با ترکیبات آبرسان (مثل کره شی و ویتامین E) فرموله شده اند، به عنوان آرایش و مرطوب کننده کار می کنند.

به خاطر داشته باشید که برق لب برای هر رنگ پوست، نوع پوست و حتی برای هر مناسبتی وجود دارد. از لیپ گلاس های شفاف گرفته تا سایه‌های پررنگ‌تر، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. تیم زیبایی پینک مد صدها محصول لب را بررسی کرده و بر اساس آن، یک لیست کامل از بهترین مارک های برق لب موجود در بازار را برای شما گردآوری کرده است. در ادامه با این محصولات پرطفدار و محبوب آشنا شوید و از معتبر ترین فروشگاه های پیشنهادی خرید کنید و لذت ببرید.

دسترسی سریع: بهترین برند های برق لب

بنر رژ لب

لیپ گلاس چیست؟

هدف اصلی یک برق لب یا همان لیپ گلاس(Lipgloss) این است که به لب ها ظاهری براق و صاف و در برخی موارد رنگ ظریفی به لب بدهد.

برق لب ها می توانند به صورت مایع یا جامد با قابلیت استفاده آسان باشند. آنها به طور معمول براق هستند، اما همچنین می توانند پوششی براق، مات یا طبیعی داشته باشند. فرم های مایع برق لب، درخشندگی بیشتری نسبت به مواد جامد دارند، زیرا لایه ضخیم تری از مواد آرایشی به لب ها اضافه می کنند. برق لب را می توان به تنهایی یا روی رژ لب استفاده کرد تا لب ها را پرتر نشان دهد. این برای کسانی که می خواهند لب هایشان حجیم تر به نظر برسد عالی است.

بهترین مارک برق لب

1. برق لب شاین دار مای

لیپ گلاس لومینوس مای پرفروش ترین و محبوب ترین برق لب موجود در بازار ایران است. برق لب بی رنگ لومینوس مای در دو مدل اکلیلی و بدون اکلیل هستند. شماره 11 از این محصول بدون اکلیل و شماره 12 آن اکلیل دار است. شما می توانید از برق لب مای بدون نگرانی روی رژ لب جامد نیز استفاده کنید.

+ بدون تست حیوانی

+ بافتی نرم و سبک با ماندگاری بالا و بدون ایجاد حس چسبناک روی لب

– حرارتی نیست

– این مدل بی رنگ است اما اگر به دنبال برق لب رنگی هستید می توانید از سری کریستال شاین مای دیدن کنید.

نکته: اسم خیلی از برق لب های موجود در دیجی کالا به اشتباه رژ لب مایع ثبت شده است. اما اگر به اسم روی محصول دقت کنید، lip gloss (لیپ گلاس) نوشته شده است که به معنی برق لب است.


2. برق لب رنگی گلدن رز

برق لب رنگی گلدن رز مدل مگا شاین با روغن جوجوبا و ویتامین E فرموله شده تا لب ها را نرم و مرطوب کند. این مدل از برق لب های گلدن رز علاوه بر حجم دهنده بودن در بیش از 20 رنگ مختلف نیز موجود می باشند.

+ بدون احساس چسبندگی و ماندگاری بالا

+ براق کننده لب و حجم دهنده

عکس برق لب رنگی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


3. برق لب حجم دهنده شیگلم

این برق لب حجم دهنده از برند سنگاپوری شگلم با کمک یک مجموعه پپتیدی و با احساس سوزش کم، لب ها را حجیم می کند. همچنین با روغن دانه جوجوبا و روغن نارگیل برای تامین رطوبت فرموله شده است. رنگی بسیار ملایم و طبیعی نیز دارد. شیگلم یکی از بهترین برق لب های حجم دهنده خارجی موجود در بازار است.

+ ابتدا مقداری ایجاد سوزش میکند بعد از گذشت چند دقیقه به مرور لبها درشت و حجیم میشوند

+ حاوی اسکوالن است و به بر طرف کردن خشکی لب کمک میکند.

+ فاقد تست حیوانی

عکس برق لب حجم دهنده شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


4. برق لب فنتی بیوتی

برق لب Fenty Beauty از همان لحظه عرضه مورد علاقه طرفداران بوده است. نه تنها ظاهری زیبا و بازتابنده به لب ها می دهد، بلکه پوست های خشک را مرطوب و احیا می کند. علاوه بر این، فرمول تزریق شده با کره شی و ویتامین A به هیچ وجه چسبناک یا چسبنده نیست، اما به اندازه کافی غلیظ است تا ساعت ها روی لب ها بماند.

+ این برق لب روی هر رنگ پوستی خوب به نظر می رسد.

+ فنتی بیوتی متعلق به سلبریتی و خواننده مشهور امریکایی ریانا است.

عکس برق لب فنتی بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


5. برق لب بی رنگ کالیستا

اگر به دنبال یک برق لب بی رنگ با قیمت مناسب و ایرانی هستید، برق لب ویوید شاین کالیستا یک انتخاب مناسب برای شما است. این برق لب علاوه بر ماندگاری خوب پوشش دهی مناسبی نیز روی لب شما خواهد داشت.

عکس برق لب بی رنگ کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


6. برق لب میبلین

این برق لب Maybelline نیویورک که در بیش از 10 رنگ زیبا موجود است، ظاهری فوق العاده براق به لب ها می بخشد که راحت و بدون چسبندگی است. می توانید برق لب Lifter Gloss میبلین را به تنهایی یا روی رژ لب استفاده کنید. علاوه بر این، حاوی اسید هیالورونیک برای آبرسانی به لب ها است.

+ حاوی هیالورونیک اسید

+ برنده جایزه مجله ALLURE

عکس برق لب میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


7. برق لب میوه ای گلدن رز

گلدن رز در ارائه محصولات آرایشی مخصوص لب بسیار موفق بوده و یکی از محبوب ترین برند ها در میان خانم های ایرانی است. برق لب میوه ای گلدن رز دارای رایحه میوه های لیمو، موز، توت فرنگی و پرتقال است.

+ ماندگاری و رایحه عالی

عکس برق لب میوه ای گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


سوالات تکراری

چگونه برق لب را انتخاب کنم؟

بهتر است از سایه هایی استفاده کنید که شبیه ته رنگ پوست شما هستند. بنابراین، برای ته‌رنگ‌های زرد به سراغ سایه‌های گرم‌تر بروید و برای ته‌رنگ‌های صورتی به سراغ سایه‌های آبی یا بنفش بروید. شما باید سعی کنید از سایه های خاکستری یا بیش از حد کم رنگ برق لب اجتناب کنید زیرا باعث می شود پوست صورت شما بیمار و ناسالم به نظر برسد.

کدام برق لب برای استفاده روزانه بهتر است؟

به احتمال زیاد، شما می خواهید که برق لب روزانه شما مرطوب کننده و غیر چسبنده باشد. برق لب ایکس یک گزینه عالی برای استفاده روزمره است زیرا سبک وزن است و بدون اینکه خیلی پررنگ یا چسبنده باشد، رنگ زیبایی به لب ها اضافه می کند. همچنین توصیه می‌کنیم برای آبرسانی و محافظت بهتر، بالم لب فانتزی و محبوب خود را در کیف آرایشی نگه دارید تا آن را در طول روز به لب های خود بمالید.

تفاوت رژ لب مایع با برق لب چیست؟

تفاوت اصلی رژ لب مایع با برق لب در این است که برق لب محصولی شفاف و براق است که رنگ ظریفی به لب ها می بخشد و معمولا ماندگاری طولانی ندارد. از طرف دیگر رژ لب مایع، رنگی تند و پوششی مات یا ساتن با ماندگاری طولانی ارائه می دهد.

ماندگاری برق لب چقدر است؟

ماندگاری آن 12 ماه و عمر استفاده آن (بدون نوشیدن یا خوردن) دو تا سه ساعت است. خوشبختانه، به دلیل ضخیم‌کننده‌های موجود در لیپ گلاس، این می‌تواند به برخی از محصولات کمک کند تا مدت بیشتری روی لب‌ها بچسبند. در حالی که ماندگاری برق لب به اندازه رژلب مشخص نیست، یک برق لب متعادل و فرموله‌شده باید حداقل چند ساعت دوام داشته باشد.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین مارک تینت لب

بیشتر بخوانید: رژ لب کالباسی خوشرنگ

پیمایش به بالا