بهترین برس مو از محبوب ترین برند ها

بهترین برس مو

برس مو یک ابزار ضروری در هر روتین مراقبت از مو است. آنها در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارند که هر کدام برای پاسخگویی به انواع خاص نیازهای مو طراحی شده اند. برس های موی گراز برای پخش روغن طبیعی در سرتاسر مو عالی هستند، در حالی که برس های پارویی برای باز کردن و صاف کردن موهای بلند عالی هستند. برس‌های گرد برای ایجاد حجم و فر ایده‌آل هستند، در حالی که برس‌های هواکش برای سشوار کشیدن و ایجاد بافت عالی هستند. با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، انتخاب بهترین برس مو ممکن است کار ساده ای نباشد، بنابراین ما با توجه به نظر خریداران لیستی از محبوب ترین برس های بازار را برای کمک به شما تهیه کردیم.

بنر مو

بهترین برس مو

1. برس مو دکتر مورنینگ

دکتر مورنینگ از پرفروش‌ترین و بهترین مارک های برس مو در بازار آرایشی ایران است. این برس با کیفیت برای شانه زدن روزانه، گره‌زدایی و حالت دادن به موهایتان مناسب است. صفحه انعطاف پذیر آن باعث نرمی برس شده و دندانه های فلزی آن بدون گیر کردن و کشیدن به موهای شما حالت می دهد.

+ سایز سری: 100

دکتر مورنینگ بهترین برس مو

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس مو مدل چوبی بامبو

برس چوبی بامبو برای جلوگیری از الکتریسیته ساکن، موخوره و شکستگی موها بسیار مناسب است. این مدل از برس های چوبی بسیار محبوب و پرفروش هستند.

+ بدنه و دندانه های کاملا چوبی

+ سایز سری: 100

بهترین برس مو

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس مو نیترو

نیترو مدل 1225 یکی از بهترین برس های مو و ابزاری عالی برای هر کسی با موهای ضخیم، بلند یا مجعد است. دندانه های برس نیترو برای به حداقل رساندن درد و محافظت در برابر دو شاخه شدن و شکستگی مو طراحی شده اند.

+ سر سرامیکی

+ سایز سری: 100

نیترو بهترین برس مو

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس مو اکسیژن

اکسیژن یک برند محبوب در زمینه تولید ابزار آرایشی است که محصولات آن در کره جنوبی تولید می شوند. این برس با طراحی سبک وزن و ارگونومیک خود، با شکل پوست سر شما سازگار می شود و تجربه شانه زدن آرامش بخشی را ایجاد می کند. به طور یکپارچه گره خوردگی ها را بدون کشیدن مو از بین می برد و از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند.

+ بدنه پلاستیک و سری فلزی

بهترین برس مو اکسیژن

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس میسیز گیوا

این برس به دلیل توانایی در باز کردن موهای خیس یا خشک بدون کشیدن یا گیر کردن مو و توانایی آن برای کمک به کاهش درد و شکستگی مو یک انتخاب عالی و ارزان قیمت است.

+ رنگبندی متنوع

+ جنس سری فلز

بهترین برس مو گیوا

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس مستر براش

برس موی مستر براش محصولی با ارزش است که هم برای موهای مرطوب و هم برای موهای خشک مناسب است و بدون کشیدن یا آسیب به مو به طور موثر موهارا شانه می زند. اگر به دنبال یک برس با دندانه های پلاستیکی هستید این مدل از برس مستر براش انتخاب مناسبی برای شماست.

+ دندانه و بدنه پلاستیکی

+ چنگک برای تمیز کردن برس

بهترین برس مو مستر براش

مشاهده قیمت و خرید:


7. شانه مو پرومکس

برس پرومکس برای مدیریت موهای ضخیم و نامنظم عالی است. این برس با داشتن یک دستگیره نرم و پایه بالشتک انعطاف‌پذیر، به گونه‌ای طراحی شده است که برس زدن روی موهای شما آسان‌ و بدون آسیب باشد. دندانه های برس موها را نمی‌گیرند و نمی‌کشند و آن را برای شانه کشیدن موهای خیس یا خشک ایده‌آل می‌کنند.

+ سر سرامیکی

بهترین برس مو پرومکس

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین برس مو را انتخاب کنید

نوع مو: اولین قدم در انتخاب برس مو این است که نوع موی خود را در نظر بگیرید. اگر موهای صاف و ظریفی دارید، یک برس با موهای طبیعی یا موهای گراز گزینه خوبی است. این برس ها روی موها ملایم هستند و به توزیع روغن طبیعی مو از پوست سر تا انتهای مو کمک می کنند.

اگر موهای ضخیم و مجعد دارید، برس با موهای مصنوعی انتخاب بهتری است. این برس‌ها انعطاف‌پذیرتر هستند و می‌توانند به باز کردن موهای ضخیم بدون کشیدن یا شکستن کمک کنند.

هدف: اگر به دنبال یک برس برای استفاده در هنگام سشوار کشیدن مو هستید، یک برس گرد با موهای طبیعی یا یک برس موی گراز گزینه خوبی است. این برس ها به ایجاد حجم و صاف کردن کوتیکول های مو کمک می کنند.

اگر به دنبال یک برس برای حالت دادن به موهای خود هستید، برس پارویی یا برس هواکش گزینه خوبی است. برس‌های پارویی برای صاف کردن موها عالی هستند، در حالی که برس‌های هواکش برای افزایش حجم و فر کردن موها مناسب هستند.

اندازه: اندازه و شکل برس نیز می تواند عامل مهمی در انتخاب برس مناسب برای نوع موی شما باشد. اگر موهای کوتاه یا ظریفی دارید، یک برس کوچکتر انتخاب خوبی است. این به شما کمک می کند تا از گره خوردن موها جلوگیری کنید.

اگر موهای بلند یا پرپشتی دارید، یک برس بزرگتر گزینه بهتری است. این به شما این امکان را می دهد که سطح بیشتری را بپوشانید و موهای خود را به طور موثرتری باز کنید.

چگونه موهای خشک را بدون شکستگی برس بزنید؟

هنگام برس زدن موهای خشک، توصیه می‌شود از قسمت پایینی مو شروع کنید و در قسمت‌های کوچک با حرکت‌های کوتاه به سمت بالا بروید تا گره‌ها را از بین ببرید. این تکنیک در جلوگیری از شکستگی و آسیب به مو کارآمدتر است.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: برس رنگ مو

بیشتر بخوانید: بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

پیمایش به بالا