انواع برق لب فانتزی و دخترانه

انواع برق لب فانتزی و دخترانه

برق لب در دو دهه اخیر پیشرفت زیادی کرده است. محصولات ساده و بسیار چسبناک گذشته که فقط به رنگ صورتی ساخته شده بودند، جای خود را به برق لب های فانتزی و دخترانه با طراحی زیبا و فرمولاسیون مغذی دادند. این محصولات جدید دارای فرمول‌های سبک و کره‌ای اغلب با ترکیبات موثر مراقبت از پوست مانند اسید هیالورونیک هستند.

جستجو برای لیپ گلاس (برق لب) فانتزی و مورد علاقه شما بستگی به نظر شخصی خودتان دارد. در حالی که برخی افراد رنگی ظریف یا حتی برق لب بی رنگ را ترجیح می دهند، برخی دیگر به دنبال رنگ هایی هستند که درخشندگی و رنگدانه بیشتری را ارائه می دهند. همچنین بحث در مورد بافت محصول نیز وجود دارد: شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا فرمول غلیظ و ملایم برای شما مفید است یا اینکه سبک تر و آبرسان تر را ترجیح می دهید. اما کسانی هستند که علاوه بر رنگ و بافت به طراحی ظاهر برق لب نیز اهمیت ویژه می دهند. به همین دلیل بسیاری از برند ها با ارائه محصولاتی فانتزی و کیوت در بازار آرایشی بسیار موفق بوده اند.

اکنون با داشتن طراحی و فرمول های بسیار زیبا و غیر چسبنده، برق لب به ترند آرایشی بازگشته و بهتر از همیشه است. در ادامه لیستی از انواع برق لب فانتزی و دخترانه برای انتخاب راحت تر شما تهیه کردیم.

بنر رژ لب

انواع برق لب دخترانه و کیوت

1. برق لب قلبی مجیک

محبوب ترین برق لب فانتزی بازار و فروشگاه های آنلاین برق لب های قلبی هستند. این برق لب های دخترونه و زیبا از برند مجیک با غلظت مناسب و ماندگاری بالا به لب های شما حجم و زیبایی شگفت انگیزی می بخشند.

+ رنگ کم و ملایمی دارد.

+ برق لب حرارتی و براق کننده

عکس انواع برق لب فانتزی و دخترانه قلبی

مشاهده قیمت و خرید:


2. انواع برق لب عروسکی فیور بیوتی

لیپ گلاس فیور بیوتی لب های شما را مرطوب و براق می کند و در عین حال بر رنگ طبیعی لب شما تاکید می کند. برق لب های فیور بیوتی دارای انواع طرح های بامزه و عروسکی مانند شخصیت های باب اسفنجی یا میوه های مختلف است.

+ رنگ می دهد؟ بله

+ حرارتی و ماندگار

عکس انواع برق لب فانتزی و دخترانه فیور بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


3. برق لب دوقلو

برق لب های دو قلو نیز یکی دیگر از طرح های فانتزی پرطفدار هستند. این محصول دارای 2 برق لب یکی با اکلیل و دیگری ساده بدون اکلیل می باشد. طرح و رایحه های مختلفی از آن وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.


4. برق لب آبنباتی مجیک

برق لب با طرح آبنبات مجیک براق است بدون اینکه چسبنده باشد، رنگدانه دارد بدون اینکه زیاد باشد، و همیشه آبرسان است. این محصول مرطوب‌کننده‌ترین و راحت‌ترین پوشش را بر روی لب‌های شما می‌گذارد.

+ نرم کننده و زیبایی لب


5. برق لب میوه ای اسنس

این براق کننده لب فانتزی از برند اسنس هر چیزی که از یک برق لب می خواهید را دارد: رایحه های متنوع، فرمولی فاقد چسبناک بودن و پوششی زیبا به همراه طراحی و قیمت مناسب.


6. انواع برق لب فانتزی مجیک

اگر از طرفداران محصولات فانتزی هستید حتما اسم برند مجیک نیز برایتان آشنا است. در ادامه چند مدل دیگر از برق لب های مجیک با طرح های انگشتر ، شیشه شیر و آیس پک را مشاهده می کنید.


7. برق لب پروانه ای

طرح پروانه نیز یکی از مدل های زیبا و دخترانه از سری برق لب های فانتزی است که طرفداران خاص خود را دارد. در اینجا دو نوع مختلف از برند های هدی موجی و موکالر را مشاهده می کنید که علاوه بر زیبایی کیفیت خوب و ماندگاری نیز دارند.


برق لب با چی درست میشه؟

مواد تشکیل دهنده برق لب یا لیپ گلاس معمولی از چندین ماده تشکیل شده است، از جمله:

  • موم: موم طبیعی اغلب به عنوان ماده ای برای مخلوط کردن مواد براق کننده لب استفاده می شود، همچنین باعث می شود که برق لب محکم به لب ها بچسبد. رایج ترین مومی که معمولا برای تولید برق لب استفاده می شود، موم زنبور عسل است. این مواد دارای خاصیت نرم کنندگی و تسکین پوست و همچنین قابض برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت هستند و گاهی اوقات به عنوان یک نرم کننده و مرطوب کننده عمل می کنند. به عنوان مثال می توان به کره شی، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن آرگان، روغن بادام شیرین، لانولین و غیره اشاره کرد.
  • عامل بی‌حسی ملایم: این ماده در برخی از برق‌های لب، به‌ویژه در برق‌های دارویی موجود است، و قرار است لب‌های تحریک‌شده را تسکین دهند و به عنوان یک ماده بی‌حس کننده عمل کنند. بی حس کننده خفیف مثلا. نعناع، ​​کافور، منتول و …
  • ضد آفتاب و آنتی اکسیدان ها: اینها به عنوان یک عامل محافظ برای لب های کاربر عمل می کنند. به عنوان مثال، ویتامین‌های C و E ترکیباتی هستند که رادیکال‌های آزاد را که به بافت‌های الاستین و کلاژن پوست آسیب می‌رسانند، خنثی می‌کنند.
  • عوامل ضد پیری: این مواد به کاهش خطوط یا چین و چروک های اطراف خط لب کاربر کمک می کنند، همچنین به حجیم شدن لب ها کمک می کنند. برخی از نمونه ها عبارتند از آتلوکلاژن، اسید هیالورونیک و غیره.
  • پیگمنت رنگ: پیگمنت های رنگی اغلب با مواد براق کننده لب مخلوط می شوند تا تنوع رنگ و سایه های متفاوتی را ارائه دهند که به زیبایی و براق شدن لب های شما کمک می کند.

چگونه از برق لب استفاده کنید؟

استفاده از برق لب نسبتا ساده است. می توانید آن را به تنهایی یا همراه با رژ لب یا روی رژ لب استفاده کنید.

اگر می خواهید یک رنگ ساده یا براق برای ظاهر لب خود داشته باشید، از یک بالم لب مرطوب کننده و سپس برق لب رنگی مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر می خواهید ظاهری برجسته تر داشته باشید، می توانید از برق لب با خط لب و رژ لب مورد علاقه خود استفاده کنید و این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • لب های خود را لایه برداری کنید.
  • یک بالم لب سبک برای رطوبت اضافه کنید.
  • لب های خود را با دقت خط لب بزنید.
  • رژ لب خود را بکشید. می توانید از رژ لب های کالباسی خوشرنگ پیشنهادی ما استفاده کنید.
  • برق لب خود را بر روی رژ بمالید.

افزودن لیپ گلاس به لب های شما ظاهری درخشان و براق می دهد که رنگ لب شما را تقویت می کند و لب های شما را برجسته می کند.

حرف آخر

به یاد داشته باشید، پوست شما منحصربه‌فرد است و همیشه در مورد محصولات خاص مانند دیگران واکنش نشان نمی‌دهد. قبل از اینکه به موارد دلخواه خود متعهد شوید، ابتدا محصولات را تست کنید تا ببینید چه واکنشی نشان می دهید.

اگر محصولات خود را با دقت انتخاب کنید، می توانید محصولات باکیفیتی را پیدا کنید که علاوه بر طرحی زیبا برای شما عالی و بی خطر هستند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین مارک تینت لب

بیشتر بخوانید: خط لب قهوه ای

پیمایش به بالا