9 مدل از بهترین برس گره باز کن مو

بهترین برس گره باز کن مو

برس مو گره باز کن برای هر کسی که به دنبال دستیابی به مو های صاف و بدون گره خوردن است، ضروری است. این برس‌ها با دندانه های منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند که به آرامی روی مو می‌لغزند و گره‌ها را بدون ایجاد آسیب یا شکستگی باز می‌کنند. چه موهای ضخیم و مجعد داشته باشید و چه موهای صاف و نازک، برس های گره باز کن برای شما مناسب است. برس‌ یا شانه های گره باز کن با رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند، برای کمک به انتخاب مناسب شما تیم ما لیستی از بهترین و پرطرفدارترین برس های مخصوص باز کردن گره مو را جمع‌آوری کرده و در ادامه به شما معرفی می کنیم.

بنر مو

بهترین برس مو گره باز کن

1. برس مو دکتر مورنینگ مدل فلکسی

برس مو دکتر مورنینگ یک برس موی نوآورانه با دندانه های منحصر به فرد و انعطاف پذیر، که از فناوری دو لایه برای از بین بردن گره ها و کاهش شکستگی مو استفاده می کند. برای موهای خیس یا خشک عالی است.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس مو فرسیما مدل گره باز کن

فرسیما یک برس مو همه کاره است که برای باز کردن گره های موی خشک و مرطوب بدون آسیب به مو طراحی شده است. بدون زحمت گره ها را باز می کند، شکستگی را کاهش می دهد و موهای شما را بدون وز و موخوره می کند.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس گره باز کن مو لورال

برس موی لورال برای کسانی که موهای ظریف، شکننده و رنگ شده دارند عالی است. دندانه های دو طبقه آن فوق‌العاده نرم هستند و در عین حال به طور مطمئنی از هم جدا می‌شوند و به کاهش شکستگی مو کمک می‌کنند. این برس مو هنگام برس زدن می تواند شکستگی مو را تا 5 برابر کاهش دهد.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس مو مدل گره باز کن هولوگرامی

دندانه های بلند و انعطاف‌پذیر، گره‌ها را از بین می‌برند، در حالی که دندان‌های کوتاه، موهای شما را صاف و بدون وز می‌کنند. علاوه بر این، این برس برای توزیع یکنواخت نرم کننده و ماسک های داخل حمام ایده آل است و مو های شما را ابریشمی می کند.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس مو مدل گره باز کن التیمیت لیزری

این برس که طراحی شبیه به تنگل تیزر دارد برای هرکسی که می خواهد موهای خود را با کمترین فشار، شکستگی و آسیب شانه بزند، ضروری است. به راحتی گره های موی خود را بدون کشیدن و گیر کردن بین دندانه های شانه از هم باز کنید.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس مو گره باز کن

این برس به طور خاص برای موهای ضخیم، مجعد و فر طراحی شده است. چه موهای شما خیس باشد و چه خشک، این برس بدون دردسر گره ها و وز شدگی را مدیریت می کند.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


7. برس مو مدل Detangling

این برس برای استفاده در حمام عالی است، به شما این امکان را می دهد که شامپو و نرم کننده را به راحتی برس بکشید و بعد از آن به راحتی گره ها را باز کنید.

برس گره باز کن مو

مشاهده قیمت و خرید:


نوع موی خود را در نظر بگیرید

اولین چیزی که در انتخاب برس موی گره باز کن باید در نظر بگیرید نوع موی شما است. برس گره باز کن به گونه ای طراحی شده است که بر روی انواع مو، از ضخیم تا ظریف، مجعد تا صاف کار می کند. با این حال، برخی از برس‌ها برای انواع موی خاص بهتر از سایرین مناسب هستند.

اگر موهای ضخیم و مجعد دارید، بهتر است از برس مخصوص موی ضخیم و مجعد استفاده کنید. این برس مو دارای دندان های بلندتر و قوی تری است که می تواند به راحتی موهای گره خورده را بدون ایجاد درد یا شکستگی باز کند.

اگر موهای ظریف و نازکی دارید، برس مو دارای دندان‌های کوتاه‌تر و نرم‌تر می‌تواند به راحتی روی موهای شما بدون آسیب‌دیدگی گره های موی شمارا باز کند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: برس مخصوص موهای فر

بیشتر بخوانید: بهترین برس مو

پیمایش به بالا