برس گرد سشوار ؛ پرفروش‌ترین ها

برس گرد سشوار

بهترین برس های گرد مو، سشوار کشیدن را آسان تر می کند. علاوه بر این، آنها می توانند به طور موثر موخوره را به حداقل برسانند و آسیب به موهای شما را کاهش دهند. این مدل از برس ها از ابزار مهم برای حالت دهی به موها با سشوار هستند. در این مقاله، فهرستی از بهترین برس های موی گرد برای سشوار کشیدن را تهیه کرده ایم تا بتوانید ابزار مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.

بنر ماسک مو

بهترین برس گرد سشوار

1. برس گرد نسوز رزونال

پس از شستشوی مو، با برس گرد رزونال به راحتی با سشوار موهای خود را خشک کرده و حالت دهید. این برس با کیفیت از بدنه چوبی و دندانه های پلاستیکی بسیار بادوام ساخته شده است، که در برابر حرارت سشوار مقاوم است.

برس گرد سشوار رزونال

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس گرد سشوار دکتر مورنینگ

دکتر مورنینگ یکی از بهترین و پرفروش ترین برند ها در زمینه تولید ابزار آرایشی مثل برس و شانه است. با استفاده مناسب از این برس گرد با ساختار سبک و چوبی، می توانید موهای خود را به آسانی حالت دهید.

+ بدنه چوبی و دندانه پلاستیک

برس گرد سشوار دکتر مورنینگ

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس گرد سرامیکی اکسیژن

برس گرد سرامیکی از برنده کره ای اکسیژن با جلوگیری از آسیب مو، موهای شما را خشک کرده، به آن حجم و حالت می دهد. این برس با فناوری یونی و سرامیکی کار می کند و وز شدن موها را به طرز شگفت انگیزی کاهش می دهد.

+ سر سرامیکی

+ کاهش وز و الکتریسیته ساکن در موها

برس گرد سشوار اکسیژن

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس 10 پر نسوز فینی

این برس با کیفیت از برند فینی به شما کمک می کند پس از هر سشوار به نتیجه زیبا و دلخواه خود برسید. فینی یک برس موی 3 تکه است که از بدنه چوب، سری فلزی و دندانه های پلاستیک تشکیل شده که در برابر حرارت سشوار مقاوم است.

برس گرد سشوار فینی

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس چوبی مقاوم در برابر حرارت

یک برس موی گرد چوبی که به از بین بردن موخوره کمک می کند، گردش خون را در پوست سر تقویت می کند و با استفاده تدریجی احتمال شکستگی ساقه مو را کاهش می دهد.

+ بدنه چوبی و دندانه سیمی

برس گرد سشوار نسوز

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس مو مدل RKA-504

این برس گرد نسوز برای سشوار کشیدن انواع موهای کوتاه یا بلند موج دار، لخت، فر و مجعد مناسب است. اگر شما هم زمان و تلاش زیادی برای حالت دادن به موهای خود صرف می کنید، حتما به یک برس مقاوم در برابر حرارت نیاز دارید.

+ بدنه چوبی

برس گرد سشوار نسوز

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین برس های گرد سشوار را انتخاب کنیم؟

شانه های گرد سشوار یکی از بهترین ابزارهایی هستند که به موهای شما حجمی زیبا می دهند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب برس گرد مناسب برای موهایتان کمک کند.

  1. قطر برس را بررسی کنید.
  2. از وزن سبک برس برای حالت دادن آسان مطمئن شوید.
  3. دسته برس را بررسی کنید. یک دسته لاستیکی با چسبندگی خوب برای استفاده روزانه ایده آل است.
  4. به موهای برس توجه کنید. با توجه به نوع مو و نیازهای حالت دهنده خود، بهترین مدل را انتخاب کنید.

چگونه موهای خود را با برس گرد خشک کنیم؟

  • مرحله 1: پس از شامپو کردن، موهای خود را با یک برس دندان پهن معمولی شانه کنید. هنگام شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید تا گره موها را باز کنید و از شکستگی موها جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما مرطوب است.
  • مرحله 2: موهای خود را به چهار قسمت تقسیم کنید. برای جلوگیری از آسیب یا فرسودگی مو از سرم یا هر اسپری محافظ حرارت استفاده کنید.
  • مرحله 3: سشوار خود را بردارید و شروع به خشک کردن موهای خود در تنظیمات گرمای کم تا متوسط ​​کنید. 80 درصد موهای خود را خشک کنید.
  • مرحله 4: یک قسمت از موهای خود را به طور یکنواخت دور برس موی گرد بپیچید. سشوار را در فاصله 12 سانتی متری نگه دارید و به آرامی موهای پیچیده شده را از برس جدا کنید. برس موی گرد را خم کنید تا یک مدل مو، حجم، موج یا فرهای دلخواه ایجاد کنید.
  • مرحله 5: این روند را برای سایر قسمت های موهای خود تکرار کنید و مطمئن شوید که موهای شما کاملا خشک شده است.
  • مرحله 6: برای جلوگیری از وز شدن مو و از بین بردن موخوره، از یک سرم یا اسپری تثبیت کننده مو استفاده کنید.

برس های گرد سرامیکی

برس های سرامیکی سریعتر گرم می شوند. این برس های گرد سرامیکی به دلیل قابلیت گرم کردن موثر، بهترین ابزار مو برای سشوار و صاف کردن موهای شما هستند. این برس‌ها بهترین همراه برای سشوار هستند زیرا می‌توانند به شما کمک کنند تا در عرض چند دقیقه به مدل‌های موی زیبا برسید. آنها برای همه کسانی که موهای کوتاه، متوسط ​​یا بلند دارند، بسیار مناسب هستند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین برس گره باز کن مو

بیشتر بخوانید: برس مخصوص موهای فر

پیمایش به بالا