9 برس چوبی بامبو از بهترین مارک ها

برس چوبی بامبو

برس‌ های چوبی بامبو علاوه بر جذابیت زیبایی‌شناختی، سلامت پوست سر را از طریق ماساژ ملایم خود تقویت، گردش خون را تحریک و رشد مو را تشویق می‌کنند. ماهیت ضد الکتریسیته ساکن برس های چوبی بامبو اصل موخوره و وز شدن موها را رام می کند و ظاهری براق و زیبا در طول روز به موهای شما می بخشد. و چه موهای شما صاف، موج دار، مجعد یا وز باشد، تطبیق پذیری شانه های چوبی بامبو برای انواع موها مناسب است.

برس‌های بامبو به‌عنوان یک گزینه سازگار با محیط زیست که به سلامت مو نیز کمک می‌کند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. در ادامه لیستی از بهترین برس های چوبی بامبو موجود در بازار را معرفی می کنیم.

بنر ماسک مو

بهترین برس چوبی بامبو اصل

1. برس چوبی بامبو دکتر مورنینگ

شانه یا برس چوبی بامبو دکتر مورنینگ سازگار با محیط زیست است و سلامت پوست سر و شادابی مو را افزایش می دهد. برس های دکتر مورنینگ از بهترین و پرفروش‌ترین برس های چوبی بامبو در بازار آرایشی ایران هستند.

+ بدنه و دندانه های تمام چوبی

+ بدون ایجاد الکتریسیته مو

+ سایز سری: 85

برس چوبی بامبو دکتر مورنینگ

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس مو ورژن چوب بامبو

برس بامبو ورژن باعث تقویت رشد مو و به حداقل رساندن شکستگی مو می شود. این برس با بدنه و دندانه های چوبی به دستیابی موهای سالم‌ و شادتر کمک می‌کند.

+ ضد موخوره و ضد ریزش

+ بدنه و دندانه چوبی بامبو

+ سایز سری: 80

برس چوبی بامبو ورژن

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس مو اکسترا

انتخاب ابزار مناسب برای تغذیه، رشد و حفظ سلامت موهای شما بسیار مهم است. برس اکسترا به عنوان یکی از بهترین برس‌های بامبو به رشد مو و پیشگیری از موخوره کمک می کند.

+ بدنه و دندانه‌های طبیعی بامبو

+ دندانه سر گرد

+ سایز سری: 85

برس چوبی بامبو اکسترا

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس مو ان سی

برس مو ان سی با دندانه های سر گرد بامبو ابزاری کامل برای رشد و حفظ سلامت مو ارائه می دهد. مهم نیست که چند بار از این برس موی چوبی استفاده می کنید، به موهای شما هیچگونه آسیبی نمی رساند. همچنین موها و پوست سر شما را ماساژ می دهد تا جریان خون بهتری داشته باشد.

+ بدنه چوبی

+ دندانه های سرگرد بامبو بدون ایجاد الکتریسیته

+ سایز سری: 85

برس چوبی بامبو ان سی

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس بامبو ارزان و پرفروش

برس چوب طبیعی با خواص ضد الکتریسیته ساکن و محرک پوست سر، یک ابزار ارزشمند برای مراقبت از موهای شما است.

+ بدنه و دندانه های کاملا چوبی

+ سایز سری: 100

برس چوبی بامبو

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس چوبی بامبو با دندانه های سر گرد

یک برس چوبی با دندانه های کروی شکل که تماما از بامبو طبیعی ساخته شده است، و به آرامی پوست سر، خون و فولیکول های مو را تحریک می کند. برای استفاده در انواع مو لخت، موج دار، فر و وز ایده آل است.

+ سایز سری: 80

+

برس چوبی بامبو

مشاهده قیمت و خرید:


فواید برس چوبی بامبو چیست؟

پایه و اساس رشد موی سالم در شیوه های صحیح مراقبت از مو نهفته است. برس‌های بامبو در این سفر با فراهم کردن محیطی ملایم و مراقبت‌کننده برای موهای شما بسیار مهم هستند. فواید برس های بامبو به روش های زیر به افزایش رشد مو کمک می کند:

  • ماساژ پوست سر: برس های بامبو به گونه ای طراحی شده اند که به آرامی پوست سر را ماساژ می دهند و گردش خون را در فولیکول های مو افزایش می دهند. بهبود جریان خون به معنای تحویل بهتر مواد مغذی به ریشه مو و کمک به رشد مو است.
  • خواص آنتی استاتیک: برس های بامبو بر خلاف برس های پلاستیکی که می توانند حالت ایستا و موخوره ایجاد کنند، بار خنثی را حفظ می کنند و به داشتن موهای صاف و سالم تر کمک می کنند.
  • گره زدایی ملایم: بهترین برس‌ های چوبی ساخته شده از بامبو، برای باز کردن گره‌های مو بدون ایجاد شکستگی عالی هستند. این به ویژه برای کسانی که موهای نازک یا آسیب دیده دارند مفید است.
  • سازگار با محیط زیست و پایدار: بامبو یک منبع تجدیدپذیر است. انتخاب برس موی بامبو به کاهش ضایعات پلاستیکی در محیط کمک می کند.
  • کاهش شکست: گره‌زدایی ملایم برس‌های بامبو از شکستن موها جلوگیری می‌کند و به موهای شما اجازه می‌دهد در طول زمان طول و حجم خود را حفظ کنند.
  • افزایش درخشش طبیعی: توزیع یکنواخت روغن های طبیعی از پوست سر تا تارهای مو، درخشندگی طبیعی و ظاهری سالم تر ایجاد می کند.

حرف آخر

انتخاب بهترین برس بامبو برای رشد مو گامی آگاهانه به سمت مو های سالم و سیاره ای سالم تر است. فواید بی‌شمار برس‌های بامبو، از سازگاری با محیط‌زیست گرفته تا تحریک پوست سر، آن‌ها را به یک مکمل ارزشمند برای هر روتین مراقبت از مو تبدیل می‌کند. چه موهای نازک و آسیب دیده داشته باشید و چه به دنبال گزینه ای دوستدار محیط زیست باشید، این برس ها رویکردی جامع برای مراقبت از موی شما ارائه می دهند. با خرید یک برس مو چوبی بامبو ، روی سلامت موهای خود و زمین سرمایه گذاری می کنید.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

بیشتر بخوانید: بهترین برس ابرو

پیمایش به بالا