9 برس مو اکستنشن از بهترین مارک ها

برس مو اکستنشن

اکستنشن مو یکی از محبوب ترین لوازم آرایش مو است. آنها به افزایش حجم و طول مو کمک می کنند. با این حال، هنگام شانه زدن موهای خود، اکستنشن ها ممکن است آسیب ببینند یا کنده شوند. استفاده از برس مو مخصوص اکستنشن می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. این مدل از برس ها از اکستنشن مو محافظت می کنند و در عین حال طول عمر آنها را افزایش می دهند. همچنین، این برس‌ها می‌توانند با ماساژ ملایم به سلامت پوست سر کمک کرده و به رشد موی سالم کمک کنند.

برای اینکه اکستنشن های شما زیبا بمانند و مدت طولانی تری به شما خدمت کنند، باید به آنها مراقبت و توجه بیشتری کنید. برس زدن مو یکی از مراحل مهم در مراقبت از موهای ماست. و اکستنشن مو هیچ تفاوتی ندارد. برس زدن آن‌ها برای جلوگیری از گره خوردن، کمک زیادی به افزایش طول عمر و همچنین حفظ سلامت و شادابی موهای واقعی شما می‌کند. برس و شانه های اکستنشن خاصی وجود دارند که به آرامی روی اکستنشن مو می لغزند و آنها را به نرمی شانه می کنند، بدون اینکه به پوست سر یا فولیکول های مو آسیبی برسانند.

با توجه به نظر خریداران ما 9 تا از بهترین برس های اکستنشن مو را در ادامه به شما معرفی می کنیم. با انتخاب مناسب ترین محصول، اکستنشن خود را بدون آسیب و دست نخورده نگه دارید.

بنر مو

بهترین برس مو اکستنشن

1. برس اکستنشن چوبی

برس موی مناسب اکستنشن چوبی بهترین مورد برای شانه کردن و حفظ بافت های مو است. این برس به آرامی روی تارهای مو می لغزد و باعث شانه زدن ملایم و گره نخوردن اکستنشن ها می شود. علاوه بر افزایش حجم، صافی و درخشندگی مو، می‌تواند برای حالت دادن به حالت خشک و برس کشیدن برای حجم دادن به ریشه‌های مو نیز استفاده شود. دسته ارگونومیک دارای یک نگهدارنده راحت است که به مچ دست شما فشار وارد نمی کند.

+ جنس سری و بدنه: چوب

+ کشور: کره جنوبی

+ از وز شدن و ایجاد الکتریسیته جلوگیری می کند

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس مو مدل PROFESSIONAL

این برس مو کاربرد مناسبی با انواع مو، اکستنشن و کلاه گیس دارد. می توان از آن برای موهای مرطوب و خشک استفاده کرد. دارای موهای نرم و انعطاف پذیر است که به راحتی و بدون آسیب به باز شدن موها کمک می کند.

+ جنس بدنه: پلاستیک و فلز

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


3. برس مو پاراکسی

دندانه های منحصر به فرد و نرم این برس به راحتی بدون کشیدن تار مو، از بین موها عبور می کنند. وز شدگی را کنترل و شکستگی مو را کاهش می دهد.

+ کفی برس حالت ارتجاعی و فنری دارد.

+ جنس بدنه: پلاستیک

+ ابعاد ۲۲۵x۷۵x۳۰ میلی متر

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


4. شانه اکستنشن

این برس موی ارزان قیمت برای انواع اکستنشن مو، کلاه گیس، موهای بلند، آسیب دیده و کراتینه شده مناسب است. گره موها را به آرامی بدون آسیب رساندن به آن باز می کند. همچنین موها را صاف و براق می کند و برای حالت دادن به موها ایده آل است.

+ جنس بدنه: پلاستیک

+ قیمت مناسب

– چینی

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


5. برس مدل نسوز

یکی دیگر از گزینه های عالی برای شانه زدن اکستنشن ها، این برس گره زدا و نسوز است. اگرچه برای همه انواع مو مناسب است، اما این مدل برس مو برای باز کردن موهای مجعد با اکستنشن ایده آل است. دندانه های انعطاف پذیر آن برای جدا کردن حتی گره های سخت بدون کشیدن یا گیر کردن ساخته شده اند.

+ جنس بدنه: پلاستیک مقاوم

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


6. برس برای اکستنشن مو

دندانه های نرم به تحریک گردش خون و تقویت رشد موهای سالم با ماساژ ملایم پوست سر کمک می کند. همچنین گره‌گشایی اکستنشن‌ها را با این برس اکستنشن بدون درد انجام دهید، زیرا بدون آسیب یا شکستن تارهای اکستنشن، آن را شانه می کند.

+ جنس سری و بدنه: پلاستیک

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


7. برس مو مدل حلزونی

آرایش و حالت دادن بدون آسیب به موهای اکستنشن شما اکنون با این برس عالی حلزونی امکان پذیر است. یک برس موی مخصوص اکستنشن که برای انواع مو مناسب است. برس زدن منظم با آن باعث نرمی و درخشندگی سالم موهای شما می شود. دندانه های نرم بدون زحمت از میان اکستنشن ها می گذرد، گره خوردگی آنها را باز می کند و از آسیب و شکستگی جلوگیری می کند. ابتدا از انتها شروع کنید، به آرامی آنها را شانه بزنید، به تدریج به سمت وسط پیش بروید و در نهایت ریشه اکستنشن را شانه بزنید. انجام این کار طول عمر اکستنشن موهای شما را تضمین می کند.

+ جنس سری و بدنه: پلاستیک

بهترین برس مو اکستنشن

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه اکستنشن های مو را شانه کنیم؟

اکستنشن های مو را باید هر روز صبح با یک برس موی مناسب برای رفع گره ها به درستی شانه بزنید. این مراحل ساده را برای شانه کردن اکستنشن های خود دنبال کنید:

  1. برای اکستنشن های دائمی مو مانند چسبی، فیوژن یا دوخت، تمام موهای خود را به صورت دم اسبی جمع کنید.
  2. با گرفتن برس اکستنشن، به آرامی از نوک موها برس بزنید و به تدریج به سمت ریشه حرکت کنید.
  3. پس از برس زدن، انگشتان خود را از میان موها بگذرانید تا مطمئن شوید که هیچ گره ای باقی نمانده است و اکستنشن های چسبانده شده سالم هستند.
  4. برای اکستنشن موی موقت مانند گیره ای، تمام مراحل ذکر شده باید دنبال شود اما آنها باید قبل از چسباندن به تارهای موی طبیعی برس زده شوند.

برای مراقبت کامل از اکستنشن ها، شانه زدن قبل از خواب را فراموش نکنید. شانه زدن موهای اکستنشن قبل از خواب از گره خوردن موها در هنگام خواب جلوگیری می کند. همچنین، گره های موی کمتری را در صبح روز بعد خواهید داشت.

هنگام خرید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

وزن: هنگام انتخاب برس برای اکستنشن به دنبال یک برس سبک وزن باشید. استفاده از آن آسان خواهد بود و به کاهش استرس از بازوی شما در هنگام شانه زدن اکستنشن مو کمک می کند.

سازگاری با مو: نوعی برس را انتخاب کنید که می توانید روی هر نوع موی طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید. این باید یک برس موی محکم اما ملایم باشد که بتواند گره خوردن موها را از بین ببرد.

ضد شکستگی: برسی را انتخاب کنید که از شکستن موها و کشیدن آن جلوگیری کند.

ضد الکتریسیته ساکن: به سراغ برسی بروید که باعث ایجاد حالت الکتریسیته ساکن در موهای شما نشود. الکتریسیته ساکن همان چیزی است که باعث وز شدن مو می شود. بنابراین، برای داشتن ظاهری صاف و براق، روی یک برس ضد الکتریسیته ساکن سرمایه گذاری کنید.

دندانه های سر گرد: در صورت شانه زدن بیش از حد، این دندانه های سر گرد باعث می شوند که پوست سرتان آسیب نبیند. آنها از فولیکول های موی شما در برابر آسیب محافظت می کنند.

سوالات تکراری

هر چند وقت یکبار باید اکستنشن هایم را شانه بزنم؟

شما باید اکستنشن های خود را یک بار در روز شانه بزنید. افرادی که روزانه از یک اکستنشن استفاده می کنند باید آنها را دو بار در روز شانه بزنند.

آیا می توانید از یک برس سشواری با اکستنشن استفاده کنید؟

بله، می توانید به آرامی از یک سشوار برس دار بر روی اکستنشن استفاده کنید. با این حال، اگر شاهد بیرون آمدن موهای شل از اکستنشن خود هستید، از این مدل برس ها استفاده نکنید و از آسیب بیشتر به موها جلوگیری کنید.

آیا می توان اکستنشن های خیس را شانه زد؟

اکستنشن های مو را هرگز نباید در حالت خیس شانه کشید زیرا احتمال شکستگی یا ریزش آنها بسیار زیاد است. همانطور که اکستنشن ها به موهای طبیعی شما متصل می شوند، موهای طبیعی شما نیز مرطوب و مستعد شکستگی خواهند بود.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: برس کراتین

بیشتر بخوانید: برس ریش

پیمایش به بالا