برس رنگ مو ؛ 11 برند برتر

برس رنگ مو

همان‌قدر که رنگ‌های مو برای آرایش کلی شما مهم هستند، برس‌های رنگ مو نیز نقشی به همان اندازه مهم و حیاتی ایفا می‌کنند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از رنگ مو، به بهترین برس رنگ مو نیز نیاز دارید. با طیف وسیعی از سبک‌ها و تکنیک‌های رنگ‌آمیزی مو که در اختیار شماست، برس رنگ مو مناسب تفاوت اساسی بین یک رنگ مو آماتور و حرفه‌ای خواهد بود. با این حال، با وجود صدها و هزاران برند در بازار، انتخاب بهترین برس رنگ مو می تواند چالش برانگیز باشد. برای اینکه کارها کمی آسان‌تر شود و از دردسر تحقیق نجات پیدا کنید، ما فهرستی از 11 برس برتر رنگ مو موجود در بازار را برای شما آماده کرده‌ایم.

بنر ماسک مو

بهترین برس رنگ مو

1. قلم رنگ مو رزونال

برس رنگ مو رزونال از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است که به یکنواخت شدن اعمال رنگ مو کمک می کند. اگر در حین رنگ کردن موهای خود نیاز به جدا کردن آنها دارید، می توانید از انتهای باریک برس استفاده کنید.

+ دارای موهای نرم

برس رنگ مو

مشاهده قیمت و خرید:


2. برس رنگ مو مارک سالن

برس رنگ مو سالن یک برس سبک وزن و ارگونومیک است که برای اعمال انواع رنگ مو می توان از آن استفاده کرد. دسته برس با کیفیت بالا ساخته شده است، در حالی که دارای یک دم فلزی برای تقسیم کردن موها دارد.

+ موهای بدون ریزش و نرم

+ دم فلزی

برس رنگ مو سالن

مشاهده قیمت و خرید:


3. کاسه و برس رنگ مو گارنیه

این کاسه و برس رنگ مو از برند محبوب گارنیه تمام چیزی است که برای رنگ کردن موهای خود در خانه نیاز دارید. برند فرانسوی گارنیه یکی از بهترین برس های رنگ مو بازار را با کیفیت بالا تولید می کند که با در نظر گرفتن کاربرد دقیق و توزیع یکنواخت طراحی شده‌اند و تجربه‌ای راحت و بدون اشتباه را تضمین می‌کنند.

+ سایز متوسط

+ برای استفاده از رنگ و همچنین استفاده از ماسک مو ایده آل است

کاسه و برس رنگ مو گارنیه

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس رنگ مو دو طرفه

برس رنگ کردن مو bySANBI از جمله برس های حرفه ای است که برای استفاده در سالن ایده آل است. این برس به آرامی موهای شما را نوازش می کند تا تمام قسمت های مو به طور یکنواخت رنگ شود.

+ دسته و انتهای باریک برای جداسازی مو

برس رنگ مو دو طرفه

مشاهده قیمت و خرید:


5. کاسه و قلم رنگ ارزان

این مجموعه شامل 1 برس، 1 کاسه همزن است، بنابراین لازم نیست برای رنگ کردن موهای خود روی یک کاسه یا شانه به صورت جداگانه سرمایه گذاری کنید. کاسه رنگ مو دارای مقیاس اندازه گیری است تا بتوانید رنگ مورد نیاز خود را به میزان کافی و بر اساس طول موهایتان ترکیب کنید. برس آن نیز سبک وزن و قابل شستشو است.

کاسه و برس رنگ مو

مشاهده قیمت و خرید:


6. براش رنگ مو ارزان

این برس با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شود و دارای کیفیت خوبی است که باعث می شود رنگ به خوبی اعمال شود.

+ رنگبندی متنوع

+ جنس: پلاستیک

برس رنگ مو ارزان

مشاهده قیمت و خرید:


7. قلم موی رنگ ریتون

موهای این برس از مواد درجه یک ساخته شده و نرم هستند و همچنین به راحتی تمیز می شوند. می توانید از آن برای هایلایت یا رنگ کردن تمام موهای خود استفاده کنید.

+ قابل شستشو

+ سبک و خوش دست

برس رنگ مو ریتون

مشاهده قیمت و خرید:


چیزهایی که باید به دنبال آنها باشید

دسته: یک برس با دسته ضد لغزش انتخاب کنید. دور دسته باید به راحتی در دست شما قرار گیرد. برخی از برس‌ها دارای دستگیره‌های لاستیکی هستند که نگه‌داشتن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند، در حالی که برخی دیگر با دسته‌های چوبی ساخته شده‌اند که روی دست‌ها نرم‌تر می‌شوند. یکی را بر اساس ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید.
موی برس: برس هایی با موهای مصنوعی نرم اما محکم انتخاب کنید، زیرا توزیع رنگ بالایی دارند و از وز شدن آن جلوگیری می کنند. آنها بدون تلاش زیاد رنگ را به طور یکنواخت روی تارهای مو پخش می کنند.
جنس: به دنبال قلم مویی باشید که ساختار راحتی داشته باشد. از برس‌های ارزان قیمت با دسته‌های فلزی که هنگام استفاده طولانی مدت احساس خوبی ندارند، خودداری کنید. در عوض، برس‌های باکیفیت با نوک‌های سیلیکونی یا لاستیکی را انتخاب کنید که چسبندگی را افزایش داده و بادوام هستند.
اندازه برس: یک برس آنقدر بزرگ انتخاب کنید که تمام موهای شما را بپوشاند اما نه آنقدر بزرگ که مانور دادن با آن دشوار شود. یک قلم مو به اندازه عرض کف دست خود انتخاب کنید.
نگهداری آسان: برس هایی را انتخاب کنید که به راحتی با شامپو و آب گرم تمیز شوند. برس هایی را انتخاب کنید که به سرعت خشک می شوند. به دنبال کلاه محافظ موی برس باشید زیرا می تواند به ماندگاری بیشتر موهای برس کمک کند.

چگونه موهای خود را با برس در خانه رنگ کنیم؟

  • مرحله 1: رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • مرحله 2: آن را روی یک تکه کوچک مو تست کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید و ببینید آیا نتیجه به چیزی که تصور می کردید نزدیک است یا خیر. به طور معمول، بهتر است قبل از رنگ کردن موهای خود یک آزمایش پچ انجام دهید و 48 ساعت صبر کنید.
  • مرحله 3: تمام لوازم را آماده نگه دارید، از یک برس رنگ مو با کیفیت خوب گرفته تا یک کاسه همزن، یک شانه مو برای جدا کردن مو.
  • مرحله 4: پوست خود را با استفاده از کرم آماده کنید تا پوست اطراف خط موی خود را لکه دار نکنید. موهای خود را شانه کنید و مطمئن شوید که گره خورده نیست.
  • مرحله 5: بخش هایی ایجاد کنید و رنگ آمیزی را شروع کنید. اگر چند بخش را هایلایت می کنید، توصیه می شود از فویل استفاده کنید.
  • مرحله 6: آن را در خط مو و گوشه های اطراف گوش خود به پایان برسانید.
  • مرحله 7: بعد از 15 تا 30 دقیقه بشویید. همچنین می توانید دستورالعمل های مربوط به جعبه رنگ موی مورد استفاده خود را بررسی کنید.
بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: برس چوبی بامبو

بیشتر بخوانید: بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو

پیمایش به بالا