برای زیبایی صورت چه باید کرد؟ 14 نکته طلایی

برای زیبایی صورت چه باید کرد

آیا می خواهید چهره ای شفاف و درخشان داشته باشید؟ آیا می دانید برای زیبایی صورت چه باید کرد؟ خوب، بیایید نگاهی به نکات زیبایی ساده برای پوست صورت بیندازیم که می‌توانید در خانه مانند نوشیدن آب و لایه‌برداری منظم از آن‌ها پیروی کنید.

چگونه می توان چهره ای زیبا و شفاف به دست آورد، تنها سوالی است که ما زنان برای همیشه با آن مواجه بوده ایم! خوب، ما نکات زیبایی برای پوست صورت در خانه را گردآوری کرده ایم که امتحان خود را پس داده و پیروز شده اند.

این نکات به شما کمک می کنند تا یک روتین عالی برای زیبایی پوست صورت خود پیدا کنید.

پوست نرم، شفاف و درخشان رویایی است که همه ما از زمانی که به بلوغ رسیده ایم دنبال آن بوده ایم. در حالی که به نظر نمی رسد جوش و لک ها هرگز صورت ما را رها کنند. تغییرات آب و هوا مجموعه ای از نگرانی های پوستی خود را به همراه دارد! بله، نشان دادن پوستی بی عیب و نقص در تمام طول روز می تواند مشکل باشد. اما به ما اعتماد کنید، با رعایت چند نکته آسان برای زیبایی صورت در خانه، می توان به صورتی صاف و زیبا دست یافت.

بنر آرایشی

نکاتی برای زیبایی صورت

1. صورت خود را دو بار در روز بشویید

شستن صورت، هرکجا که باشید نباید فراموش بشه، اینکار به خلاص شدن از شر آلودگی ها و کثیفی کمک می کند. و منظور ما از شستن، شستشوی صورت با یک ژل شستشو صورت مناسب در صبح و شب است. این محصولات هر گونه اثر آسیب آلودگی را از بین می برند. همچنین لک‌ها، آکنه و تیرگی را درمان می‌کنند تا پوست شما کاملاً تمیز، بی‌عیب و درخشان به نظر برسد.

معرفی ژل شستشو صورت برای پوست چرب

ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier یک محصول با کیفیت و ملایم برای پاکسازی پوست صورت است. این ژل شستشو با فرمولاسیون ملايم بدون صابون تهيه شده است و با از بين بردن آلودگی‌ها، چربی و مواد آرايشی روی صورت، پوست را تمیز و شاداب می‌کند.

به همراه برس پاک کننده صورت مدل آوانیوم

برای زیبایی صورت چه باید کرد

مشاهده قیمت و خرید محصول در:


معرفی ژل شستشو صورت برای پوست خشک

ژل شستشوی صورت اورین مدل BIOMOIST، علاوه بر تمیز کردن پوست صورت، دارای ویژگی‌های شاداب کننده، پاک کننده و آبرسان است. فرمولاسیون این ژل شستشو باعث شادابی پوست و حذف آلودگی‌ها و آثار آرایش می‌شود. همچنین با ارائه رطوبت به پوست، آن را نرم و شاداب نگه می‌دارد.

برای زیبایی صورت چه باید کرد

مشاهده قیمت و خرید محصول در:


2. صورت را با آب سرد بشویید

یک راه خوب برای ازبین بردن پف صورت، شستن آن با آب سرد است. این کار فورا به پوست شما رنگ می بخشد و باعث می شود که پوست شما شاداب و سالم به نظر برسد و در عین حال منافذ شما را سفت می کند و احتمال ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه را کاهش می دهد. همچنین می تواند علائم پیری را کاهش دهد و چین و چروک های صورت شما را صاف کند.

3. صورت خود را ماساژ دهید

ماساژ صورت یک روش طبیعی برای از بین بردن استرس است. این یک نکته زیبایی شگفت انگیز برای صورت است زیرا تولید کلاژن را تحریک می کند. پوست را سفت می کند و عضلات صورت شما را بلند می کند. به عنوان یک درمان ضد پیری عمل می کند و به شما درخشندگی جوانی می بخشد. ماساژ صورت همچنین برای بیماری های پوستی ملتهب مانند جوش و آکنه روزاسه مفید است. جریان خون و اکسیژن مورد نیاز برای بهبودی را افزایش می دهد، به علاوه به دفع سمومی که اغلب مسئول جوش هستند کمک می کند.

4. آب بنوشید

کمبود هیدراتاسیون روی پوست شما ظاهر می شود زیرا باعث می شود پوست صورت شما خشک و پوسته پوسته به نظر برسد. پوست خشک بیشتر مستعد چین و چروک است. از آنجایی که آب بدن روزانه به مقدار زیادی از دست می رود، باید آن را با نوشیدن روزانه دو تا سه لیتر آب جایگزین کنید. آب سموم را دفع می کند و در عین حال مواد مغذی را به سلول ها می رساند. همچنین به کاهش جوش ها، لک ها و حتی به تاخیر انداختن روند پیری کمک می کند.

5. از ضد آفتاب استفاده کنید

اگرچه استفاده از کرم ضد آفتاب ممکن است به عنوان یک کار اضافه به نظر برسد که نتیجه فوری را نشان نمی دهد، استفاده از کرم ضد آفتاب امروزی تضمین می کند که پوست شما 10 سال بعد از شما تشکر کند. کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند و از چین و چروک، لکه ها و سرطان پوست جلوگیری می کند.

در حالی که می‌دانیم ضد آفتاب‌ها می‌توانند چرب باشند، ضدآفتاب‌هایی با فرمول‌های سبک وزن هستند تا نیازی به احساس تهوع نداشته باشید. فلوئید ضدآفتاب مای با SPF 50 دارای روکش طبیعی است به طوری که باقی مانده سفیدی را که کرم ها به آن معروف هستند باقی نمی گذارد.

محافظت کننده در برابر اشعه UVB مناسب برای آقایان و خانم ها و سازگار با انواع پوست می باشد.

برای زیبایی صورت چه باید کرد

مشاهده قیمت و خرید در:


6. از ماسک صورت استفاده کنید

یک ماسک صورت خانگی یک راه آسان و فوری برای دستیابی به پوستی سالم است مانند ماسک پاپایا برای پوست درخشان یا ماسک زردچوبه برای آکنه و جوش صورت. اگر وقت ندارید، می توانید ماسک های ورقه ای مانند ماسک صورت ایمجز مدل هیالورونیک را نیز امتحان کنید. سرشار از ویتامین های مفید است که به مرطوب کردن پوست کمک می کند. این ماسک یک سد چربی ایجاد می کند که برای تقویت توانایی پوست شما برای هیدراته ماندن لازم است. این ماسک همچنین به صورت شما کمک می کند تا درخشش طبیعی داشته باشد.

7. به اندازه کافی خوابیدن

خواب باعث تعادل هیدراتاسیون بدن می شود و پوست شما را سالم نگه می دارد. بدن شما جریان خون را در هنگام چرت زدن به پوست افزایش می دهد، به این معنی که با درخشش سالم از خواب بیدار می شوید. خوابتان کم شده و رنگ چهره شما می‌تواند بی‌رحم، خاکستری یا بی‌جان به نظر برسد. اگر می خواهید کیسه های چشم، چین و چروک و خطوط ریز خود را صاف کنید، پیشنهاد می کنیم این نکته زیبایی را برای صورت و خواب به موقع رعایت کنید.

8. از روبالشی تمیز استفاده کنید

اگر نمی توانید آخرین باری را که روکش بالش خود را تعویض کردید به خاطر بیاورید، احتمالاً باید همین الان آن را عوض کنید. روبالشی‌های کثیف معمولا روغن و باکتری‌های زیادی را از مو، پوست و پیراهن شما در خود جای می‌دهند و می‌توانند باعث شکستگی پوست شما شوند. بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم حداقل هفته ای یک بار روکش بالش خود را عوض کنید تا متوجه تفاوت در پوست خود شوید.

9. لایه برداری یک امر ضروری است

اگر به دنبال نکاتی برای زیبایی صورت هستید، پاسخ چیزی جز لایه برداری نیست. اسکراب لایه بردار شون مدل عصاره گردو را بگیرید زیرا پوست را جوان می کند و سلول های مرده را از بین می برد. همچنین گردش خون را تشویق می کند که برای داشتن رنگ پوست یکنواخت و بافت صاف مورد نیاز است. سرشار از عصاره گردو برای خلاص شدن از شر پوست کدر، تسکین و لطافت پوست است. به سادگی مقداری به اندازه سکه فشار دهید، آن را به آرامی روی صورت خود بمالید و سپس آن را بشویید.

بیشتر بخوانید: ماسک خانگی پوست موز برای لک صورت

اما فقط دو بار در هفته لایه برداری کنید. از آنجایی که پوست شما در شب خود را بازسازی می کند، بهتر است صبح ها بعد از شستشوی صورت انجام شود. در طول لایه برداری پوست خود را با یک ماساژ سبک نوازش کنید زیرا انجام این کار به نوبه خود گردش خون را تحریک می کند.

برای زیبایی صورت چه باید کرد

مشاهده قیمت و خرید محصول در:


10. قبل از خواب آرایش را پاک کنید

پاسخ به چگونگی داشتن صورت شفاف در روتین مراقبت از پوست شبانه شما نهفته است. روزهایی وجود دارد که برای انجام هر کاری تنبلی می کنید مگر اینکه بعد از رسیدن به خانه به تختخواب بزنید. اما، قبل از اینکه تصمیم بگیرید با آرایش کامل بخوابید، در اینجا یادآوری می کنیم که می تواند پوست شما را بدتر کرده و منافذ را مسدود کند.

همچنین می تواند منجر به تجزیه کلاژن و تسریع پیری زودرس شود. از پاک‌کننده آرایش و ژل شستشو صورت دیپ سنس مدل گلاب استفاده کنید، زیرا سرسخت‌ترین آرایش‌ها را به سرعت پاک می‌کند، در حالی که به طراوت و مرطوب‌سازی پوست‌های کدر و خسته کمک می‌کند. این پاک کننده آرایش از نظر پوست نیز تست شده است و برای افرادی که چشم های حساس دارند نیز کاملا بی خطر است.

حاوی گلاب و گل محمدی ارگانیک و عصاره رز فرانسوی می باشد که پاک کننده موثر انواع پوست خصوصا پوست های حساس بوده و بدون ایجاد حس خشکی، موجب شادابی پوستتان نیز می گردد.

برای زیبایی صورت چه باید کرد

مشاهده قیمت و خرید محصول در:


11. برس های آرایش خود را به طور مرتب تمیز کنید

یکی از ساده ترین نکات زیبایی برای صورت، پرهیز از برس های آرایشی شسته نشده است. برس های آرایش کثیف محل رشد باکتری ها هستند. هنگامی که این ها با صورت شما تماس می گیرند، منجر به مسدود شدن منافذ، جوش و چندین عفونت پوستی دیگر می شود. برای داشتن پوستی شفاف، لازم است بعد از هر بار استفاده از برس آرایش خود را تمیز کنید.

12. جوش های خود را از بین نبرید

ترکاندن جوش ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما این بزرگترین جرمی است که شما مرتکب می شوید. شما نه تنها باکتری‌ها را دعوت می‌کنید، بلکه زخم‌ها را نیز روی صورت خود جذب می‌کنید. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که جوشی ایجاد شود و چند ساعت بعد دوباره برگردد یا در کنار آن جوش دیگری داشته باشید؟ خوب، همه اینها به لطف مهارت های ترکاندن جوش شماست! بنابراین، به پوست خود لطف بزرگی کنید و از دست زدن به جوش های خود اجتناب کنید.

13. دست ها را از صورت خود دور نگه دارید

دست زدن به صورت ممکن است یک عمل بی ضرر به نظر برسد، اما آیا می دانستید که این می تواند یکی از مهمترین دلایلی باشد که پوست شما هرگز شفاف نمی شود؟ اجازه بدهید توضیح دهیم. دست‌های ما در طول روز مقدار زیادی کثیفی را جمع‌آوری می‌کنند و وقتی صورت خود را با آنها لمس می‌کنیم، در نهایت باکتری‌ها را به صورت خود منتقل می‌کنیم. بنابراین، اولین قدم برای پاکسازی پوست این است که از دست زدن به صورت خود در طول روز خودداری کنید.

14. به طور منظم ورزش کنید

در حالی که بیشتر ما برای تناسب اندام تمرین می کنیم، اما این راهی برای دستیابی به پوستی درخشان است! ورزش منظم جریان خون را به سلول های پوست افزایش می دهد و اثرات مضر استرس اکسیداتیو را خنثی می کند. همچنین سموم را از بدن پاک می کند و پوست را از داخل پاک می کند. شما می توانید در خانه ورزش کنید، به دویدن بروید، زومبا یا حتی یوگای قدرتی انجام دهید. همه اینها به این دلیل کار می کنند که بدن شما را به حرکت در می آورند.

خوب، با این نکات ساده برای زیبایی صورت در خانه مانند دست نزدن به صورت یا شستن برس های آرایشی خود، در کمترین زمان با تمام نگرانی های پوست خود خداحافظی کنید.

کرم مراقبت صورت

بیشتر بخوانید:رژ لب فلفلی چیست؟ فواید و عوارض

مرتبط:برای زیبایی صورت چه باید کرد زیبایی صورت پوست زیبا جراحی زیبایی صورت صورت زیبا دعا برای زیبایی صورت زیبایی پوست صورت ژل صورت عمل زیبایی صورت تزریق ژل صورت یخ برای صورت زیبای صورت زیبایی صورت مردان پوست و زیبایی چگونه صورت زیبا داشته باشیم آرایش صورت گرد برای پوست صورت چی خوبه زیبایی صورت زنان چطور صورت زیبا داشته باشیم راز زیبایی صورت بدون آرایش لیزر صورت برای از بین بردن لک راز زیبایی صورت برای صورت زیبا چه باید کرد یخ برای پوست صورت برای زیبایی پوست صورت چه باید کرد برای داشتن چهره زیبا چه باید کرد برای زیبا شدن پوست صورت چه باید کرد برای زیبا شدن صورت چه باید کرد برای زیبایی صورت باید چکار کرد یخ برای زیبایی صورت

پیمایش به بالا