برای بلند شدن مژه چه روغنی باید زد؟

برای بلند شدن مژه چه روغنی باید زد؟ ما لیستی از روغن های طبیعی را که می توانید در آرایش روزمره خود استفاده کنید، گردآوری کرده ایم. اما ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه کدام روغن برای مژه های شما بهترین است صحبت کنیم:

پیمودن مسیر طبیعی همیشه بهترین گزینه است! ایمن، موثر و فواید زیادی دارد. علاوه بر این، مقرون به صرفه است.

مژه های من روز به روز ضعیف تر می شوند. هر بار که از پنبه آغشته به پاک کننده آرایش برای پاک کردن آرایشم استفاده می کنم، چند مژه می شکند. چه کاری می توانم انجام دهم تا آنها بلند تر، قوی تر و ضخیم تر شوند؟

بسیاری از زنان با این مشکل روبرو هستند و نمی دانند چه کاری باید انجام دهند. خرید سرم مژه می تواند بسیار گران باشد و از آنجایی که فقط یک ماه دوام دارد، خرید مداوم آن می تواند باعث افزایش هزینه ماهانه شما شود.


انتخاب روغن طبیعی مناسب مژه چشم

چهار روغن برتری که می توانید برای پرپشت و بلند شدن مژه چشم استفاده کنید عبارتند از روغن نارگیل، روغن بادام، روغن کرچک و روغن زیتون. بیشتر این روغن ها در هر خانه ای موجود است.

روغن های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید، مانند روغن آرگان، روغن ویتامین E، روغن آووکادو، روغن بیدمشک و روغن جوجوبا. بسیاری از روغن های دیگر وجود دارند که به دلایل خوبی در لیست قرار نگرفتند. همه این بطری های مواد مغذی در یک دسته قرار نمی گیرند. در حالی که آنها مجموعه ای از مزایای سلامتی را ارائه می دهند، اما برای مژه های شما توصیه نمی شوند.

برای بلند شدن مژه چه روغنی باید زد؟

1. بلند شدن مژه با روغن نارگیل

روغن نارگیل سرشار از اسیدهای چرب، یکی از بهترین روغن ها برای هر نوع استفاده است. جذب فولیکول‌های مو می‌شود و رطوبت طولانی‌تر و عمیق‌تری نسبت به روغن‌های دیگر ارائه می‌کند. روغن نارگیل برای مژه ها درمانی است که می توانید روز و شب از آن استفاده کنید. از آسیب و از دست دادن پروتئین جلوگیری می کند که باعث کاهش ریزش می شود. به علاوه، استفاده از آن برای پلک ها و مژه ها بسیار ایمن و ملایم است. اسید لوریک موجود در روغن نارگیل فواید ضد قارچی و ضد میکروبی دارد.

بهترین راه برای استفاده از روغن نارگیل روی مژه ها این است که آن را در یک بطری ریمل تمیز بریزید و با برس ریمل آن را به مژه های خود بمالید.

بلند شدن مژه با روغن نارگیل

مشاهده قیمت و خرید روغن نارگیل:


2. بلند شدن مژه با روغن کرچک

روغن کرچک سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین E است که مژه های شما را تغذیه می کند. این یک روغن قوی، محرک فولیکول، ضد التهاب و ضد باکتری است که مژه های شما را تیره تر، ضخیم تر و قوی تر می کند. خبر خوب این است که می توانید از روغن کرچک برای پرپشت و بلند شدن مژه و ابرو استفاده کنید. روغن بسیار غلیظ است و بنابراین باید بیشتر در شب استفاده شود تا بتواند جادوی خود را انجام دهد.

بلند شدن مژه با روغن کرچک

مشاهده قیمت و خرید روغن کرچک:


3. روغن بادام برای رشد مژه

روغن بادام ریشه عمیقی در مصر باستان دارد، جایی که از آن برای جلوگیری از طاسی و تشویق رشد مو استفاده می شد. سرشار از کلسیم، ویتامین E، منیزیم و چربی‌های تک غیراشباع، همچنین به حالت دادن و تغذیه مژه‌ها کمک می‌کند. تمام این مواد مغذی کوتیکول های مژه را صاف می کنند و از سایش و اصطکاک محافظت می کنند. در نتیجه، مژه ها به طور پیوسته رشد می کنند و سالم می مانند.

روغن بادام برای رشد مژه

مشاهده قیمت و خرید روغن بادام:


4. بلند شدن مژه با روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از ویتامین K و E است که به نرمی و رطوبت مژه های شما کمک می کند. این روغن سرشار از آنتی اکسیدان ها، از فولیکول های مو در برابر رادیکال های آزاد که مانع رشد می شوند، محافظت می کند.

بلند شدن مژه با روغن زیتون

مشاهده قیمت و خرید روغن زیتون:


5. بلند شدن مژه با ویتامین e

ویتامین E تقریباً در هر کرم زیبایی استفاده می شود. همچنین در ترفند های زیبایی خانگی نیز توصیه می شود تا درمان شما قوی تر و موثرتر شود. یکی از بهترین چیزها در مورد روغن ویتامین E این است که نه تنها مژه های شما را پرتر نشان می دهد، بلکه از آسیب و شکستگی نیز جلوگیری می کند.

مواد مغذی موجود در ویتامین E گردش خون را تحریک می کند و به مویرگ های خون اجازه می دهد تا فولیکول های مو را تغذیه کنند. این کار روند پیری مژه های شما را کند می کند و با قفل کردن رادیکال های آزاد که باعث آسیب می شوند از ریزش جلوگیری می کند.

بلند شدن مژه با ویتامین e

مشاهده قیمت و خرید روغن ویتامین E:


6. پرپشت شدن مژه با روغن آووکادو

در مقایسه با روغن زیتون، روغن آووکادو حاوی دو برابر اسیدهای چرب تک غیراشباع است. جریان خون را در فولیکول های مو تحریک می کند که مژه های شما را سالم تر و زیباتر می کند. آنتی اکسیدان های موجود در روغن آووکادو از مژه ها در برابر آسیب های محیطی و استرس محافظت می کند.

پرپشت شدن مژه با روغن آووکادو

مشاهده قیمت و خرید روغن آووکادو:


7. روغن آرگان برای بلند شدن مژه

روغن آرگان که به معجزه مراکشی معروف است، سرشار از اسیدهای چرب، ویتامین E و آنتی اکسیدان است که آن را به یک سرم آبرسان قوی تبدیل می کند. مژه های شما را به مدت 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. برخلاف سایر روغن های طبیعی، روغن آرگان کمی نیش می زند و بنابراین فقط باید در شب استفاده شود.

روغن آرگان برای بلند شدن مژه

مشاهده قیمت و خرید روغن آرگان:


8. روغن جوجوبا برای رشد مژه

روغن جوجوبا از خواص موم تقلید می کند. همچنین دارای ویتامین E است که پوست و موی شما را هیدراته نگه می دارد. همچنین شامل روی، مس، سیلیکون، کروم، ید و کمپلکس ویتامین B است که آسیب‌ها را خیلی سریع التیام می‌بخشد و با بیماری‌های قارچی و باکتریایی مبارزه می‌کند. یکی از دلایلی که روغن جوجوبا برای مژه عالی است این است که حتی در صورت استفاده از آن; ویژگی های غیر اکسید کننده خود را از دست نمی دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای تقویت مژه و ابرو چیست؟

این روغن همچنین برای التیام زخم ها و درمان آکنه استفاده می شود که آن را به یک ابزار همه جانبه برای روتین مراقبت از پوست شما تبدیل می کند.

روغن جوجوبا برای رشد مژه

مشاهده قیمت و خرید روغن جوجوبا:


9. روغن بیدمشک برای بلند شدن مژه

دلیل اینکه روغن بیدمشک در لیست ما آخرین است این است که در مقایسه با سایر روغن های طبیعی، آنقدرها موثر نیست. این روغن برای قرن ها در طب چینی استفاده می شود. این روغن سرشار از اسیدهای چرب و فیتواسترول ها، همراه با ویتامین A، B و E، منیزیم، آهن، پتاسیم و روی است که به روغن خاصیت ضد عفونی کنندگی، ضد قارچی و ضد باکتریایی می دهد. روغن بیدمشک به دلیل خواص قوی آن با روغن حامل مخلوط می شود تا از تحریک پوست جلوگیری شود. به شکل خالص موجود نیست. حتما لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید زیرا روغن بیدمشک اغلب با فلفل مخلوط می شود.

روغن بیدمشک برای بلند شدن مژه

مشاهده قیمت و خرید روغن بیدمشک:


هشدار استفاده از روغن طبیعی

ما قبلاً ثابت کرده ایم که روغن های طبیعی برای مژه های شما عالی هستند. با این حال، در برخی موارد، مانند زمانی که یک لیفت مژه در خانه انجام داده اید، بهتر است از آن اجتناب کنید و به جای آن از پاک کننده آرایش استفاده کنید.

روغن های طبیعی و چسب استفاده شده در لیفت مژه به خوبی با هم ترکیب نمی شوند. در واقع روغن چسب را از بین می برد و مژه های شما به حالت معمول خود باز می گردند.

تقويت كننده مژه سريتا

تقویت کننده مژه سریتا یک محصول زیبایی است که برای افزایش طول و ضخامت مژه ها طراحی شده است. این محصول شامل ترکیبی از مواد گیاهی است که به تغذیه و تقویت مژه ها کمک می کند و در نتیجه مژه هایی پرتر، ضخیم تر و طولانی تر به نظر می رسد. فرمولاسیون محصول سریتا به طور خاص شامل پروتئین‌های ضروری، ویتامین‌های مورد نیاز برای تغذیه مژه و مواد موثره دیگری است که به تقویت و پر شدن مژه‌ها کمک می‌کنند.

برای بلند شدن مژه چه روغنی باید زد؟

مشاهده قیمت و خرید محصول در:

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید:۶ شامپو مناسب برای جوش کف سر

مرتبط:برای بلند شدن مژه جنین چه بخوریم,مژه های بلند و پرپشت,برای بلند شدن مژه چه کنیم,بلند شدن مژه در سه روز,بلند شدن مژه در یک هفته,دراز شدن مژه,پرپشت شدن ابرو و مژه,برای بلند شدن مژه چه کاری انجام دهیم,ترفند بلند شدن مژه,برای بلند شدن مژه از چه روغنی استفاده کنیم,بلند شدن مژه با الوورا,آیا وازلین برای بلند شدن مژه خوب است,بلند شدن مژه با روش خانگی,بلند شدن مژه با روغن کرچک نی نی سایت,واسه بلند شدن مژه چی خوبه,چه چیزی باعث بلند شدن مژه میشود,بلند شدن مژه ها به روش طبیعی,راه حل بلند شدن مژه ها,بلند شدن مژه در خواب,ژل بلند کننده مژه,برای بلند شدن سریع مژه,داروی گیاهی برای بلند شدن مژه,ماسک برای بلند شدن مژه,روشهای بلند شدن مژه ها,رشد سریع مژه در سه روز,برای رشد مژه چه کنیم,چگونه مژه های بلند و پرپشت داشته باشیم,تمام روش های درمان خانگی برای پرپشت شدن و تقویت مژه

پیمایش به بالا