6 بالم لب مردانه ؛ بهترین و پرفروش ترین های بازار

بالم لب مردانه

این روزها، بالم لب مردانه سرشار از فوایدی شگفت انگیز برای تسکین و ترمیم لب است. بسیاری از آنها با موادی مانند آنتی اکسیدان ها و ضدآفتاب ها برای دور نگه داشتن آسیب محیط زیست و آلودگی عرضه می شوند. برخی از گزینه ها نیز از پیری لب جلوگیری می کنند.

هیچ مردی دوست ندارد با لب های ترک خورده سر و کار داشته باشد، اما بهترین بالم لب برای مردان چیزی بیش از درمان لب های خشک و ترک خورده است. باید لب های شما را تغذیه و هیدراته کند. شما پوست خود را مرطوب می کنید تا هیدراته شود و از چین و چروک جلوگیری کند، درسته؟ چرا همین کار را برای لب های خود انجام نمی دهید؟

بالم لب شما نیز باید به شکلی باشد که استفاده از آن برای شما آسان باشد. بهترین بالم لب پسرانه و مردانه باید همیشه در جیب شما باشد، قیمت مناسب و طعم عالی داشته باشد.

در ادامه 7 برند برتر بالم لب برای آقایان را به شما معرفی می کنیم.

بنر رژ لب

بهترین برند بالم لب مردانه

1. بالم لب مردانه هیدرودرم

بالم لب هیدرودرم حاوی 20 SPF و تسکین دهنده و محافظ لب در برابر آفتاب سوختگی جدی است.

فرموله شده با مواد تشکیل دهنده طبیعی، این بالم لب حاوی مواد تقویت کننده مفید مانند آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و A به همراه نرم کننده های طبیعی مانند روغن جوجوبا و شی باتر است.

+ بی رنگ مناسب آقایان

بالم لب مردانه هیدرودرم

مشاهده قیمت و خرید:


2. بالم نرم کننده لب آردن

به طور طبیعی، بالم لب مردانه آردن با مواد غنی‌کننده مانند عصاره های گیاهی آلوئه ورا، شی باتر، جوجوبا و ویتامین A و E به ترمیم و تقویت لب های شما کمک می کند.

+ حاوی SPF 25 برای محافظت از اشعه های مضر UVB و UVA خورشید

+ بی رنگ مناسب مرد ها

بالم لب مردانه آردن

مشاهده قیمت و خرید:


3. بالم لب آقایان لابلو

بالم لب Labello دارای بافتی صاف و خوشایند است که فوراً در لب های شما جذب می شود و آنها را به مدت 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. به این ترتیب به طور موثری از خشکی و ترک خوردن لب ها جلوگیری می کند.

بالم لب مردانه لبلو با SPF 15 از لب های شما در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت می کند. از رطوبت 24 ساعته لذت ببرید و از لب های خود در برابر باد و آب و هوا محافظت کنید!

+ بی رنگ مناسب مردان

بالم لب مردانه لابلو

مشاهده قیمت و خرید:


4. بالم لب بیول مدل Men

بالم لب پسرانه بیول حاوی ویتامین E، موم کاندلیا، موم کارنابوا، اوزوکریت، موم زنبورعسل، لانولین و کره‌ی کاکائو است. این یک ترکیب کامل مراقبت از لب برای لب های خشک، ترک خورده، تیره و دودی است. لب ها را مرطوب، تغذیه و نرم می کند تا لبخندی سالم داشته باشید. این بالم لب با مواد طبیعی فرموله شده است که آن را برای استفاده روزانه ایمن و ملایم می کند.

+ از پوست لب در برابر اشعه‌ی UV خورشید با SPF 15 مراقبت کند.

+ بالم لب بدون رنگ و طعم بیول مناسب مردان

بالم لب مردانه بیول

مشاهده قیمت و خرید:


5. بالم لب نیوآ مدل مدل ACTIVE

این بالم لب مردانه رطوبت 24 ساعته را با محافظت SPF15 برای لب های سالم و هیدراته فراهم می کند. به طور خاص برای مردان طراحی شده است و حاوی مواد مغذی برای تسکین و محافظت از لب ها است. اندازه جمع و جور 4.8 گرمی، حمل آن را در جیب یا کیف خود برای استفاده در حین حرکت آسان می کند. با این محصول نیوآ با لب های خشک و ترک خورده خداحافظی کنید و از آبرسانی طولانی مدت لذت ببرید.

+ بالم لب بی رنگ و بدون رایحه و درخشندگی مناسب اقایان

بالم لب مردانه نیوآ

مشاهده قیمت و خرید:


6. بالم لب مای مدل ضد آفتاب

بالم لب مای یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه های ایران می باشد. به دلیل بی رنگ بودن آن هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این محصول پرطرفدار استفاده کنند.

+ حاوی ویتامین E و بی رنگ مناسب استفاده مرد و زن

+ SPF 25 برای محافظت از آسیب آفتاب به پوست لب

بالم لب مردانه مای

مشاهده قیمت و خرید:


دنبال چه بالم لبی باشیم؟

آنچه در بالم لب شما وارد می شود بیشترین اهمیت را دارد. یک بالم لب عالی باید دارای ترکیبات طبیعی مفیدی باشد تا از وابستگی که باعث تشدید مشکلاتی مانند ترک خوردن لب ها می شود جلوگیری کند. یک بالم لب خوب به طور ایده آل حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E، نرم کننده هایی مانند گلیسیرین برای آبرسانی و ترجیحاً SPF برای محافظت در برابر نور خورشید است.

اگر قصد دارید به بیرون از منزل بروید، یک بالم لب با SPF نیاز کلیدی لب است. ما اغلب هنگام لوسیون زدن به لب های خود توجه نمی کنیم، اما حذف آنها می تواند منجر به قرمزی و احساس خشکی و ترک شود. یک بالم لب با SPF حداقل 15 برای محافظت در برابر UVA و UVB انتخاب کنید.

بهترین بالم لب برای آقایان چیست؟

بالم لب برند لبلو به دلیل داشتن SPF و مواد کاملا طبیعی که نه تنها لب ها را آرام می کند، بلکه فواید سلامتی نیز دارد، بهترین محافظ لب برای مردان است. امتیاز بالایی دارد، سریع جذب می شود و رایحه ی خوبی دارد.

آیا مردان می توانند از بالم لب استفاده کنند؟

بله، آقایان نیز می توانند از بالم لب استفاده کنند. در واقع، مردان باید از بالم لب نه تنها برای درمان لب های ترک خورده یا خشک، بلکه برای محافظت از لب های خود در برابر عوامل محیطی استفاده کنند. به دنبال یک بالم لب با SPF برای جلوگیری از آسیب پوست در برابر نور خورشید باشید.

آیا بالم لب می تواند لب ها را زیباتر کند؟

پاسخ کوتاه بله است. بسیاری از بالم لب ها دارای موادی هستند که لب ها را حجیم تر نشان می دهند و در عین حال پوسته های خشکی لب ها را از بین می برند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بالم لب فانتزی

بیشتر بخوانید: خشکی لب نشانه کمبود کدام ویتامین است

پیمایش به بالا