9 بالم لب کیوت و فانتزی دخترانه

بالم لب کیوت و فانتزی

ترمیم لب های پوسته پوسته، خشک و ترک خورده کار راحتی نیست، به همین دلیل است که ما جیب، کیف و میزهای آرایشی خود را با مجموعه ای از بهترین بالم لب های کیوت و فانتزی که خاصیت درمانی شگفت انگیزی دارند، تکمیل می کنیم.

پوست شما می تواند در طول فصل هوای سرد ضربه بزرگی بخورد. وقتی ترک و خشکی لب‌ها بیشتر به یک اتفاق عادی تبدیل می‌شوند، منطقی است که بهترین بالم های آبرسان لب، محصول مورد علاقه شما باشند.

هوای خشک زمستانی به این معنی است که روتین مراقبت از پوست شما احتمالاً برای کمک به مقابله با پوسته پوسته شدن یا خشکی پوست به یک تقویت کننده و مرطوب کننده جدید نیاز دارد. لب های ترک خورده می تواند احساس تحریک یا درد داشته باشد یا حتی منجر به خونریزی شود. بنابراین ایده خوبی است که چند بالم لب مغذی در کیف خود داشته باشید.

در ادامه بهترین برند های بالم لب با طراحی کیوت و فانتزی را به شما معرفی میکنیم.

بنر رژ لب

بهترین مارک بالم لب فانتزی

1. بالم لب رنگی گلدن رز

این بالم لب برای محافظت از لب های شما در برابر آفتاب سوختگی به دلیل داشتن 15 SPF عالی است. گلدن رز یکی از معروف ترین برند های آرایشی موجود در بازار ایران است. بالم لب های گلدن رز با طراحی کوچک و فانتزی در 6 مدل مختلف(بلوبری، شکلات، نعناع یخ، سیب سبز، هلو و توت فرنگی) ارائه می شوند.

+ سرشار از ویتامین E

بالم لب کیوت و فانتزی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. بالم لب آبنباتی کیس بیوتی

این بالم لب با طراحی کیوت آبنباتی توسط برند کیس بیوتی، لب های شما را تسکین می دهد و سد پوستی را برای حداکثر ترمیم لب تقویت می کند. اما علاوه بر بالم مرطوب کننده بی رنگ یک سر اضافه به عنوان برق لب نیز داخل لوله ی نگهدارنده آن وجود دارد.

بالم لب دخترانه کیس بیوتی در مدل های مختلف میوه ای مانند کیوی، نارنگی، پرتقال، آناناس و نارگیل به شکل زیبای آبنبات تولید و عرضه می شود.

بالم لب کیوت و فانتزی آبنباتی

مشاهده قیمت و خرید:


3. بالم لب توت فرنگی

بالم لب های توت فرنگی پرفروش ترین طرح بالم لب فانتزی بازار هستند. عصاره و عطر توت فرنگی در میان استفاده کنندگان بالم لب بسیار محبوب است و به همین دلیل اکثر برند های معتبر(مانند مجیک و کیو سی) بالم لب با عصاره و طرح توت فرنگی تولید می کنند.

برند کیو سی اما علاوه بر طراحی زیبا و بالم مرطوب کننده دارای SPF 15 نیز می باشد. به همین دلیل بالم لب توت فرنگی کیو سی انتخاب بهتری نسبت به دیگر مارک های موجود است.

بالم لب کیوت و فانتزی توت فرنگی

مشاهده قیمت و خرید:


4. بالم لب نوشابه ای مجیک

اگر از طرفداران بالم لب هستید حتما اسم برند مجیک را نیز شنیده اید. بالم های مجیک در طراحی های فانتزی مختلف و زیبایی تولید شده اند که در ادامه برخی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم.

بالم لب کیوت و فانتزی نوشابه

مشاهده قیمت و خرید:


5. بالم لب کیوت مجیک مدل شیشه شیر

این مدل از بالم لب های مجیک بی رنگ هستند و با رطوبت رسانی به لب از خشکی و آسیب دیدگی جلوگیری می کنند.

بالم لب کیوت و فانتزی شیشه شیر

مشاهده قیمت و خرید:


6. بالم لب بی رنگ مجیک مدل آووکادو

مدل آووکادو یکی دیگر از بالم های مجیک با طراحی فانتزی و خلاقانه برای محافظت از لب در برابر خشکی و آسیب خارجی می باشد.

+ بی رنگ

بالم لب کیوت و فانتزی اووکادو

مشاهده قیمت و خرید:


7. بالم لب بامزه خرگوشی مجیک

محصولات مجیک لب های شما را در شرایط عالی نگه می دارند. این بالم لب کیوت و بامزه با طراحی خرگوشی از برند مجیک را بمالید و از بافت ابریشمی آن لذت ببرید زیرا باعث تسکین و ترمیم لب می شود.

بالم لب کیوت و فانتزی خرگوش

مشاهده قیمت و خرید:


8. بالم لب گل رز کیو سی

این بالم لب دخترانه آبرسان به تغذیه، محافظت و نرمی لب های شما کمک می کند. طراحی بسته بندی آن بسیار زیبا و کیوت مناسب دختر خانم ها می باشد.

بالم لب کیوت و فانتزی گل رز

مشاهده قیمت و خرید:


9. بالم لب کیو سی طرح اسب تک شاخ

برند کیو سی نیز مانند مجیک انواع بالم لب با طرح های فانتزی و کیوت ارائه می دهد. طرح اسب تک شاخ نیز یکی از بالم های لب محبوب در فروشگاه های اینترنتی است.

+ سرشار از ویتامین E و بدون رنگ

بالم لب کیوت و فانتزی اسب تک شاخ

مشاهده قیمت و خرید:

چه چیزی باعث آبرسانی بالم لب می شود؟

متخصصین پوست می‌گویند: بالم لب‌ها می‌توانند عوامل مرطوب‌کننده مختلفی را ارائه دهند، از کره شی و اسکوالان گرفته تا اسید هیالورونیک. در حالت ایده آل، علاوه بر آبرسانی به پوست، بالم لب به ترمیم خشکی لب ها نیز کمک می کند. این می‌تواند شامل ترکیبات لایه‌بردار ملایم (به‌عنوان AHA یا PHA) باشد که به از بین بردن پوست مرده یا خشک کمک می‌کند، یا سرامیدهایی که سد طبیعی پوست را ترمیم می‌کنند. علاوه بر این، یک ماده انسدادی مانند وازلین یا کره شی، از لب‌ها محافظت می‌کند و به آن‌ها در حفظ رطوبت کمک می‌کند.

ترکیباتی که در بالم لب باید به آنها توجه کرد چیست؟

هنگام خرید بهترین بالم لب های مرطوب کننده، توصیه می شود که به دنبال محصولاتی باشید که دارای «آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E یا ویتامین C و مقداری اسید هیالورونیک» برای کمک به هیدراتاسیون باشند. علاوه بر سرامیدها، پترولاتوم، اسکوالان و شی باتر ذکر شده در بالا، بالم لب با اسیدهای گلیکولیک، لاکتیک یا لاکتوبیونیک نیز خوب است. در مورد برنامه صبحگاهی خود، از یک بالم لب با SPF در طول روز استفاده کنید که باید حاوی “اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم برای محافظت بیشتر از لب ها در برابر آسیب” باشد.

تفاوت بین بالم لب، روغن لب و ماسک لب چیست؟

با وجود بسیاری از محصولات لب که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، ممکن است در درک اینکه چه چیزی و چه زمانی از آن استفاده کنید دچار مشکل شده باشید. این را در نظر داشته باشید: “روغن لب بر پایه روغن است و به داخل لب نفوذ می کند، در حالی که بالم لب محصولی مبتنی بر موم است که انسداد بیشتری دارد.” ماسک ها ضخیم تر از بالم ها هستند. اگرچه روغن پایه ممکن است در ابتدا بهتر به نظر برسد، اما در واقع این خاصیت انسدادی بالم لب ها و ماسک‌ها هستند که از از دست دادن آب از طریق پوست جلوگیری می‌کنند و به مرطوب نگه داشتن لب‌ها کمک می‌کنند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ رژ لب کالباسی با شماره

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای خشکی لب

پیمایش به بالا