5 اسپری موبر مردانه با بهترین کیفیت

اسپری موبر مردانه

بسیاری از مردان علاوه بر ناحیه شرمگاهی، ترجیح می‌دهند بدن خود را نیز تمیز کنند. بنابراین، برخی از اسپری های موبر برای موهای پرپشت و تیره مردانه نیز فرموله شده است.

اسپری های موهای زائد در واقع مانند کرم های موبر اما به صورت اسپری هستند. این فرم استفاده از محصولات در مناطق وسیع را سریع و راحت می کند. پس از چند دقیقه صبر کردن، می توانید به سادگی ناحیه مورد نظر را پاک کرده و بشویید تا پوستی صاف، درخشان و بدون مو داشته باشید.

در اینجا قصد داریم بهترین اسپری های موبر مردانه موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

بنر قرص جنسی

بهترین مارک اسپری موبر بدن مردانه

1. اسپری موبر کازانو

فوم اسپری موهای زائد کازانو در بالای این لیست قرار دارد زیرا بیشترین فروش و بازبینی مثبت بین اسپری های موبر در دیجی‌کالا را دارد که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند.

با اسپری موبر بدن کازانو می توانید به راحتی در عرض چند دقیقه پوست بدون مو و صافی به دست آورید.

روش استفاده از اسپری موبر مردانه کازانو:

برای استفاده پوست خود را خشک کنید. سپس اسپری را روی ناحیه مورد نظر بزنید و صبر کنید. برای خانم ها با موهای ظریف تر پس از 5 تا 7 دقیقه با آب ولرم بشویید. اما برای مردان با موهای قوی و ضخیم 10 دقیقه صبر کردن قبل شستشو پیشنهاد می شود.

برای تست حساسیت: یک مقدار از اسپری را روی تیکه ای از ران پا یا بازو بزنید بعداز حداکثر ۱۰ دقیقه پاک کنید

قیمت و خرید اسپری موبر مردانه کازانو:

اسپری های کازانو را در رایحه های متفاوت رز و لیمو از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می توانید تهیه کنید.


2. اسپری موبر نیر

به دنبال اسپری موبر مردانه خارجی با سریع ترین نتیجه هستید؟ اسپری بدن پاک کننده موهای زائد نیر با زمان عمل 4 دقیقه ای خود به شما کمک می کند. علاوه بر این، ترکیبات آن به تغذیه پوست و درخشندگی پوست کمک می کند.

این یک اسپری بدن است که می تواند موهای پاها، بازوها، زیر بغل را از بین ببرد. اما از آن برای صورت خود استفاده نکنید. علاوه بر این، پوست را قرمز نمی کند و هیچ گونه واکنش نامطلوبی بر جای نمی گذارد.

طرز استفاده:

در مرحله اول اسپری نیر را در ناحیه کوچکی از پوست امتحان کنید اگر حساسیتی نداشتید به صورت کامل استفاده کنید.

روی پوست خشک و تمیز اسپری کنید و سعی کنید به ریشه مو بزنید. به هیچ عنوان اسپری را روی پوست مالش ندهید.

بر اساس ضخامت موی زائد خود بین 4 تا 10 دقیقه صبر کنید و بعد شستشو کنید. ماندن بیش از اندازه نیز باعث بروز حساسیت و سوزش می شود.


3. اسپری موبر بدن رینبو

فوم اسپری موبر رینبو برای موهای متراکم و ضخیم روی بدن طراحی شده است. بنابراین، می توان از آن برای بازوها، پاها، پشت، شکم، سینه، زیر بغل و نواحی خصوصی استفاده کرد تا همه شما را برای شنا یا نشان دادن بدن عضلانی خود در باشگاه آماده کند.

رشته های مو بعد 5 دقیقه از بین می رود. این اسپری به عنوان یک جایگزین سریع و موثر برای روش های اصلاح زمانبر عمل می کند. علاوه بر این، دارای فرمول مرطوب کننده ملایم است.

این برند دارای محصولاتی با عصاره های مختلف است که می توانید از دیجی کالا تهیه کنید.


4. اسپری موبر ویت

ویت یکی از برندهای محبوب در زمینه محصولات بهداشت شخصی، موبر های با کیفیت خود را به شکل اسپری نیز ارائه می دهد. می توان از آن در هر جایی از زیر بغل تا ساق پا استفاده کرد و در عرض 5 تا 10 دقیقه موها را از بین می برد. ماندگاری نتایج آن بیشتر از اپیلاسیون است.

علاوه بر این، حاوی آلوئه ورا و ویتامین E برای صاف کردن پوست و جلوگیری از هر گونه عوارض جانبی و مناسب برای پوست های حساس است.


5. اسپری موبر بدن هرمودر

این اسپری موثر برای رفع موهای زائد در 2 مدل مختلف ارائه می شود که حاوی عصاره بلودیزی و برگ گیاه بادرنجبویه و غنچه گیاه مگنولیا برای مرطوب کردن پوست و از بین بردن موهای زائد هستند. به گونه ای تهیه شده است که اثر التیام بخش و ضد التهاب دارد و از ایجاد حساسیت تا حد امکان جلوگیری می کند.

نکته مهم: حتما قبل استفاده از هر محصولی تست حساسیت روی پوست خود انجام دهید.


اسپری موبر چیست؟

اسپری های موبر اساسا کرم های موبر شیمیایی هستند که موهای زائد را بدون درد، گرفتگی یا کشیدن پوست که توسط دستگاه های رفع موهای زائد ایجاد می شود، از بین می برند.

این کرم ها با کمک مواد شیمیایی مانند تیوگلیکولات پتاسیم و هیدروکسید کلسیم، پیوندهای دی سولفیدی بین پروتئین های کراتین در ساقه مو را حل می کنند. این فرآیند رشد مجدد مو را کاهش داده و به تاخیر می اندازد.

اکثر اسپری های رفع موهای زائد نیز پوست شما را برای مدت طولانی تری صاف می کنند. با این حال، هنگام استفاده از این محصولات باید احتیاط کنید زیرا می توانند پوست حساس را تحریک کنند. ابتدا انجام تست توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک نوار موبر بدن

در ادمه راهنمای گام به گام استفاده از اسپری های رفع موهای زائد می تواند نتایج موثری به شما بدهد.

نحوه استفاده از اسپری موبر

  • بطری اسپری موبر را به خوبی تکان دهید و در فاصله 5 تا 10 سانتی از پوست قرار دهید. آن را به طور یکنواخت روی ناحیه مورد نظر اسپری کنید.
  • اجازه دهید اسپری برای چند دقیقه بدون تماس بیشتر روی آن بماند. آن را بیش از زمان گفته شده روی پوست خود نگه ندارید زیرا ممکن است باعث تحریک شود.
  • اسپری را با یک پارچه مرطوب بردارید یا با آب ولرم بشویید.
  • بلافاصله پس از برداشتن اسپری دوش بگیرید. محل را خشک کنید و برای تغذیه و آبرسانی پوست از مرطوب کننده استفاده کنید.

همچنین باید از عوارض جانبی احتمالی استفاده از اسپری های موبر نیز آگاه باشید.

عوارض اسپری موبر بدن

از عوارض استفاده از اسپری های موبر می توان به تحریک پوست، خارش، خشکی، بثورات پوستی و حساسیت اشاره کرد. اسپری های موبر نیز می‌توانند باعث سوختگی شیمیایی و واکنش‌های آلرژیک شوند. در حالی که این عوارض جانبی بسیار نادر هستند، ممکن است در پوست های بسیار حساس رخ دهند.

یک عارضه جانبی رایج تر، بوی ماندگاری است که توسط مواد شیمیایی موجود در اسپری های موبر به جا می ماند.

توصیه می شود قبل از استفاده برای جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی که اسپری موبر شما ممکن است ایجاد کند روی قسمتی از بدن آزمایش کنید.

حرف آخر

هر چیزی در قالب اسپری استفاده از آن را آسان می کند. کرم های موبر نیز به صورت اسپری عرضه می شوند تا به شما کمک کنند تا محصول را به طور یکنواخت و بدون استفاده از دست به پوست خود بمالید. این اسپری ها قوام کرمی، مایع یا کفی دارند.

علاوه بر این، بسیاری از اسپری های رفع موهای زائد رایحه گلی یا میوه ای خوبی دارند. تنها کاری که باید بکنید اینه که کف را اسپری و چند دقیقه صبر کنید، از یک کاردک برای برداشتن آن استفاده کنید و سطح بدن را بشویید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: موبر قوی برای موهای ضخیم

پیمایش به بالا