9 اسپری برنزه کننده پرفروش و محبوب بدون نیاز به آفتاب

اسپری برنزه کننده

پوست برنزه به طور کلی طرفداران متفاوتی دارد، با این حال، نشستن در زیر نور خورشید برای ساعات طولانی و قرار دادن پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند بدترین انتخاب ممکن باشد. از این رو، امروز لیستی از بهترین اسپری های برنزه کننده بدون نیاز به آفتاب با ماندگاری و کیفیتی عالی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که نه تنها به شما کمک می‌کنند به رنگ پوست مورد علاقه خود برسید، بلکه از پوستتان نیز مراقبت می‌کنند.

استفاده از این اسپری ها آسان است و برنزه شدن یکنواخت و طبیعی را ایجاد می کند. آن‌ها در رنگ‌های مختلف برای تناسب با رنگ‌های مختلف پوست وجود دارند و برای موقعیت‌های خاص یا استفاده روزمره مناسب هستند. اکثر اسپری های برنز کننده بدن در برابر آب نیز مقاوم هستند و برای روزهای ساحلی یا مهمانی های استخری ایده آل هستند. برخی از اسپری ها حتی حاوی مواد مرطوب کننده هستند تا پوست شما نرم و صاف شود. اسپری برنز کننده بدن با راحتی و اثربخشی خود برای هر کسی که به دنبال داشتن ظاهری زیبا و برنزی است، ضروری است.

کرم مراقبت صورت

بهترین اسپری برنزه کننده بدون نیاز به آفتاب

1. اسپری فوم برنز کننده پریم

فوم برنزر پریم یک برنزه کننده فوری با فرمول گیاهی خاص است که بدون نیاز به نور خورشید رنگی زیبا به پوست شما می دهد. ژل اسپری پریم با مواد طبیعی، عصاره انار، آلوئه ورا و ویتامین های A و E غنی شده است که رطوبت نهایی پوست را فراهم می کند و عمیقا پوست را مرطوب می کند.

+ جذب سریع و اثر فوری

+ ماندگاری عالی

+ حاوی مواد برنز کننده قوی مانند DHA و Erythrulose

اسپری برنزه کننده پریم بدون نیاز به آفتاب

مشاهده قیمت و خرید:


2. اسپری اتو برنزه گارنی فوری

محلول اسپری برنزه گارنی یک فرمول سریع و فوری است که رنگ طبیعی آفتابی را برای پوست های روشن، متوسط ​​و تیره بدون نیاز به آفتاب ایجاد می کند. با رنگ قابل ساخت خود، کاربرد آسانی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد رنگ برنزه دلخواه خود را بسازید.

+ حاوی روغن جوجوبا

+ مناسب انواع پوست

اسپری برنزه کننده گارنی بدون نیاز به آفتاب

مشاهده قیمت و خرید:


3. اسپري برنزه اوریاژ بدون آفتاب

با اسپری اتو برنزر صورت و بدن اوریاژ، درخششی طبیعی و برنزی دریافت کنید. این محصول با مواد مراقبت از پوست فرموله شده است تا به تغذیه و محافظت از پوست شما کمک کند و در عین حال ظاهری درخشان به شما می بخشد. برنزر اوریاژ که هم برای صورت و هم برای بدن ایده آل است، غیر حساسیت زا می باشد و برای انواع پوست مناسب است.

+ حاوی آب معدنی اوریاژ، ترکیبات دی هیدرو کسی استون (DHA) و اریترولوز (Erythrulose)

اسپری برنزه کننده اوریاژ بدون نیاز به آفتاب

مشاهده قیمت و خرید:


4. اسپری اتو برنزر سایکلکس

اسپری برنز کننده فوری سایکلکس، بدون دردسر روی پوست شما ترکیب می شود و درخشش برنزی شما را تشدید می کند. با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و پوست شما را به آرامی تمیز می کند و آن را سالم و صاف نگه می دارد.

+ بدون نیاز به افتاب

+ پوشش یکدست و سریع

اسپری برنزه کننده سایکلکس بدون نیاز به آفتاب

مشاهده قیمت و خرید:


5. اسپری برنزینگ گرادو

اسپری برنزینگ گرادو برای کسانی که می خواهند راهی سریع و راحت برای برنزه شدن زیبا و بدون اثرات مضر نور خورشید داشته باشند، عالی است. این محصول نه تنها به برنزه شدن بی عیب و نقص شما کمک می کند، بلکه مواد مغذی ضروری را برای پوست تامین می کند و در عین حال پوست را مرطوب و آبرسانی می کند تا احساس نرمی و لطافت داشته باشد.

+ بدون نیاز به آفتاب گرفتن

اسپری برنزه کننده گرادو بدون نیاز به آفتاب

مشاهده قیمت و خرید:


6. اسپری برنز کننده بدن گارنیه

اسپری برنز گارنیه یکی از بهترین مارک ها برای دستیابی به رنگ پوست برنزه عمیق و ماندگار است. این اسپری با ترکیب منحصربفرد خود از عصاره زردآلو، نه تنها درخشش طلایی شما را تشدید می کند، بلکه پوست شما را نیز تغذیه و پاکسازی می کند.

+ جذب سریع و نیازی به ماساژ با دست ندارد

+ برای صورت مناسب نیست و فقط روی بدن استفاده شود

اسپری برنزه کننده گارنیر بدون نیاز به آفتاب

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه از اسپری برنز کننده خود استفاده کنیم؟

در زیر چند مرحله وجود دارد که باید برای استفاده بهتر از اسپری برنزه، دنبال کنید:

  • مرحله 1: مطمئن شوید که پوست خود را لایه برداری کرده و مرطوب می کنید. توجه داشته باشید که پوست مرطوب شده به خوبی رنگ را حفظ می کند.
  • مرحله 2: سپس ابتدا استفاده از برنزه کننده را روی پاهای خود شروع کنید و به تدریج آن را روی دست ها و صورت خود بمالید.
  • مرحله 3: اطمینان حاصل کنید که برنزه کننده را به طور یکنواخت بمالید تا از نتایج رگه دار یا تکه ای جلوگیری شود.
  • مرحله 4: پس از اتمام، اجازه دهید برنزه کننده طبق دستور روی پوست شما بماند. توصیه ها برای زمان ماندگاری قبل شستشو بسته به اسپری برنزه کننده انتخابی شما متفاوت است، بنابراین همیشه برچسب محصول را برای بررسی بیشتر بخوانید.
  • مرحله 5: آن را با آب ولرم بشویید.
  • مرحله 6: با یک حوله میکرو مرطوب کنید و یک مرطوب کننده و ضد آفتاب بزنید.
بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: لوسیون و روغن برنزه

بیشتر بخوانید:

پیمایش به بالا